הפורום מוצף בשאלות על המרת מט"ח,
וזה די הגיוני משום שהנושא יקר ומבלבל מאוד, כך שאני מתנצלת מראש אך באמת שאני חסרת אונים ולא מצאתי תשובה מספקת לבעיה שלי.
אני עוזרת לקרובת משפחה אשר נמצאת לעיתים תכופות מאוד ולתקופות ארוכות בחו"ל (בעיקר אירופה).
מדובר באישה בשנות ה50 המאוחרות לחייה שחיה על החסכונות שלה (כולם בשקלים ומפוזרים במזומן, בעו"ש ובתכניות חיסכון בחברת ביטוח), מה שמדגיש את החשיבות בצימצום מקסימלי של עמלות ההמרה ובסיכון מינימאלי של הכסף.
התחלתי לחקור את הנושא, אני מנסה להבין מה הדרך הכי טובה שלה להמיר סכומים גדולים משקל לאירו ודולר,
האם כדאי לרכוש סכום גדול של מט"ח כאן בארץ (בבנקים? בבית השקעות?) ולמשוך מזומן בערך פעם בחודש בסכום של כ2500 אירו נניח? כרגע אין חשבון בנק בחו"ל שניתן להעביר אליו.
הבנתי שיש אופצייה לסחור דרך ברוקרים או בתי השקעות, אך הנושא חדש ומעורפל לי מאוד, וכפי שציינתי הסיכון צריך להיות מינימאלי.
האם שווה לחקור את עניין הIB? אין לנו עדיין ניסיון בשוק ההון וכל מה שהספקתי לקרוא לא נותן לי תמונה מלאה וברורה מספיק.
אשמח להבהרות ולקבלת חומרי קריאה בנושא שמיועדים למי שבתחילת הדרך.
תודה רבה ושתבוא עליכם הברכה!
וזה די הגיוני משום שהנושא יקר ומבלבל מאוד, כך שאני מתנצלת מראש אך באמת שאני חסרת אונים ולא מצאתי תשובה מספקת לבעיה שלי.
אני עוזרת לקרובת משפחה אשר נמצאת לעיתים תכופות מאוד ולתקופות ארוכות בחו"ל (בעיקר אירופה).
מדובר באישה בשנות ה50 המאוחרות לחייה שחיה על החסכונות שלה (כולם בשקלים ומפוזרים במזומן, בעו"ש ובתכניות חיסכון בחברת ביטוח), מה שמדגיש את החשיבות בצימצום מקסימלי של עמלות ההמרה ובסיכון מינימאלי של הכסף.
התחלתי לחקור את הנושא, אני מנסה להבין מה הדרך הכי טובה שלה להמיר סכומים גדולים משקל לאירו ודולר,
האם כדאי לרכוש סכום גדול של מט"ח כאן בארץ (בבנקים? בבית השקעות?) ולמשוך מזומן בערך פעם בחודש בסכום של כ2500 אירו נניח? כרגע אין חשבון בנק בחו"ל שניתן להעביר אליו.
הבנתי שיש אופצייה לסחור דרך ברוקרים או בתי השקעות, אך הנושא חדש ומעורפל לי מאוד, וכפי שציינתי הסיכון צריך להיות מינימאלי.
האם שווה לחקור את עניין הIB? אין לנו עדיין ניסיון בשוק ההון וכל מה שהספקתי לקרוא לא נותן לי תמונה מלאה וברורה מספיק.
אשמח להבהרות ולקבלת חומרי קריאה בנושא שמיועדים למי שבתחילת הדרך.
תודה רבה ושתבוא עליכם הברכה!