• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

התייעצות בנוגע לשכר חודשי עבור מפתח תוכנה

  • פותח הנושא פותח הנושא Yakir
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Yakir

משתמש סולידי
הצטרף ב
11/10/16
הודעות
57
דירוג
9
שלום,
רציתי להתייעץ עם אנשים בעלי ידע וניסיון בתחום הגיוס של אנשי תוכנה בנוגע למשכורות העכשוויות בשוק.
אסביר בקצרה מה הרקע שממנו אני מגיע ואשמח לשמוע ממכם ביקורת לגבי כמה עלי "לדרוש" בשוק העבודה ובפרט בחברות FAANG.

סיכום:
- בבית ספר למדתי 5 יחידות מדעי המחשב ועשיתי פרויקט של בניית אפליקציה אינטרנטית
- למדתי בתכנית מצוינות של מגשימים - לימודי מחשבים וסייבר במשך 3 שנים ששם צברתי ידע רב בפרויקטים ועבודה במקביל ללימודים בבית הספר
- בהיותי נער סיימתי בגיל צעיר מאוד את הבגרות במתמטיקה שאת החומר אליה למדתי לבד במשך חודשיים בלבד (תכנית מיוחדת שעשיתי לבד)
- לאחר מכן שירתי ביחידה 81 (היחידה הטכנולוגית) בתחום של פיתוח תוכנה במשך 3 שנים
- לאחר שסיימתי את השירות הצבאי יצא לי לעבוד שנה נוספת בתור מהנדס תוכנה בתעשיית ההייטק ששם המנהל שלי היה מרוצה ממני מאוד מבחינת ביצועים
- לאחר מכן התחלתי ללמוד מדעי המחשב באוניברסיטה נחשבת וכיום אני סטודנט שנה שלישית עם ממוצע 90 (סטודנט מצטיין)

באופן פורמלי יש לי 4 שנים של ניסיון בפיתוח תוכנה, באופן פרקטי יש לי הרבה מעבר לכך כי עשיתי את זה מאז שהייתי ילד.

אשמח לשמוע כמה הייתם דורשים במקומי בשוק העבודה הנוכחי ובחברות FAANG.
תודה מראש.
 
נערך לאחרונה ב:
נסיון בפיתוח תכנה וניסיון בפיתוח תכנה בתעשייה זה לא אותו דבר.

מההכרות שלי עם השוק, אתה מסווג כבעל ניסיון של כ4 שנים, כפי שאמרת. סביר שתוכל לבקש בין 30-40 אלף כתלות בתפקיד ובחברה. כן, זה טווח גדול, כן יש שונות גדולה בין חברות ותפקידים
 
- בבית ספר למדתי 5 יחידות מדעי המחשב ועשיתי פרויקט של בניית אפליקציה אינטרנטית
- למדתי בתכנית מצוינות של מגשימים - לימודי מחשבים וסייבר במשך 3 שנים ששם צברתי ידע רב בפרויקטים ועבודה במקביל ללימודים בבית הספר
- בהיותי נער סיימתי בגיל צעיר מאוד את הבגרות במתמטיקה שאת החומר אליה למדתי לבד במשך חודשיים בלבד (תכנית מיוחדת שעשיתי לבד)
זה מראה על פוטנציאל אבל לא יודע אם הייתי מחשיב את זה בשנים של הניסיון, כי הדרישות לא תמיד חופפות בין התפקיד המקצועי לניסיון מהבית ספר/תיכון/חוג.

- לאחר מכן שירתי ביחידה 81 (היחידה הטכנולוגית) בתחום של פיתוח תוכנה במשך 3 שנים
- לאחר שסיימתי את השירות הצבאי יצא לי לעבוד שנה נוספת בתור מהנדס תוכנה בתעשיית ההייטק ששם המנהל שלי היה מרוצה ממני מאוד מבחינת ביצועים
זה תכלס מה שרלוונטי, התואר זה פלוס נחמד אבל הוא מתגמד אל מול הניסיון.

