• התוכן שלפניכם איננו ייעוץ פיננסי. הוא אולי נחזה ככזה, ואף נשמע ככזה, אבל למרבה הפלא, הוא איננו כזה, וממילא לא יכול להיחשב תחליף לייעוץ מטעם בעל הרישיון המתאים, לרבות ייעוץ מס, ייעוץ פנסיוני או ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם. מכאן שאין לראות בתכני הפורום המלצה לביצוע פעולות כלשהן בניירות ערך או בנכסים אחרים, וכל הסתמכות עליהם תהיה באחריות הקורא בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה, ובכלל זה החובה לעמוד בהוראות כל דין, היא על מחברה בלבד ואין לייחס את האמור בה לבעלת האתר.

חבילה שלמה הושמדה מעלי אקפסרס בגלל פריט אחד

  • פותח הנושא פותח הנושא Visionary
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

Visionary

משתמש רשום
הצטרף ב
11/3/21
הודעות
34
דירוג
4
הי חברה,

האם משהו נתקל בסיטואציה שהזמין מספר פריטים מעלי אקספרס ובגלל מוצר אחד שלא עמד בתקן (מראה אחורית לרכב לתינוק!), חברת הבלדרות צ'יטה כתבתה לי שכל החבילה הולך להשמדה.
נמשע לי הזיה! לך תחפש ממי לקבל החזר על זה...

להלן התגובה של חברת הבלרות:

"להלן החלטת משרד התחבורה, לא מאושר עקב אי התאמה לתקן הישראלי = המשלוח הושמד ישר בעת ההחלטה.
אין פיצולים.
אין פתיחת חבילות.
אין החזרות במשלוחי אלי אקספרס כי העלות גבוהה מאוד , ולכן אלי אקספרס דורשים נטישה / השמדה - בגלל שזה ללא תשלום .
זה הנוהל מול כל החברות המייצגות אותם בישראל
הכל או כלום.
במידה וברצונך לקבל זיכוי כספי, הוא ניתן אך ורק אל מול הספק שממנו נרכשו המוצרים – זה לא מולנו."

Untitled.png
 
האם משהו נתקל בסיטואציה שהזמין מספר פריטים מעלי אקספרס ובגלל מוצר אחד שלא עמד בתקן (מראה אחורית לרכב לתינוק!), חברת הבלדרות צ'יטה כתבתה לי שכל החבילה הולך להשמדה.
קטע, יש להם משהו עם מראות לאחרונה?...
קרה לי בדיוק לפני שבוע.
הזמנה מאוחדת של 6 פריטים מ- Ali Express במסגרת Choice ובה גם יש מראה אחורית פנורמית לרכב.
בגלל שזה משלוח מאוחד של Choice כל הפריטים נשלחים יחד באריזה אחת, ואין אפשרות שמישהו יפרק את החבילה ויסיר ממנה את הפריט שלא מאושר.
כל המשלוח הלך פקקטה.
קיבלתי הודעה למייל מ- ID_AMILUT@postil.com ובה כתוב:
מוצרים לא מאושרים ע"י משרד התחבורה – דואר ישראל
משלוח שמספרו RS123456789Y נבדק ע"י נציג מוסמך של משרד התחבורה והוחלט על ידי הנציג שהפריט לא מאושר לשימוש בארץ – מראה ללא תקן
לידיעתך, כל המשלוח מבוטל. במידה ויש פריטים נוספים במשלוח, לא יהיה ניתן לשחררם בנפרד וזאת בהתאם להסכם מול המשלח. המשך הטיפול בחבילה יהיה בהתאם להסכמים בין הדואר למשלח.
ניתן לפנות לשולח להחזר כספי וזאת באחריותך בלבד.


