• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

השקעה 70 אלף שקל לבן 55

  • פותח הנושא פותח הנושא CAI
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

CAI

משתמש רגיל
הצטרף ב
23/4/21
הודעות
414
דירוג
164
חבר גרוש בן 55 עם ילדים גדולים מחפש דרך להשקיע 70,000 שקל. הוא כבר הפקיד עד התקרה השנה בקופת גמל להשקעה. הוא לא מבין ולא רוצה להשקיע בעצמו דרך קניה של מניות.
מה האפשרויות שלו להשקעה השנה מלבד פוליסה להשקעה ותיק השקעות בבנק?
מה מבין השניים עדיף לו?

**הוא לא עומד בקריטריונים של תיקון 190
 
אולי שיחכה ל2026 שכבר לא רחוקה ואז יוסיף לגמל"ש, נראה לי הכי פשוט ונוח.
לא המלצה! רק רעיון.
 
חבר גרוש בן 55 עם ילדים גדולים מחפש דרך להשקיע 70,000 שקל. הוא כבר הפקיד עד התקרה השנה בקופת גמל להשקעה. הוא לא מבין ולא רוצה להשקיע בעצמו דרך קניה של מניות.
מה האפשרויות שלו להשקעה השנה מלבד פוליסה להשקעה ותיק השקעות בבנק?
מה מבין השניים עדיף לו?

**הוא לא עומד בקריטריונים של תיקון 190
שיחשוב כמה שעות לקח לו להרוויח 70 אלף ש"ח.
אם ישקיע עשירית מהשעות בהבנת הבדלים בין מוצרי השקעה - יפטור את הבעיה.

לקנות מניה או מדד זה לא מדע טילים. לא צריך יועץ בבנק, תיק, מחקר רב וכד.

אם בכל זאת יש לו סבלנות, תהיה חבר טוב ותפנה אותו לפורום או מקורות מידע רלוונטיים.
 
שיחשוב כמה שעות לקח לו להרוויח 70 אלף ש"ח.
אם ישקיע עשירית מהשעות בהבנת הבדלים בין מוצרי השקעה - יפטור את הבעיה.

לקנות מניה או מדד זה לא מדע טילים. לא צריך יועץ בבנק, תיק, מחקר רב וכד.

אם בכל זאת יש לו סבלנות, תהיה חבר טוב ותפנה אותו לפורום או מקורות מידע רלוונטיים.
אכן...
לקנות מדד רחב למשל את ת"א 125 - פשוט כמו הכנת נס קפה ועלות נמוכה מאוד.

בקופת גמל להשקעה דמי הניהול 0.6 לערך נוגסים היטב ברווחים להבנתי.
 
אולי שיחכה ל2026 שכבר לא רחוקה ואז יוסיף לגמל"ש, נראה לי הכי פשוט ונוח.

לא יודע למה לחכות, אלא אם יש הנחה שהחודשים הבאים יהיו במגמת ירידות.
אפשר לשים בפוליסת חסכון עכשיו, ולהעביר לגמלה"ש בינואר.

אבל אם לחכות, אז לפחות בקרן כספית.
 
  • אהבתי
Reactions: CAI

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
לא יודע למה לחכות, אלא אם יש הנחה שהחודשים הבאים יהיו במגמת ירידות.
אפשר לשים בפוליסת חסכון עכשיו, ולהעביר לגמלה"ש בינואר.