לא כתבת מה עשית בתפקידי פיתוח תוכנה וזה כן משפיע על השכר, אז איפה שהוא בין 20K ל40K בערך.
 
נסיון בפיתוח תכנה וניסיון בפיתוח תכנה בתעשייה זה לא אותו דבר.

מההכרות שלי עם השוק, אתה מסווג כבעל ניסיון של כ4 שנים, כפי שאמרת. סביר שתוכל לבקש בין 30-40 אלף כתלות בתפקיד ובחברה. כן, זה טווח גדול, כן יש שונות גדולה בין חברות ותפקידים
נשמע שכל הניסיון שיש מעבר לניסיון התעסוקתי וההישגים הקשורים לתחום לא נלקחים בחשבון, שזה מעט מאכזב.
ומה ההבדלים מבחינת השכר בחברות כמו FAANG לחברות רגילות בתעשייה? יש הבדל משמעותי?



זה מראה על פוטנציאל אבל לא יודע אם הייתי מחשיב את זה בשנים של הניסיון, כי הדרישות לא תמיד חופפות בין התפקיד המקצועי לניסיון מהבית ספר/תיכון/חוג.


זה תכלס מה שרלוונטי, התואר זה פלוס נחמד אבל הוא מתגמד אל מול הניסיון.

לא כתבת מה עשית בתפקידי פיתוח תוכנה וזה כן משפיע על השכר, אז איפה שהוא בין 20K ל40K בערך.
מה לגבי הצטיינות מאוניברסיטה נחשבת (ממוצע 90)?
זה כבר לא קשור לבית ספר/תיכון/חוג, ואכן זה משקף את היכולת של המועמד להצליח בתפקיד בלי קשר לניסיון עבר.

באופן פורמלי בניסיון התעסוקתי, יש 4 שנים, אבל באופן פרקטי יש הרבה יותר.
שמעתי מחבר שאין לו כל ניסיון בתעשייה שיצא ממכללה של סמי שמעון עם ממוצע 75 ומרוויח משכורת של 25 אלף שקל.
נשמע באופן פרדוקסלי שהשוק לא ממש תחרותי, פערי השכר כמעט זניחים בין אנשים עם ניסיון וכישרון לבין אנשים טריים שיצאו לתעשייה.

לגבי משרת סטודנט 2 - 3 ימי עבודה בשבוע, הטווחים אמורים להשתנות באופן ניכר?
ומה ההבדלים מבחינת השכר בחברות כמו FAANG לחברות רגילות בתעשייה? יש הבדל משמעותי?
 
מה לגבי הצטיינות מאוניברסיטה נחשבת (ממוצע 90)?
זה משהו שלוקחים בחשבון אבל בגלל שכבר יש לך עבר של 4 שנים במקצוע אז זה פחות רלוונטי כי במידה חלקית התואר הוא דרך להגיע לעבודה ולראות שיש לך פוטנציאל לאותה עבודה ואתה כבר הוכחת את זה עם ה4 שנים שיש לך.

באופן פורמלי בניסיון התעסוקתי, יש 4 שנים, אבל באופן פרקטי יש הרבה יותר.
שמעתי מחבר שאין לו כל ניסיון בתעשייה שיצא ממכללה של סמי שמעון עם ממוצע 75 ומרוויח משכורת של 25 אלף שקל.
נשמע באופן פרדוקסלי שהשוק לא ממש תחרותי, פערי השכר כמעט זניחים בין אנשים עם ניסיון וכישרון לבין אנשים טריים שיצאו לתעשייה.
יש פה עניין של מזל, הצגה עצמית, יכולת להרשים, רמה מקצועית, הדחיפות של החברה במציאת עובדים, היכולת של המועמד לנהל משא ומתן וכדומה.
הטווח שכר הוא הרבה יותר נרחב וכנראה נע בין 10K ל 80K, כאשר רוב האנשים(גם כאלו עם הרבה ניסיון) הם באזור ה30K, אתה יכול להסתכל על טבלאות שכר ולראות מה הטווחים.
*כנראה שאת הטווחים של ה40K עד 80K לא תראה בטבלאות כי הם נדירים.

