לא הצלחתי להבין את אופי התיעוד הנדרש.
1. חייבים להוציא קבלות במועד קבלת התשלום? מספיק ניהול רישום של סה"כ הפדיון היומי?
אם אני עובד עם סאמיט למשל אי משלוח קבלה ללקוח מהווה עבירה?
2. אם אני רשום במסלול עסק זעיר (הבנתי שהרישום לעסק חדש אוטומטי - האם זה קורה כבר מהשנה?) אני מדווח רק על הכנסה שנתית ולא נדרש להציג את כל התיעוד הזה?
3. ועוד משהו - עסק שמתנהל מהבית - מס הכנסה יכול לעשות ביקור בית?
1. חייבים להוציא קבלות במועד קבלת התשלום? מספיק ניהול רישום של סה"כ הפדיון היומי?
אם אני עובד עם סאמיט למשל אי משלוח קבלה ללקוח מהווה עבירה?
2. אם אני רשום במסלול עסק זעיר (הבנתי שהרישום לעסק חדש אוטומטי - האם זה קורה כבר מהשנה?) אני מדווח רק על הכנסה שנתית ולא נדרש להציג את כל התיעוד הזה?
3. ועוד משהו - עסק שמתנהל מהבית - מס הכנסה יכול לעשות ביקור בית?