ר
רק שאלה..
שלום חברים !
נשויים טריים, לקראת מעבר לגרמניה עבור לימודים שלי ועבודה של אשתי, מתכננים לחזור לארץ בסוף הלימודים (לאחר שנתיים)
אני מקבל משכורת מחברה בארץ (בש"ח) ואשתי תעבוד אצל מעסיק מקומי.
כמה שאלות בנושא-
1. כיצד נכון להתנהל בהיבט עמלות המרה במצב בו ארוויח בש"ח אבל אתנהל באירו ?
2. האם יכול להיות יתרון או ערך בלהמשיך להתנהל עם כרטיס אשראי ישראלי בתקופה זו ?
3. אשמח לנקודות נוספות למחשבה בהיבט התנהלות כלכלית שיכולות להיות רלוונטית לי..
תודה רבה !!
נשויים טריים, לקראת מעבר לגרמניה עבור לימודים שלי ועבודה של אשתי, מתכננים לחזור לארץ בסוף הלימודים (לאחר שנתיים)
אני מקבל משכורת מחברה בארץ (בש"ח) ואשתי תעבוד אצל מעסיק מקומי.
כמה שאלות בנושא-
1. כיצד נכון להתנהל בהיבט עמלות המרה במצב בו ארוויח בש"ח אבל אתנהל באירו ?
2. האם יכול להיות יתרון או ערך בלהמשיך להתנהל עם כרטיס אשראי ישראלי בתקופה זו ?
3. אשמח לנקודות נוספות למחשבה בהיבט התנהלות כלכלית שיכולות להיות רלוונטית לי..
תודה רבה !!