זה אינו פורום לייעוץ משפטי, אך בתמצית (לא זכור לי הדיון שאתה מדבר עליו):
1. תביעות מול חברות "הלוואה" כאלו ואחרות - אני לא שמעתי מעולם על מישהו שקיבל איום עקב כך.
זה רק שהקושי העצום בלאתר את הגורם ששלח את ההודעה, לטרגט אותו כיישות משפטית שניתן לתבוע,
לנהל מולו הליך ולאחר מכן מן הסתם לרדוף אחריו בהוצל"פ (קצת אירוני אני יודע) - זה משהו שכבר מנפה 99% מתובעי הספאם
לעשות.
יש מעט מאוד אנשים שעושים זאת, ולרוב אלו תובעים סדרתיים.
ברמת העיקרון פשוט לא מצליח לראות איך זה יכול להשתלם - לא כלכלית (הזמן לא שווה את הכסף) ולא ערכית (גם אם תצליח לעצור אחד שמספים אותך, תוך כדי שתכין את כתב התביעה יצוצו עוד 20).
2. תביעות רגילות - אתה שואל אם יש תרחיש סביר שבו אם תתבע את בזק על 3,000 ש"ח בבימ"ש שלום (ת"ק) בבית שאן יחכה לך מישהו מבזק ליד הבית? כן - אם יש בדיוק תקלה אזורית שמצריכה טיפול של איש תחזוקה שם.
רוב הסיכויים, בחברות כאלו, הוא שלכל היותר הן יישכחו בכלל להגיש כתב הגנה, אתה תבקש פס"ד בהיעדר הגנה והם יבקשו לבטלו.
המצב שאתה מתאר שבו חברות גדולות שולחות לך ספאם שאותו אינך מצליח להסיר הוא משונה מאוד.
למעט לשכת עורכי הדין (כן כן...), לא היה גוף נורמלי אחד שלאחר בקשת הסרה או שניים מצדי המשיך לשלוח הודעות או פרסומות.
צור קשר עם שירות הלקוחות, תבהיר שככל שלא יסירו אותך אתה תיאלץ לנקוט בהליכים ובכך סביר מאוד מאוד להניח שהדבר יסתיים.
זאת, אלא אם ברצונך לתבוע על מנת לזכות בכסף ואז בקשות ההסרה הן ניסיונות מכוונים לבקש "הסרה" באופן שיוביל לכך שדברים ייפלו בין הכיסאות - פרקטיקה מוכרת היטב, אך כמובן שלא אסייע בידה.
אם זה לא מה ששאלת, אז לא כל כך ברור מה אתה שואל.
האם שופרסל יישלחו אליך בריונים כי תבעת אותם על ספאם? במקרה הטוב הם יישלחו איזה מישהו שיש לו פנאי בכלל להתעסק בדבר הזה.
האם אפשר לתבוע את שופרסל על ספאם? לשם כך נועד חוק הספאם, ובהנחה שאתה עומד בקריטריונים של סעיף 30א' לחוק התקשורת אז כן, כמו כל חוק אחר פחות או יותר - אתה יכול לתבוע והערכאה שאליה אתה מגיע היא מן הסתם תלויה בסכום התביעה ומהותה.
בניגוד להלך הרוח בפורומים בארץ ובעולם, אני דווקא מעודד כל אדם לשאול כל שאלה שבעולם, כולל שאלות שכבר נידונו ונחפרו וגם שאלות שאפשר למצוא להן את התשובה בגוגל בקלות - אבל אין לי מוצא אלא לציין שאם זו אכן השאלה, לא ברור לי כיצד עלה בדעתך שתקבל תשובה אחרת...