אני מעוניינת לקנות בית, יש לי שתי דירות שמכירתן תכסה את העלות אבל מן הסתם זה לא נזיל.
מבאס אותי לקחת הלוואה ולשלם ריביות עד שאמכור את הדירות כשעל הנייר יש לי את הסכום הנדרש.
אשמח לרעיונות איך אפשר לאפטם את הסיפור כדי לצמצם את בזבוז הכספים?
אני מעוניינת לקנות בית, יש לי שתי דירות שמכירתן תכסה את העלות אבל מן הסתם זה לא נזיל.
מבאס אותי לקחת הלוואה ולשלם ריביות עד שאמכור את הדירות כשעל הנייר יש לי את הסכום הנדרש.
אשמח לרעיונות איך אפשר לאפטם את הסיפור כדי לצמצם את בזבוז הכספים?
הלוואת בלון מהבנק.
אין לך על הנייר את הסכום הנדרש, יש לך 2 דירות באותו השווי.
תשכנעי את המוכר לעשות עסקה שבו את משלמת חלק משמעותי מהסכום בסוף, ואז לא תצטרכי לשלם עליו ריביות. כמובן שהכל תלוי כמה הוא רוצה למכור לך ומה הביקוש וכו'.
לקנות בית רק כי "שמת עליו עין" ולא "בית חלומותיך"?
להיכנס להרפתקה יקרה, מסובכת ומתישה רק בגלל רגש רגעי ולא חלום?
מרגיש לי טעות איומה.
כל הכאב ראש והעלויות מוצדקות אולי אם זה בית חלומותיך. לדעתי.
אין דירה דומה עד זהה להשכרה?
קודם כל את חייבת למכור לפחות דירה אחת לפני שאת רוכשת כדי לא לשלם מס רכישה מפלצתי.
אחרי שתמכרי את הראשון או שתקחי הלוואת גישור או שתמכרי גם את השנייה ואז תרכשי, אין הרבה ברירות פה.
הוצאות ריבית? זה מה יש, COST OF DOING BUSINESS.
שמח שהצלחתי להדהים אותך.
הכוונה היתה טובה.
פעמים רבות אדם לא יודע מה טוב/ אפשרויות אחרות בשבילו ופועל מתוך רגש שלא מודע לו ואולי טעות עובדתית.
אם היא היתה יודעה מה נכון עבורה ב100% נראה לי שלא היתה מעלה את ההתלבטות כאן.
מדברים כאן על צעד ענק ולא על התלבטות בין שני דגמי שואב אבק.
כולנו מקבלים ביום עשרות החלטות לא רציונליות ובטוחים שצודקים ואדם חיצוני אולי רואה מה שאנחנו לא רואים.