לגבי משרת סטודנט 2 - 3 ימי עבודה בשבוע, הטווחים אמורים להשתנות באופן ניכר?
משרת סטודנט היא בדרך כלל בשכר הרבה יותר נמוך, אם תציג את עצמך כמחפש משרה חלקית ולא משרת סטודנט - אולי זה יעזור.
 
אני זוכר שסיימתי תיכון עם 13 יח"ל - אז היה Pascal/C, ניתוח מערכות ומערכות מידע. וזה אחרי שויתרתי על 2 יח"ל.
היום זה הצטמצם ל-5 יח"ל פיתוח?
 
לא ברור אם אתה מדבר על משרת סטודנט או לא..
אבל בכל מקרה, לא כתבת באיזה טכנולוגיות/ תת-תחום יש לך ניסיון. זה גם יכול להשפיע. יש חברות Faang שכל הגיוס סטודנטים אצלם עובד בצורה שונה עם השכר. לחלקם יותר קל להקפיץ לך את השכר אם רואים שאתה שפיץ.

עם שנות ניסיון ורזומה כמו שלך, אין שום סיבה לבקש פחות מ30k בחברה גדולה.
בתור סטודנט, תשקלל ככה את השכר השעתי ותבקש בהתאם (~150-190 שח לשעה).

- בתור סטודנט הייתי מתפשר על השכר השעתי במידה ואתה מגיע למקום טוב ורואה בו אופציה להמשיך למשרה מלאה. אתה תהיה עם השכר השעתי הזה לפחות משנה (אתה בשנה ג) לפני שתגיע שוב להתמקחות על שכר למשרה מלאה. שם תוסיף להתמקחות גם את ההישגים שהשגת במשרת הסטודנט באותו המקום.


-- כל המספרים והדעות מגיעים מניסיון שלי ושל מכרים שלי עם נתונים כאלה ואחרים באותו התחום.

משרת סטודנט היא בדרך כלל בשכר הרבה יותר נמוך, אם תציג את עצמך כמחפש משרה חלקית ולא משרת סטודנט - אולי זה יעזור.
זה נכון, אבל כדוגמאות נגד:
- במייקרוסופט זה מאוד מאוד גמיש, ועל מישהו תותח הם מוכנים להוציא מהכיס הרבה יותר (בעיקר כי השכר של הסטודנטים מגיע בדר"כ מהכסף של המחלקה עצמה, ולא מלמעלה בתור "תקן")
- באפל כחצי שנה לפני סיום הלימודים - חותמים עם הסטודנט על חוזה משרה מלאה (שיתחיל בסוף הלימודים) והשכר השעתי מהרגע הזה מתעדכן לחלק היחסי לפי השכר הגלובלי שנחתם החוזה לפיו. זה לפעמים מכפיל שכר שעתי של חלק מהסטודנטים.
 
משרת סטודנט היא בדרך כלל בשכר הרבה יותר נמוך, אם תציג את עצמך כמחפש משרה חלקית ולא משרת סטודנט - אולי זה יעזור.
מסכים איתך חד משמעית, שיניתי בקורות חיים.

לא ברור אם אתה מדבר על משרת סטודנט או לא..
אבל בכל מקרה, לא כתבת באיזה טכנולוגיות/ תת-תחום יש לך ניסיון. זה גם יכול להשפיע. יש חברות Faang שכל הגיוס סטודנטים אצלם עובד בצורה שונה עם השכר. לחלקם יותר קל להקפיץ לך את השכר אם רואים שאתה שפיץ.

עם שנות ניסיון ורזומה כמו שלך, אין שום סיבה לבקש פחות מ30k בחברה גדולה.
בתור סטודנט, תשקלל ככה את השכר השעתי ותבקש בהתאם (~150-190 שח לשעה).

