Dany74q
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 5/10/15
- הודעות
- 4
- דירוג
- 7
היי כולם !
אני עתיד לקבל סכום דולרי גבוה שיושב כיום בIBI כנאמן - מטרת העל שלי היא העברת כל הסכום
לחשבון בIB וצמצום העמלות שכרוכות בכך.
ראיתי מס' שרשורים ותגובות בנושא לאורך השנים, אך תהיתי אם מישהו עשה לופ לאחרונה ויכול לשתף מידע מעודכן בנושא.
מהבנתי, להעביר ישירות לIB יהיה בעייתי, כי אצטרך להצהיר מראש על הסכום הכולל שלא לחלוטין ידוע,
בנוסף אני לא בטוח איך זה עובד עם כל הרגולציה נגד הלבנת הון; האם מישהו עשה משהו כזה ?
ראיתי תגובה לגבי העברה ישירות למיטב, מישהו עשה כזה לאחרונה וזה עבד (+ אותה תהייה לגבי הרגולציה) ?
אני מנסה להתכונן לfallback שבו איאלץ להעביר את הכסף לבנק - ומשם לIB, יש למישהו אולי נסיון
עם סניף או בנק ספציפי שידוע שאפשר למזער את העמלות הללו בו (הפקדת מט"ח, הפרש מול שער חליפין יציג, שליחת מט"ח) ?
מעריך את זמנכם.
אני עתיד לקבל סכום דולרי גבוה שיושב כיום בIBI כנאמן - מטרת העל שלי היא העברת כל הסכום
לחשבון בIB וצמצום העמלות שכרוכות בכך.
ראיתי מס' שרשורים ותגובות בנושא לאורך השנים, אך תהיתי אם מישהו עשה לופ לאחרונה ויכול לשתף מידע מעודכן בנושא.
מהבנתי, להעביר ישירות לIB יהיה בעייתי, כי אצטרך להצהיר מראש על הסכום הכולל שלא לחלוטין ידוע,
בנוסף אני לא בטוח איך זה עובד עם כל הרגולציה נגד הלבנת הון; האם מישהו עשה משהו כזה ?
ראיתי תגובה לגבי העברה ישירות למיטב, מישהו עשה כזה לאחרונה וזה עבד (+ אותה תהייה לגבי הרגולציה) ?
אני מנסה להתכונן לfallback שבו איאלץ להעביר את הכסף לבנק - ומשם לIB, יש למישהו אולי נסיון
עם סניף או בנק ספציפי שידוע שאפשר למזער את העמלות הללו בו (הפקדת מט"ח, הפרש מול שער חליפין יציג, שליחת מט"ח) ?
מעריך את זמנכם.