• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

התלבטות לגבי מימון בית

  • פותח הנושא פותח הנושא Lamur
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Lamur

משתמש רגיל
הצטרף ב
1/2/15
הודעות
761
דירוג
1,152
אני מעוניינת לקנות בית, יש לי שתי דירות שמכירתן תכסה את העלות אבל מן הסתם זה לא נזיל.
מבאס אותי לקחת הלוואה ולשלם ריביות עד שאמכור את הדירות כשעל הנייר יש לי את הסכום הנדרש.
אשמח לרעיונות איך אפשר לאפטם את הסיפור כדי לצמצם את בזבוז הכספים?
 
אני מעוניינת לקנות בית, יש לי שתי דירות שמכירתן תכסה את העלות אבל מן הסתם זה לא נזיל.
מבאס אותי לקחת הלוואה ולשלם ריביות עד שאמכור את הדירות כשעל הנייר יש לי את הסכום הנדרש.
אשמח לרעיונות איך אפשר לאפטם את הסיפור כדי לצמצם את בזבוז הכספים?
מה לגבי השכרת 2 הנכסים ולשכור את דירת חלומותיך?
יש לי הרגשה שגם תשארי עם עודף.

ואז בקצב שלך והשוק תמכרי את 2 הנכסים למרות שנראה לי שתתאהבי בשלב הראשון של התוכנית...
 
מה לגבי השכרת 2 הנכסים ולשכור את דירת חלומותיך?
יש לי הרגשה שגם תשארי עם עודף.

ואז בקצב שלך והשוק תמכרי את 2 הנכסים למרות שנראה לי שתתאהבי בשלב הראשון של התוכנית...
אני יודעת שבתאוריה זה נכון כלכלית, אבל המחשבה על להתעסק עם שוכרים גורמת לי לפריחה בכל הגוף :$

ובכל מקרה, כרגע לא מדובר על ״בית חלומותיי״ אלא על בית ספציפי ששמתי עליו את העין ומועמד למכירה.
 
אשמח לרעיונות איך אפשר לאפטם את הסיפור כדי לצמצם את בזבוז הכספים?
תגשי לבנק כמו פעם ותראי מה הם מציעים. אולי תפלי על יועץ מנוסה.
כמובן - לוודא היטב שאת עומדת בתקנות כך שלא תשלמי מיסים (מס שבח)
 
הלוואת בלון מהבנק.
אין לך על הנייר את הסכום הנדרש, יש לך 2 דירות באותו השווי.
תשכנעי את המוכר לעשות עסקה שבו את משלמת חלק משמעותי מהסכום בסוף, ואז לא תצטרכי לשלם עליו ריביות. כמובן שהכל תלוי כמה הוא רוצה למכור לך ומה הביקוש וכו'.
 
אני יודעת שבתאוריה זה נכון כלכלית, אבל המחשבה על להתעסק עם שוכרים גורמת לי לפריחה בכל הגוף :$

ובכל מקרה, כרגע לא מדובר על ״בית חלומותיי״ אלא על בית ספציפי ששמתי עליו את העין ומועמד למכירה.
לקנות בית רק כי "שמת עליו עין" ולא "בית חלומותיך"?
להיכנס להרפתקה יקרה, מסובכת ומתישה רק בגלל רגש רגעי ולא חלום?
מרגיש לי טעות איומה.
כל הכאב ראש והעלויות מוצדקות אולי אם זה בית חלומותיך. לדעתי.
אין דירה דומה עד זהה להשכרה?
 
אין דירה דומה עד זהה להשכרה?
זה לא דירה, זה בית פרטי ולא אין באזור שאני מחפשת הרבה בתים להשכרה בכלל.
להיכנס להרפתקה יקרה, מסובכת ומתישה רק בגלל רגש רגעי ולא חלום?
בית פרטי עם גינה זה בהחלט החלום ולא רגש רגעי וספציפית עכשיו מדברת על בית שעונה על כל הדרישות.
 
בית פרטי עם גינה זה בהחלט החלום ולא רגש רגעי וספציפית עכשיו מדברת על בית שעונה על כל הדרישות.
קודם כל את חייבת למכור לפחות דירה אחת לפני שאת רוכשת כדי לא לשלם מס רכישה מפלצתי.
אחרי שתמכרי את הראשון או שתקחי הלוואת גישור או שתמכרי גם את השנייה ואז תרכשי, אין הרבה ברירות פה.
הוצאות ריבית? זה מה יש, COST OF DOING BUSINESS.
 
זה לא דירה, זה בית פרטי ולא אין באזור שאני מחפשת הרבה בתים להשכרה בכלל.

בית פרטי עם גינה זה בהחלט החלום ולא רגש רגעי וספציפית עכשיו מדברת על בית שעונה על כל הדרישות.
ומה בית חלומותיך? אולי מראש וישירות תבחרי בו. רעיון? חלום אפשרי?

את צריכה רק בית פרטי 1 מבין המעט שיש. קיים להשכרה?
 
בית פרטי עם גינה זה בהחלט החלום ולא רגש רגעי וספציפית עכשיו מדברת על בית שעונה על כל הדרישות.
די מדהים אותי לראות שיש כאלה שחושבים שהם יודעים יותר טוב ממך מה טוב בשבילך
 
די מדהים אותי לראות שיש כאלה שחושבים שהם יודעים יותר טוב ממך מה טוב

די מדהים אותי לראות שיש כאלה שחושבים שהם יודעים יותר טוב ממך מה טוב בשבילך
שמח שהצלחתי להדהים אותך.
הכוונה היתה טובה.
פעמים רבות אדם לא יודע מה טוב/ אפשרויות אחרות בשבילו ופועל מתוך רגש שלא מודע לו ואולי טעות עובדתית.
אם היא היתה יודעה מה נכון עבורה ב100% נראה לי שלא היתה מעלה את ההתלבטות כאן.
מדברים כאן על צעד ענק ולא על התלבטות בין שני דגמי שואב אבק.
כולנו מקבלים ביום עשרות החלטות לא רציונליות ובטוחים שצודקים ואדם חיצוני אולי רואה מה שאנחנו לא רואים.
 