- בתור סטודנט הייתי מתפשר על השכר השעתי במידה ואתה מגיע למקום טוב ורואה בו אופציה להמשיך למשרה מלאה. אתה תהיה עם השכר השעתי הזה לפחות משנה (אתה בשנה ג) לפני שתגיע שוב להתמקחות על שכר למשרה מלאה. שם תוסיף להתמקחות גם את ההישגים שהשגת במשרת הסטודנט באותו המקום.


-- כל המספרים והדעות מגיעים מניסיון שלי ושל מכרים שלי עם נתונים כאלה ואחרים באותו התחום.


זה נכון, אבל כדוגמאות נגד:
- במייקרוסופט זה מאוד מאוד גמיש, ועל מישהו תותח הם מוכנים להוציא מהכיס הרבה יותר (בעיקר כי השכר של הסטודנטים מגיע בדר"כ מהכסף של המחלקה עצמה, ולא מלמעלה בתור "תקן")
- באפל כחצי שנה לפני סיום הלימודים - חותמים עם הסטודנט על חוזה משרה מלאה (שיתחיל בסוף הלימודים) והשכר השעתי מהרגע הזה מתעדכן לחלק היחסי לפי השכר הגלובלי שנחתם החוזה לפיו. זה לפעמים מכפיל שכר שעתי של חלק מהסטודנטים.

אני מדבר על משרה חלקית, משרת סטודנט מניחה ביסודה שאין ניסיון לאותו סטודנט או ניסיון תעסוקתי מצומצם יחסית, וזה לא המצב הנוכחי אצלי.

לגבי ניסיון:
- פתחתי מאפס תשתית אוטומציות מיוחדת
- פתחתי מערכת ניהול דאשבורדים מבוזרת למוצרי אבטחה
- פתחתי וואב סרביס שמממש פרוטוקולי אבטחה כגון RSA
- יצא לי לפתח עוד הרבה מערכות גם בעבודה וגם מחוץ לעבודה כמו בלימודים, בניתי קומפיילר משפת Scheme לשפת Assembly, וכדומה...

הטכנולוגיות עצמם בשורה:
Django, Spring boot, Angular, PyVisa, PySerial, Web Socket אבל זה רק קצה המזלג,
טכנולוגיות לצרכים מיוחדים לרוב לא קיימות בשוק ולכן צריך לפתח אותן מאפס כמו התשתיות שבניתי.

רשימה מפורטת יותר של טכנולוגיות:
Languages - Assembly, C, C++, Java, Python, HTML, CSS, JavaScript, SQL, ASP.NET
Web Frameworks and Libraries - Django, Spring Boot, Angular, Beautiful Soup, Requests
Embedded System Frameworks and Libraries - PyVisa, PySerial, Socket, Server Socket
Computer Network - TCP, UDP, OSI Model 5/7 Layers, Wireshark packet analyzer tool
More technologies - Git, Celery, RabbitMQ, Redis, Jenkins, Docker, PostgreSQL​
 
נערך לאחרונה ב:
שכר הוא לגמרי אינדיבידואלי בהיי טק, בנוי ממספר מרכיבים שונים, משתנה כמעט כל שנה ותלוי ביכולת המיקוח שלך ולאחר שהתקבלת בביצועים ובהשקעה.
אין הרבה תועלת בהסתכלות על ממוצעי שכר.