המראה ללא התקן היא מראה גנרית לגמרי לרכב... אין פה איזה חלק מורכב ובטיחותי (נניח צלחות בלם וכו') שקשור לתחזוקת רכב ושלא אמור להיות לו תקן.
המכס מטרגט את המוצרים עפ"י הכותרת של הפריט באתר עלי-אקספרס.
משרד התחבורה החליט שגם למראות לרכב יש תקן (עמוד 9).
עדיין לא יודע מה לעשות ולא בטוח בכלל שאראה את הכסף בחזרה... מחכה שלמשך הגעת החבילה בעלי-אקספרס יפוג התוקף ואז איכשהוא אבקש החזר בתואנה שהמשלוח לא הגיע אליי, מה שנכון (אם ככה זה עובד).
מצאתי שרשור בקארספורום בהקשר הזה של הזמנת פריטים לא מאושרים לרכב. קראתי את חלקו, לא את כולו.
אפשר לומר די בוודאות שהלך הכסף.

המצחיק הוא שלפני חודשיים בדיוק (18.11.2024) גם הזמנתי מראה אחורית לרכב, והיא הגיעה בבטחה והכל היה בסדר...

אגב, למה לא שאלת בקארספורום? למה דווקא בפורום הזה?
 
קטע, יש להם משהו עם מראות לאחרונה?...
קרה לי בדיוק לפני שבוע.
הזמנה מאוחדת של 6 פריטים מ- Ali Express במסגרת Choice ובה גם יש מראה אחורית פנורמית לרכב.
בגלל שזה משלוח מאוחד של Choice כל הפריטים נשלחים יחד באריזה אחת, ואין אפשרות שמישהו יפרק את החבילה ויסיר ממנה את הפריט שלא מאושר.
כל המשלוח הלך פקקטה.
קיבלתי הודעה למייל מ- ID_AMILUT@postil.com ובה כתוב:
מוצרים לא מאושרים ע"י משרד התחבורה – דואר ישראל
משלוח שמספרו RS123456789Y נבדק ע"י נציג מוסמך של משרד התחבורה והוחלט על ידי הנציג שהפריט לא מאושר לשימוש בארץ – מראה ללא תקן
לידיעתך, כל המשלוח מבוטל. במידה ויש פריטים נוספים במשלוח, לא יהיה ניתן לשחררם בנפרד וזאת בהתאם להסכם מול המשלח. המשך הטיפול בחבילה יהיה בהתאם להסכמים בין הדואר למשלח.
ניתן לפנות לשולח להחזר כספי וזאת באחריותך בלבד.


המראה ללא התקן היא מראה גנרית לגמרי לרכב... אין פה איזה חלק מורכב ובטיחותי (נניח צלחות בלם וכו') שקשור לתחזוקת רכב ושלא אמור להיות לו תקן.
המכס מטרגט את המוצרים עפ"י הכותרת של הפריט באתר עלי-אקספרס.
משרד התחבורה החליט שגם למראות לרכב יש תקן (עמוד 9).
עדיין לא יודע מה לעשות ולא בטוח בכלל שאראה את הכסף בחזרה... מחכה שלמשך הגעת החבילה בעלי-אקספרס יפוג התוקף ואז איכשהוא אבקש החזר בתואנה שהמשלוח לא הגיע אליי, מה שנכון (אם ככה זה עובד).
מצאתי שרשור בקארספורום בהקשר הזה של הזמנת פריטים לא מאושרים לרכב. קראתי את חלקו, לא את כולו.
אפשר לומר די בוודאות שהלך הכסף.

המצחיק הוא שלפני חודשיים בדיוק (18.11.2024) גם הזמנתי מראה אחורית לרכב, והיא הגיעה בבטחה והכל היה בסדר...

אגב, למה לא שאלת בקארספורום? למה דווקא בפורום הזה?
תודה על התשובה!

מעדכן שאחרי קצת התכתבויות קיבלתי החזר עבור כל אחד מהפרטים בנפרד מכל מוכר ( 250ש''ח)

ולגבי קארספורום, אתה צודק לגמרי, שחכתי על קיומו למען האמת...
 
מצב
הנושא נעול.
Back
למעלה