אבל אם לחכות, אז לפחות בקרן כספית.
לדעתי מיותר, הרבה טרחה בשביל כל כך מעט זמן וגם אם יהיה הפסד בפוליסת חיסכון אז זה גם לא מוכר ואז בכלל נדפקת.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
א השקעה של 950 אלף לחצי שנה שוק ההון 4
J השקעה בשוק הישראלי. שוק ההון 5
M השקעה סולידית בדולרים שוק ההון 11
Y השקעה של כספי פיצויים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
A השקעה בקרנות עוקבות מדדים מנוטרלות מט"ח לאזרחים אמריקאיים שוק ההון 6
ה מסלולי השקעה בקרן פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
Y השקעה לאזרח אמריקאי נדל"ן 1
S השקעה בתל אביב: בין יד אליהו לדרום העיר – ליווי מקצועי או למידה עצמאית? נדל"ן 8
עידו ג מדריך: תשלום מקדמה עקב השקעה באינטרקטיב שוק ההון 22
D משכנתא או השקעה שוק ההון 1
T קיצור תקופה, המשך השקעה במדדים, או גם וגם נדל"ן 23
K התלבטות לגבי אופי השקעה בחשבון מסחר עצמאי שוק ההון 12
F השקעה דרך IRA שוק ההון 13
O בירוקרטיה בדיווח על השקעה בinteractive brokers מיסים 2
S התלבטות לגבי השקעה ביורו בפלח הסולידי של התיק שוק ההון 0
H השקעה סולידית למימון עסקת נדל״ן שוק ההון 2
ה מסלולי השקעה בפנסיה - שאלה לשועלי השקעות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 12
M כדאיות השקעה בקרן כספית למול פק"מ בבנק שוק ההון 8
ש השקעה סולידית ובטוחה! (רמז; לא לכל הדתות..) קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 20
N השקעה בקופת גמל להשקעה לבת 75 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
א מידע על השקעה במדדים שוק ההון 5
M כדאיות השקעה בנדלן נדל"ן 60
B תהיות לגבי מכשיר השקעה שוק ההון 3
M השקעה בנדלן בדובאי נדל"ן 29
ג השקעה סולידית דולרית - הצעות לקרנות ETF או אופציות אחרות? שוק ההון 4
MichaelScott השקעה בקופת פנסיה סגורה - בחירה בין אופציות לא אידיאליות שוק ההון 7
M השקעה נבונה לשנתיים צרכנות פיננסית 2
Y השקעה בזהב - תעודה דולרית לעומת שקלית מגודרת\לא מגודרת שוק ההון 12
ב השקעה בנדל"ן בארה"ב דרך חברת שדה נדל"ן נדל"ן 0
M התלבטות בין השקעה לכיסוי משכנתא שוק ההון 3
ToshavHozerVatik מעבר מקופת גמל ישנה לאפיק השקעה שאינו PFIC שוק ההון 2
א כיוון השקעה לבן 78 לכסף חדש שנכנס מידי חודש שוק ההון 46
korma מכשיר השקעה על מנת "ליהנות" ממגן מס פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
א השקעה סולידית/חניית כסף באינטרקטיב ברוקרס שוק ההון 5
vaccinium השקעה בדולרים מחשבון אמריקאי ישן שוק ההון 2
N השקעה פאסיבית שיש סכום גדול בתחילה שוק ההון 7
G השקעה בביטקוין באמצעות ETN בלונדון שוק ההון 0
H האם openai תהיה השקעה טובה במידה ותונפק? אוף טופיק 4
י הסבר לגבי השקעה במניות באמצעות מטבע זר שוק ההון 16
A השקעה חודשית לבחורה צעירה שוק ההון 11
Y השקעה בזהב שוק ההון 2
ב לקיחת הלוואה לטובת השקעה שוק ההון 4
ש קרן חירום (השקעה לטווח קצר) שוק ההון 13
ת תהיות לגבי השקעה עיקרית ב-Nasdaq על פני מדד שוק רחב שוק ההון 1
מ השקעה בשוקולד פנדה קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 1
עידו ג השקעה בבנק / בבית השקעות עבור ההורים ברוקרים ופלטפורמות מסחר 13
F משמעות השקעה בETF שרשום / domiciled בשוויץ שוק ההון 9
E השקעה סולידית חשבון דולרי שוק ההון 5
ת חששות לגבי השקעה ראשונית בבורסה בימים אלו שוק ההון 18
ל אזרח ישראלי-אמריקאי מתלבט: דירה ראשונה בארץ, בארה״ב – או המשך השקעה בשוק ההון? נדל"ן 14

נושאים דומים

Back
למעלה