אתה צריך ללכת להתראיין במספר מקומות במקביל כדי שיהיה לך הצעות ביד ואז להתמקח. לדוגמה יכולים להציע לך שכר נמוך כי לדעתם אתה גבולי ביכולת בין מתמחה לבין מפתח מן המניין ולתת לך דרגה נמוכה יותר ממה שהתראיינת אליו. אם יהיו לך הצעות יותר טובות יכולים להחליט לקבל אותך כמפתח מן המניין מה שיעלה את ההצעה. גם לכל דרגה יש סקאלה מסויימת וניתן לשחק על הסקאלה הזו.
כלומר, לא כל מי שבדרגה שלך מרוויח כמוך. אנשים שעושים את אותה עבודה, באותה דרגה ובאותה חברה מקבלים משכורות שונות עד כדי פער של עשרות אחוזים. הכל לפי יכולת מיקוח.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אני מדבר על משרה חלקית, משרת סטודנט מניחה ביסודה שאין ניסיון לאותו סטודנט או ניסיון תעסוקתי מצומצם יחסית, וזה לא המצב הנוכחי אצלי.
לא. משרת סטודנט מניחה שאתה סטודנט.
לרוב החברות לא שווה לגייס מישהו בשביל שיעבוד 2-3 ימים בשבוע. רובן עושות את זה כדי להכשיר מהנדסים צעירים בשכר נמוך כדי שיהיה להם כניסה חלקה וקלה להיכנס למשרה מלאה בסיום הלימודים, גם אם המועמד עם ניסיון תעסוקתי כבר.

לגבי ניסיון:
- פתחתי מאפס תשתית אוטומציות מיוחדת
- פתחתי מערכת ניהול דאשבורדים מבוזרת למוצרי אבטחה
- פתחתי וואב סרביס שמממש פרוטוקולי אבטחה כגון RSA
- יצא לי לפתח עוד הרבה מערכות גם בעבודה וגם מחוץ לעבודה כמו בלימודים, בניתי קומפיילר משפת Scheme לשפת Assembly, וכדומה...

הטכנולוגיות עצמם בשורה:
Django, Spring boot, Angular, PyVisa, PySerial, Web Socket אבל זה רק קצה המזלג,
טכנולוגיות לצרכים מיוחדים לרוב לא קיימות בשוק ולכן צריך לפתח אותן מאפס כמו התשתיות שבניתי.

רשימה מפורטת יותר של טכנולוגיות:
Languages - Assembly, C, C++, Java, Python, HTML, CSS, JavaScript, SQL, ASP.NET
Web Frameworks and Libraries - Django, Spring Boot, Angular, Beautiful Soup, Requests
Embedded System Frameworks and Libraries - PyVisa, PySerial, Socket, Server Socket
Computer Network - TCP, UDP, OSI Model 5/7 Layers, Wireshark packet analyzer tool
More technologies - Git, Celery, RabbitMQ, Redis, Jenkins, Docker, PostgreSQL​
בלי לזלזל בשום דבר שכתבת פה, לכל אחד מהbuzz words שכתבת יכול להיות שעשית משהו מדהים, ויכול להיות שהשתמשת בספרייה 5 דקות כדי להרים את הפרויקט שמסבירים בtutorial. אני לא מכיר אותך וכל הטקסט הזה בעיקר יכול לעזור למגייס/ת להתאים את הקו"ח שלך לראיון עבודה. בראיון עצמו תצטרך להראות מה תאכלס עשית ואם אתה מבין משהו ממה שעשית.

