שלום, אנחנו משפחה, (זוג שמתקרב לגיל 40 ושני ילדים קטנים) שחיה בצניעות יחסית באיזור כפרי באירופה, ומתפרנסים באמצעות עבודה מרחוק בתחום מאוד נישתי שרב הסיכויים שלא יוחלף על ידי מכונות מאוד הקרוב. כמו כן - לא חוזרים לארץ.
לאחרונה קיבלנו בירושה דירה בבניין ישן בתל אביב שמיועד לפינוי בינוי אצל יזם רציני אבל משום מה זה נמרח המון שנים למרות שרב הרחוב כבר פונה ונבנה. כרגע זה נמצא במסדרונות הועדה המחוזית. האיזור מאוד מתפתח בשנים האחרונות ובנוסף, ליד הבניין מתוכננת תחנת מטרו.
הדירה כיום יכולה להיות מושכרת כנראה סביב 5-6 אלף שח בחודש. ההערכה היא, שניתן למכור את הדירה בסביב 4 מלשח, בהסתכלות בעסקאות קודמות בבניין.
מבדיקה לא מאוד מעמיקה, נכס חלופי - למשל צמוד קרקע בראשל"צ בשווי של הדירה הזו היום, יכול להניב שכירות חודשית פי 2-2.5 בערך.
אין לנו נדל"ן אחר בשום מקום אבל יכול להיות שנרכוש בקרוב באיזור מגורינו בכסף שיש (כמיליון שח).
אשמח לתובנות - האם הייתם שומרים על הדירה או קונים נכס אחר במקום?
לאחרונה קיבלנו בירושה דירה בבניין ישן בתל אביב שמיועד לפינוי בינוי אצל יזם רציני אבל משום מה זה נמרח המון שנים למרות שרב הרחוב כבר פונה ונבנה. כרגע זה נמצא במסדרונות הועדה המחוזית. האיזור מאוד מתפתח בשנים האחרונות ובנוסף, ליד הבניין מתוכננת תחנת מטרו.
הדירה כיום יכולה להיות מושכרת כנראה סביב 5-6 אלף שח בחודש. ההערכה היא, שניתן למכור את הדירה בסביב 4 מלשח, בהסתכלות בעסקאות קודמות בבניין.
מבדיקה לא מאוד מעמיקה, נכס חלופי - למשל צמוד קרקע בראשל"צ בשווי של הדירה הזו היום, יכול להניב שכירות חודשית פי 2-2.5 בערך.
אין לנו נדל"ן אחר בשום מקום אבל יכול להיות שנרכוש בקרוב באיזור מגורינו בכסף שיש (כמיליון שח).
אשמח לתובנות - האם הייתם שומרים על הדירה או קונים נכס אחר במקום?