סנופקין
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 25/6/17
- הודעות
- 20
- דירוג
- 3
היי אנשים חכמים,
ב-3 השנים האחרונות אנחנו (זוג ללא ילדים) עם רכב SEAT ARONA במסגרת הליסינג הפרטי של שלמה סיקסט לחברי הייטק זון. שילמנו 2400 שקל בחודש עבור רכב חדש מהניילונים כולל ביטוחים והכל. דהיינו כמעט 90,000 שקל נשרפו עבור נוחות. כן, אני יודע שזה לא השתלם מבחינה כלכלית בלשון המעטה, אבל אחרי כווייה רצינית במכירת הרכב הקודם בשוק היד 2 הנוראי שיש בארץ, זה היה לנו נוח מאוד.
נשאלת השאלה מה לדעתכם צריך להיות הצעד הבא?
- הציעו לנו לרכוש את הרכב הנוכחי ב-15% הנחה ממחיר המחירון שלו היום (איזור ה 70 אלף שקל עבור מודל 2021 עם פחות מ-40 אלף קילומטר - זה רכב שאנחנו אוהבים מאוד)
- להחזיר את הרכב ולחפש רכב יד 2. ממה שראיתי דגמי ג׳יפונים במחיר דומה מגיעים במודלים יותר ישנים ועם הרבה יותר קילומטראז׳.
יש לנו תקציב לרכוש גם רכב חדש לגמרי, אבל יודע שזה לא משתלם כלכלית.
עוד נתון רקע: מרוויחים 38K נטו בחודש. חוסכים בערך 6-7 בחודש (זה יעלה לאיזור ה-13 בסביבות ספטמבר).
כאמור 40 אלף קילומטר ב-3 שנים. רב הנסיעות מתבצעות בסופ״ש להורים.
מה דעתכם?
ב-3 השנים האחרונות אנחנו (זוג ללא ילדים) עם רכב SEAT ARONA במסגרת הליסינג הפרטי של שלמה סיקסט לחברי הייטק זון. שילמנו 2400 שקל בחודש עבור רכב חדש מהניילונים כולל ביטוחים והכל. דהיינו כמעט 90,000 שקל נשרפו עבור נוחות. כן, אני יודע שזה לא השתלם מבחינה כלכלית בלשון המעטה, אבל אחרי כווייה רצינית במכירת הרכב הקודם בשוק היד 2 הנוראי שיש בארץ, זה היה לנו נוח מאוד.
נשאלת השאלה מה לדעתכם צריך להיות הצעד הבא?
- הציעו לנו לרכוש את הרכב הנוכחי ב-15% הנחה ממחיר המחירון שלו היום (איזור ה 70 אלף שקל עבור מודל 2021 עם פחות מ-40 אלף קילומטר - זה רכב שאנחנו אוהבים מאוד)
- להחזיר את הרכב ולחפש רכב יד 2. ממה שראיתי דגמי ג׳יפונים במחיר דומה מגיעים במודלים יותר ישנים ועם הרבה יותר קילומטראז׳.
יש לנו תקציב לרכוש גם רכב חדש לגמרי, אבל יודע שזה לא משתלם כלכלית.
עוד נתון רקע: מרוויחים 38K נטו בחודש. חוסכים בערך 6-7 בחודש (זה יעלה לאיזור ה-13 בסביבות ספטמבר).
כאמור 40 אלף קילומטר ב-3 שנים. רב הנסיעות מתבצעות בסופ״ש להורים.
מה דעתכם?