Wonko
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 27/5/17
- הודעות
- 663
- דירוג
- 994
כמשקיע דרך IB הגשתי השנה דוח למס הכנסה. עשיתי זאת ע"י שיגור הטפסים מהאתר והגשת הטפסים פיזית אצל מס הכנסה.
היום קיבלתי בדואר תשובה לדוח שלי ורשום בו שנתוני הדוח שהגשתי אינם זהים לזה ששידרתי. וחוייבתי ביותר כסף ממה שהייתי אמור.
לדעתי הפקיד פיספס את אחד הטפסים שצירפתי ומכאן הטעות והחיוב הנוסף.
את החיוב הנוסף אני צריך לשלם עד ה5 ביולי שזה אוטוטו.
מהניסיון שלכם, איך פוטרים מצב כזה?
טלפונית? דרך האתר? להגיע פיזית?
האם לשלם בכל מקרה ולאחר מכן לבקש החזר? האם לא לשלם ולהחזיק אצבעות שאמצא מישהו לדבר איתו?
בתשובה ממס הכנסה כמובן אין דרך התקשרות. כמה נוח.
היום קיבלתי בדואר תשובה לדוח שלי ורשום בו שנתוני הדוח שהגשתי אינם זהים לזה ששידרתי. וחוייבתי ביותר כסף ממה שהייתי אמור.
לדעתי הפקיד פיספס את אחד הטפסים שצירפתי ומכאן הטעות והחיוב הנוסף.
את החיוב הנוסף אני צריך לשלם עד ה5 ביולי שזה אוטוטו.
מהניסיון שלכם, איך פוטרים מצב כזה?
טלפונית? דרך האתר? להגיע פיזית?
האם לשלם בכל מקרה ולאחר מכן לבקש החזר? האם לא לשלם ולהחזיק אצבעות שאמצא מישהו לדבר איתו?
בתשובה ממס הכנסה כמובן אין דרך התקשרות. כמה נוח.