• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

התייעצות האם להמיר קרן ישראלית לאירית

  • פותח הנושא פותח הנושא BennyB
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

BennyB

משתמש רשום
הצטרף ב
2/2/20
הודעות
13
דירוג
2
התיק הפשוט שלי בנוי כך:

631,000₪ תכלית MSCI WORLD TTF
150,000₪ IShares CORE MSCI EUROPE ETF

שוקל להמיר את החלק הראשון לקרן האירית היותר יוקרתית בעיניי:
iShares MSCI ACWI UCITS ETF
(נעזוב רגע הקצאת נכסים וכפילויות בצד)

מטרות
- ההשקעה היא לטווח ארוך ולדעתי בטוח ומוצק יותר להחזיק בקרן שהיא סחירה בעוד מדינות (גם פסיכולוגית זה מרגיע וזה חשוב)
אז בבקשה תובנות האם יותר בטוח להחזיק בקרנות סחירות בחו"ל מהיבטים משפטיים, בטחוניים-מדיניים, אפוקליפטיים אם תרצו

- אם אעשה רילוקיישן לחו"ל בעתיד לא אצתרך למכור ולהמיר אלא פשוט לבצע העברה לברוקר זר (האם זה נכון?)
והאם בעת הצורך/רילוקיישן אוכל להעביר את כל תכולת התיק לברוקר זר שאשייך לחשבון המסחר שלי באקסלנס?
 
לגבי העברה של iShares MSCI ACWI UCITS ETF לברוקר זר,
אם קנית את הגרסה השקלית בבורסה בת"א, תצטרך להמיר לגרסה אחרת של הקרן, לפני העברתה לברוקר זר, למיטב ידיעתי.
בלינק הזה תוכל לראות את האופציות שאליהן ניתן להמיר.
כדאי לוודא באילו גרסאות של הקרן ניתן לסחור בברוקר הזר שתבחר.
 
נערך לאחרונה ב:
- אם אעשה רילוקיישן לחו"ל בעתיד לא אצתרך למכור ולהמיר אלא פשוט לבצע העברה לברוקר זר (האם זה נכון?)
תלוי.
IB למשל לא נותנת לאזרח ישראלי לסחור בנייר ישראלי אצלה.
זה כולל את הגירסה הישראלית של הדואלי, בדיוק כמו נייר כחול לבן.
אם הרילוקשיין יכלול ניתוק תושבות, לכא' כן.

בכל מקרה נייר דואלי ניתן להמיר, בעוד ישראלי נצרך למכור ולקנות.
והאם בעת הצורך/רילוקיישן אוכל להעביר את כל תכולת התיק לברוקר זר שאשייך לחשבון המסחר שלי באקסלנס?
עצם ההעברה: רק אם זה חשבון פתוח. (הוי אומר שהזדהת בפניהם בת.ז. או במשלוח טפסים מסויימים בדואר רשום)
למעשה, תלוי גם בנייר, כי כנ"ל IB אולי יסכימו לקבל, אבל לא יתנו לך למכור.
 
מבירור שעשיתי בעבר בנושא
להבנתי, ניתן להעביר לib את הגרסה הישראלית של הדואלי
(ניוד זה אפשרי רק דרך חשבון בנק ולא ישירות מברוקר)

אמנם לא ניתן לסחור בib בדואלי אך ניתן להחזיק שם (שימושי למכירה בפרוסות וכו)
כמו כן במידה ורוצים להמיר לאירי וכו, ib מאפשר להמיר את הדואלי
 
תודה על התגובות מאוד קשה להתכונן לתרחישים עתידיים כשאין לי מושג מה יהיה התרחיש.

האם לדעתכם יש היגיון בלשלם 40k מס רווח בשביל להמיר קרן ישראלית לדואלית בשביל ה"שקט" הנפשי בהשקעה לטווח ארוך במדינה כזו קטנה ומאויימת מבפנים ומבחוץ
 
האם לדעתכם יש היגיון בלשלם 40k מס רווח בשביל להמיר קרן ישראלית לדואלית בשביל ה"שקט" הנפשי בהשקעה לטווח ארוך במדינה כזו קטנה ומאויימת מבפנים ומבחוץ
1. שילמתי לאחרונה הרבה-הרבה יותר כדי להוציא את הכסף לחו"ל. מס הכנסה מאוד יאהב אותי השנה.
2. באופן כללי כדאי תמיד לזכור שהחלק הממוסה הוא לא שלך, הוא של מס הכנסה. באופן זמני הם מוכנים שתחזיק אותו אצלך עד המכירה.
 
1. שילמתי לאחרונה הרבה-הרבה יותר כדי להוציא את הכסף לחו"ל. מס הכנסה מאוד יאהב אותי השנה.
2. באופן כללי כדאי תמיד לזכור שהחלק הממוסה הוא לא שלך, הוא של מס הכנסה. באופן זמני הם מוכנים שתחזיק אותו אצלך עד המכירה.
האם לדעתך להמיר את הישראלית לדואלית זה צעד בכיוון הנכון או שזה דרדל'ה בניהול סיכונים מדיניים

לגבי 2. זה אמנם נכון אבל ככל שאדחה את אירוע המס אהנה מרווחים נוספים עליו
 
האם לדעתך להמיר את הישראלית לדואלית זה צעד בכיוון הנכון או שזה דרדל'ה בניהול סיכונים מדיניים
תלוי מאיזה סיכון אתה מתגונן. אם הכסף נשאר בארץ אצל ברוקר ישראלי אז לא עשית הרבה (לדעתי).