נערך לאחרונה ב:

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
ההתלבטות היתה איך נכון לממן את זה, לא האם הבית נכון עבורי.
בהצלחה.
המימון הנכון החלטה כבדה עם השלכות. מאחל לך לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בקניית נכס זה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
R התלבטות לגבי אחוזי מימון במשכנתא ומסלול פיתוי נדל"ן 8
A התלבטות לגבי איך לבנות תיק. שוק ההון 6
א התלבטות לגבי חיסול חלק מהמשכנתא נדל"ן 10
1 התלבטות לגבי המשך התואר התפתחות אישית 6
N התלבטות לגבי קרן עולמית Invesco MXWO (0.05% דמי ניהול) שוק ההון 12
K התלבטות לגבי אופי השקעה בחשבון מסחר עצמאי שוק ההון 12
S התלבטות לגבי השקעה ביורו בפלח הסולידי של התיק שוק ההון 0
ה התלבטות לגבי הנהלת חשבונות ויעוץ מס התפתחות אישית 17
G התלבטות לגבי מכירת בית להשקעה בארה"ב נדל"ן 4
D התלבטות לגבי מהלך - קרן של אינווסקו או אירית צוברת זולה - סחירות ועלות שוק ההון 4
J התלבטות לגבי סגירת משכנתא כנגד השקעה בנכסים "סולידיים" נדל"ן 4
H התלבטות לגבי מכירת דירה לטובת רכישת צמוד קרקע נדל"ן 1
ש התלבטות לגבי תואר שני במדעי המחשב - האם יש לי את הסיבות הנכונות? התפתחות אישית 5
I פוסט שיתוף + התלבטות לגבי רכישת דירה אוף טופיק 46
B התלבטות לגבי פתיחת תיק השקעות בצל רילוקיישן לאוסטרליה שוק ההון 6
ח התלבטות לגבי דירה להשקעה - להחזיק או למכור נדל"ן 21
S התלבטות לגבי עסקת נדלן בתוך המשפחה לפני ירושה נדל"ן 7
tsachi123 התלבטות לגבי הפלח הסולידי של תיק ההשקעות שלי שוק ההון 11
א התלבטות לגבי מהלך נדל"ני נדל"ן 2
I התלבטות לגבי התחלת תואר במדעי המחשב בגיל 29 – האם זה הצעד הנכון? התפתחות אישית 10
Y התלבטות לגבי מימוש רווחים בקרן כספית מול תעודות סל מנייתיות שוק ההון 8
D התלבטות לגבי שדרוג דירה נדל"ן 5
B התלבטות לגבי קופת גמל להשקעה והלוואה כנגדה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
מ קושי בתואר, התלבטות לגבי העתיד התפתחות אישית 8
S התלבטות לגבי רכישת דירת גן מקבלן - עצות? נדל"ן 6
ש התלבטות לגבי דירה יד שנייה בחיפה נדל"ן 2
K התלבטות לגבי מסלולי השקעה בקופת גמל בתיקון 190 שוק ההון 0
מ התלבטות קשה לגבי דמי אבטלה, דמי לידה ומה שביניהם יומני מסע אישיים 2
E התלבטות לגבי חלק סולידי בתיק השקעות שוק ההון 0
A התלבטות לגבי פרעון משכנתא נדל"ן 2
O התלבטות לגבי משכנתא והון פנוי נדל"ן 29
ז התלבטות לגבי תחום בקריירה התפתחות אישית 3
בובין חוט-השני התלבטות לגבי דירה על דרך נמיר נדל"ן 13
A התלבטות לגבי פרעון משכנתא נדל"ן 15
M התלבטות לגבי רכישת נכס נדל"ן 6
R התלבטות לגבי משיכת משתנה צמודה נדל"ן 4
B התלבטות לגבי סוג משכנתא לרכישת דירה ראשונה נדל"ן 8
unrealx התלבטות לגבי משכנתא על דירה שנכנס אליה בעוד שנה נדל"ן 11
H התלבטות לגבי הזדמנות שנפתחה בפני. נדל"ן 67
E התלבטות לגבי בחירת תחום לימודים התפתחות אישית 13
D התלבטות לגבי תיק פסיבי ראשון שוק ההון 11
N התלבטות לגבי לימודים התפתחות אישית 9
klayhamn התלבטות לגבי דירה בת"א נדל"ן 105
ז התלבטות מקצועית לגבי ניסיון התפתחות אישית 1
Y התלבטות לגבי קניית דירה בנאות אפק בקריית ביאליק דרך מחיר למשתכן נדל"ן 5
A התלבטות לגבי סגירת משכנתא נדל"ן 3
ד התלבטות לגבי החלק של האג"ח בהנחה שתהיה אינפלציה שוק ההון 8
מ התלבטות לגבי כדאיות חתימת קבע התפתחות אישית 11
I התלבטות לגבי כוון השקעה עם נתונים כפי שמפורטים .... נדל"ן 6
D התלבטות לגבי קניית דירה ליד מסילת רכבת בפרויקט שחלקו מחיר למשתכן נדל"ן 3

נושאים דומים

Back
למעלה