עשיתי הזמנה מיצרן דלתות, משום מה הוא לא רוצה לספק לי את הדלתות.
הוא לא עונה לי לטלפונים ולא מסכים לבוא לעשות מדידה ולהתקין.
אני מעוניין ללכת איתו להליך משפטי.
השאלה שלי היא האם יש חובה לכל ספק מוצר לתת מענה טלפוני הגיוני [כגון חוק ה3 דקות] שאוכל לתבוע אותו על כל עשרות הפעמים שהוא פשוט לא הגיב לי לטלפונים והודעות? במידה וכן האם יש הגדרות וסכומי פיצוי לדבר?
האם יש חובה לבוא ולהתקין את המוצר תוך זמן סביר [כגון חוק הטכנאים וכדו'] מעבר לחובה לקיים חוזה? במידה וכן האם יש הגדרות וסכומי פיצוי לדבר?
אשמח לכל מידע
תודה רבה
הוא לא עונה לי לטלפונים ולא מסכים לבוא לעשות מדידה ולהתקין.
אני מעוניין ללכת איתו להליך משפטי.
השאלה שלי היא האם יש חובה לכל ספק מוצר לתת מענה טלפוני הגיוני [כגון חוק ה3 דקות] שאוכל לתבוע אותו על כל עשרות הפעמים שהוא פשוט לא הגיב לי לטלפונים והודעות? במידה וכן האם יש הגדרות וסכומי פיצוי לדבר?
האם יש חובה לבוא ולהתקין את המוצר תוך זמן סביר [כגון חוק הטכנאים וכדו'] מעבר לחובה לקיים חוזה? במידה וכן האם יש הגדרות וסכומי פיצוי לדבר?
אשמח לכל מידע
תודה רבה