- שירתת ב81. אין לך שום מכר מתקופת השירות שאתה יכול לשאול אותו לגבי שכר?
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
E התייעצות לגבי משכנתא ושאלה בנוגע ליתרה והחזרים נדל"ן 2
S התייעצות בנוגע להשקעה בקרן אגח אקטיבית שוק ההון 3
L התייעצות בנוגע למעבר ממסלול מניות ל-sp500 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
dudde162000 התייעצות בנוגע פיצול חיסכון פנסיוני פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
A התייעצות בנוגע לקרן השתלמות ובית ספר פרטי שוק ההון 5
R התייעצות בנוגע לרכישת דירה להשקעה נדל"ן 22
פיש התייעצות בנוגע לאסטרטגיית השקעה ב CS פוסטים מאיכות נמוכה 2
R התייעצות בנוגע לשיפוץ דירה קומפלט נדל"ן 10
K התייעצות בנוגע לפיתוח מוצר התפתחות אישית 6
R התייעצות בנוגע לליווי עיסקי לרעיון וייצוג בניהול מו"מ אוף טופיק 3
A התייעצות בנוגע להעברת כספים ונ"ע מברוקר בישראל לברוקר בחו"ל שוק ההון 2
משה התייעצות בנוגע לרילוקיישין לאירלנד אוף טופיק 11
S התייעצות בנוגע לחיסכון, ומסחר פעיל שוק ההון 7
F התייעצות בנוגע להחזר הלוואה מול חיסכון צרכנות פיננסית 4
E התייעצות בנוגע לפתיחת חשבון בנק בדואר מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 17
B התייעצות בנוגע לדירה להשקעה נדל"ן 10
Bjron Rangarson התייעצות בנוגע לקניית רכב מסוג ואן צרכנות פיננסית 2
T התייעצות בנוגע להשקעה/חיסכון לטווח קצר שוק ההון 10
S התייעצות בנוגע לביטוח בריאות לאדם מבוגר צרכנות פיננסית 10
Y התייעצות בנוגע התפטרות בצל הקורנה התפתחות אישית 6
ח התייעצות בנוגע לשינוי תפקיד בהייטק התפתחות אישית 1
R התייעצות בנוגע לפנסיה שוק ההון 7
Z התייעצות בנוגע לתמהיל משכנתא צרכנות פיננסית 19
oz1987 התייעצות בנוגע לחשבון בנק מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 16
S התייעצות בנוגע לקרן השתלמות שוק ההון 5
משה התייעצות בנוגע לפנסייה וקרן השתלמות שוק ההון 7
ה התייעצות לפני פנייה לממונה על שוק ההון: פריצת תקרת אכ"ע חוזית, "קניבליזציה" של התגמולים ותשובת סוכנות ההסדר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
V התייעצות בין שני תמהילי משכנתא | 43% מימון נדל"ן 3
ל התייעצות לגבי פרישה מוקדמת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 15
F התייעצות תמהיל משכנתא וריביות | 75% מימון נדל"ן 12
A התייעצות והמלצות - מיסים, כדאיות, תנאי הלוואות ומיקום דירה להשקעה נדל"ן 3
B תשלום מס IBKR על 2024, 2025 -התייעצות מיסים 4
F התייעצות: רכישת דירה מקבלן לפני שהתקבל היתר בנייה נדל"ן 32
T התייעצות | מימוש תיק השקעות לצורך רכישת דירה להשקעה נדל"ן 28
פ התייעצות לגבי תמהיל משכנתא נדל"ן 2
M התייעצות בנושא תמהיל משכנתא נדל"ן 14
ק התייעצות משכנתא - נדל"ן 4
מ התייעצות על משכנתא נדל"ן 7
L התייעצות משכנתא בהנתן הון עצמי גבוה ותחזית להורדת ריבית נדל"ן 5
flower התייעצות - הפקדות כספים פנסיוניים מעל התקרה (קרן השתלמות ופנסיה) פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
flower התייעצות לגבי מצלמת דרך לרכב מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 9
E התייעצות אודות השכרת נכס אוף טופיק 0
M התייעצות לגבי רכישה ראשונה. נדל"ן 28
א התייעצות על פלטפורמת מסחר בארה"ב- רילוקיישן שוק ההון 8
S התייעצות לגבי כדאיות משכנתא ברכישת דירה בהנחה נדל"ן 9
S התייעצות רכישה יד 2 או מקבלן 25 75 ללא הצמדה נדל"ן 2
Octopus התייעצות על מחזור משכנתא נדל"ן 7
M התייעצות על השקעה בפורטו שבפורטוגל נדל"ן 0
א התייעצות מוזרה, לגבי קרובי משפחה מסובכים כלכלית והשוק השחור אוף טופיק 8
מ התייעצות קיזוז מס ריווחי הון עם הפסד שוק ההון 7

נושאים דומים

Back
למעלה