היי,
אני לקראת פתיחת תיק השקעות, בהתאם לצרכיי הוא יהיה שמרני ביחס של 75% סיכון נמוך, ו25% סיכון גבוה.
קראתי הרבה מאמרים בבלוג, ואני מנסה להרכיב תיק פשוט גם ביחס להבנה שלי (שלא כוללת השכלה כלכלית).
אשמח לדעתכם להרכב התיק הבא מבלי להתייחס לקרנות ספציפיות (בידוע שכל עצה שתינתן אין בה משום ייעוץ השקעות וכו'):
75% השקעה באג"ח - קרן מחקה מדד אג"ח ממשלתי מגוון
25% מניות - קרן מחקה מדד מניות עולמי.
עיקר השאלה האם נכון לשים 75% על קרן אחת? בהנחה ומדובר בקרן המפוזרת על 32 אג"חים שונים ומגוונים?
תודה לעונים
אני לקראת פתיחת תיק השקעות, בהתאם לצרכיי הוא יהיה שמרני ביחס של 75% סיכון נמוך, ו25% סיכון גבוה.
קראתי הרבה מאמרים בבלוג, ואני מנסה להרכיב תיק פשוט גם ביחס להבנה שלי (שלא כוללת השכלה כלכלית).
אשמח לדעתכם להרכב התיק הבא מבלי להתייחס לקרנות ספציפיות (בידוע שכל עצה שתינתן אין בה משום ייעוץ השקעות וכו'):
75% השקעה באג"ח - קרן מחקה מדד אג"ח ממשלתי מגוון
25% מניות - קרן מחקה מדד מניות עולמי.
עיקר השאלה האם נכון לשים 75% על קרן אחת? בהנחה ומדובר בקרן המפוזרת על 32 אג"חים שונים ומגוונים?
תודה לעונים