בעיה חדשה שלא ממש צפיתי אותה בפרישה ואשמח לפתרונות יצירתיים
אני לא עובד אז אין לי משכורת רשמית, יש כמובן הכנסות משכר דירה והשקעות (צקים העברות בנקאיות וכדומה)
אבל אין אינטגרציה של משכורות כלומר העברה רשמית של שכר ממסלקה של מעביד
אתמול הלכתי לעבור לבנק חדש
> בבנק שלי יש לי פטור מלא מכל העמלות אבל אני צריך לחדש אותו כל שנה בכל נושא - מה שמחייב אותי ב4 שיחות טלפון בשנה לרוב מגיעות באיחור של חודש
> בבנק החדש תחת מועדון "הוט מהנדסים" - נותנים פתור מלא ל5 שנים מכל העמלות + הטבות בחשבון שמגיעות בערך ל4 אלף שקל (מענק העברה + הלוואה ללא ריבית), הבנק מתנה את זה בהעברת משכורות של 12 אלף בערך
למרות שהראיתי לבנק שאני מכניס פי 3 מהסכום הזה בצורות אחרות ולא דרך משכורת רשמית (כולל גם תיק ני"ע גדול)- הם לא הסכימו לתת לי את ההטבות האלה...
וזה גרם לי לחשוב שהפכתי קצת ללקוח סוג ב'
בישראל שלנו מודדים איתנות פיננסית לצערי לפי גובה משכורת שלך וכאשר אין לי כזאת מניח שאתקל בעוד מקומות שלא אוכל לקבל "הטבות" או "מבצעים" או סתם להירשם לפעילויות מסוימות
מישהו נתקל במצבים כאלה? איך עוקפים את זה?
תודה
אני לא עובד אז אין לי משכורת רשמית, יש כמובן הכנסות משכר דירה והשקעות (צקים העברות בנקאיות וכדומה)
אבל אין אינטגרציה של משכורות כלומר העברה רשמית של שכר ממסלקה של מעביד
אתמול הלכתי לעבור לבנק חדש
> בבנק שלי יש לי פטור מלא מכל העמלות אבל אני צריך לחדש אותו כל שנה בכל נושא - מה שמחייב אותי ב4 שיחות טלפון בשנה לרוב מגיעות באיחור של חודש
> בבנק החדש תחת מועדון "הוט מהנדסים" - נותנים פתור מלא ל5 שנים מכל העמלות + הטבות בחשבון שמגיעות בערך ל4 אלף שקל (מענק העברה + הלוואה ללא ריבית), הבנק מתנה את זה בהעברת משכורות של 12 אלף בערך
למרות שהראיתי לבנק שאני מכניס פי 3 מהסכום הזה בצורות אחרות ולא דרך משכורת רשמית (כולל גם תיק ני"ע גדול)- הם לא הסכימו לתת לי את ההטבות האלה...
וזה גרם לי לחשוב שהפכתי קצת ללקוח סוג ב'
בישראל שלנו מודדים איתנות פיננסית לצערי לפי גובה משכורת שלך וכאשר אין לי כזאת מניח שאתקל בעוד מקומות שלא אוכל לקבל "הטבות" או "מבצעים" או סתם להירשם לפעילויות מסוימות
מישהו נתקל במצבים כאלה? איך עוקפים את זה?
תודה