חבר גרוש בן 55 עם ילדים גדולים מחפש דרך להשקיע 70,000 שקל. הוא כבר הפקיד עד התקרה השנה בקופת גמל להשקעה. הוא לא מבין ולא רוצה להשקיע בעצמו דרך קניה של מניות.
מה האפשרויות שלו להשקעה השנה מלבד פוליסה להשקעה ותיק השקעות בבנק?
מה מבין השניים עדיף לו?
**הוא לא עומד בקריטריונים של תיקון 190
מה האפשרויות שלו להשקעה השנה מלבד פוליסה להשקעה ותיק השקעות בבנק?
מה מבין השניים עדיף לו?
**הוא לא עומד בקריטריונים של תיקון 190