לגבי 2. זה אמנם נכון אבל ככל שאדחה את אירוע המס אהנה מרווחים נוספים עליו
אמת
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אם אעשה רילוקיישן לחו"ל בעתיד לא אצתרך למכור ולהמיר אלא פשוט לבצע העברה לברוקר זר (האם זה נכון?)
תלוי לאן את עושה רילוקיישן.
למשל אם תעבור לארה"ב בכל מקרה תצטרך לעבור לנייר אחר כי pfic.
במדינות אחרות שתעבור אליהם יכולים להיות חוקים אחרים שיגרמו לזה שתרצה למכור.
לא הייתי מחליף היום נייר ומשלם היום מס בשביל אולי לחסוך החלפה בעתיד (שאולי לא תקרה בכלל ואולי תקרה בכל מקרה)
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
ה התייעצות לפני פנייה לממונה על שוק ההון: פריצת תקרת אכ"ע חוזית, "קניבליזציה" של התגמולים ותשובת סוכנות ההסדר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
V התייעצות בין שני תמהילי משכנתא | 43% מימון נדל"ן 3
ל התייעצות לגבי פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 15
F התייעצות תמהיל משכנתא וריביות | 75% מימון נדל"ן 12
A התייעצות והמלצות - מיסים, כדאיות, תנאי הלוואות ומיקום דירה להשקעה נדל"ן 3
B תשלום מס IBKR על 2024, 2025 -התייעצות מיסים 4
F התייעצות: רכישת דירה מקבלן לפני שהתקבל היתר בנייה נדל"ן 32
T התייעצות | מימוש תיק השקעות לצורך רכישת דירה להשקעה נדל"ן 28
E התייעצות לגבי משכנתא ושאלה בנוגע ליתרה והחזרים נדל"ן 2
פ התייעצות לגבי תמהיל משכנתא נדל"ן 2
M התייעצות בנושא תמהיל משכנתא נדל"ן 14
ק התייעצות משכנתא - נדל"ן 4
מ התייעצות על משכנתא נדל"ן 7
L התייעצות משכנתא בהנתן הון עצמי גבוה ותחזית להורדת ריבית נדל"ן 5
flower התייעצות - הפקדות כספים פנסיוניים מעל התקרה (קרן השתלמות ופנסיה) פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
flower התייעצות לגבי מצלמת דרך לרכב מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 9
E התייעצות אודות השכרת נכס אוף טופיק 0
M התייעצות לגבי רכישה ראשונה. נדל"ן 28
א התייעצות על פלטפורמת מסחר בארה"ב- רילוקיישן שוק ההון 8
S התייעצות לגבי כדאיות משכנתא ברכישת דירה בהנחה נדל"ן 9
S התייעצות רכישה יד 2 או מקבלן 25 75 ללא הצמדה נדל"ן 2
Octopus התייעצות על מחזור משכנתא נדל"ן 7
M התייעצות על השקעה בפורטו שבפורטוגל נדל"ן 0
א התייעצות מוזרה, לגבי קרובי משפחה מסובכים כלכלית והשוק השחור אוף טופיק 8
מ התייעצות קיזוז מס ריווחי הון עם הפסד שוק ההון 7
ה התייעצות: לחכות לפינוי בינוי או לשפץ? נדל"ן 11
ז התייעצות: מעבר למדדי מניות ואגחי"ם שוק ההון 57
N התייעצות פנסיה ביטוח מנהלים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
Cat כששני הורים בהייטק - התייעצות על מצב נתון התפתחות אישית 24
G מימון רכישת אופציות בעת עזיבת סטארטאפ - התייעצות / חיפוש בנצ׳מרק צרכנות פיננסית 17
ח התייעצות: כדאיות המשך החזקת דירה נדל"ן 2
D התייעצות - האם הון מספיק להשקיע בנדלן? נדל"ן 11
A התייעצות: מה לעשות עם כסף בקופת גמל ? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
א התייעצות לקניית שטח + בניית בית נדל"ן 15
T התייעצות קניית דירה נדל"ן 22
A בוגר תואר שני במדמ"ח, התייעצות לגבי ההמשך התפתחות אישית 8
A התייעצות - החזר משכנתא מתוך הון צבור בכספית נדל"ן 5
T מחיר למשתכן - התייעצות לפני כנס זוכים נדל"ן 5
S עסקת פרייסייל- התייעצות נדל"ן 11
ר התייעצות לגבי דירה המיודעת לפרוייקט תמ"א 38 (יפו-בת ים) נדל"ן 12
ס התייעצות האם לקנות רכב מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 10
S התייעצות לגבי רכישת דירה "פינוי בינוי" והיטל השבחה נדל"ן 18
חובב_פנסיה2022 התייעצות אתכם לקראת לקיחת משכנתא נדל"ן 8
Odnight התייעצות לגבי השקעה ראשונית ב-IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
Odnight התייעצות לגבי השקעה ראשונית ב-IRA שוק ההון 6
B התייעצות בין חלופות נדל"ן 7
S התייעצות בנוגע להשקעה בקרן אגח אקטיבית שוק ההון 3
ד התייעצות על דירה להשקעה נדל"ן 21
Y התייעצות לתיק השקעות שלי שוק ההון 3
ד הרעת תנאים בהייטק - התייעצות אוף טופיק 13

נושאים דומים

Back
למעלה