Squirrel
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 29/8/19
- הודעות
- 17
- דירוג
- 13
לחברי הפורום הנכבד שלום,
כמו רבים כאן, התגלגלתי בין אתרים עד שהגעתי לסולידית ונשארתי.. במשך תקופה ארוכה קראתי כאן המון, אשמח לשתף ואולי לשמוע הרהורים של אנשים מבינים ממני לגבי מצבי:
אני היום בשנות ה30 לחיי, ירשתי דירה ו200K ש"ח.
בדירה אני גר, את הכסף אני מעוניין להשקיע לטווח ארוך, 20 שנה ויותר.
כרגע אני נוטה להשקעה של 90% מניות ו-10% אג"ח (מאמין שאאזן לכיוון ה 50-50 עם השנים)
לגבי רכישת מניות:
ממה שקראתי החלטתי שאני מעדיף את IB על שאר בתי ההשקעות בארץ, ואת ההחלטה המקובלת כאן לקנות VTI ו-VXUS.
פתחתי חשבון ואף הצלחתי להעביר לשם שקלים בודדים לשם ניסוי אך עוד לא רכשתי דבר.
קצת רועדות לי הידים אבל - ממה שאני מבין - פשוט להעביר לאינטרקטיב 200K שקל, להמיר לדולרים ולקנות.
אשמח לשמוע הרהורים ומחשבות לגבי הסיטואציה
תודה רבה לכל העונים והעונות, תבורכו..
כמו רבים כאן, התגלגלתי בין אתרים עד שהגעתי לסולידית ונשארתי.. במשך תקופה ארוכה קראתי כאן המון, אשמח לשתף ואולי לשמוע הרהורים של אנשים מבינים ממני לגבי מצבי:
אני היום בשנות ה30 לחיי, ירשתי דירה ו200K ש"ח.
בדירה אני גר, את הכסף אני מעוניין להשקיע לטווח ארוך, 20 שנה ויותר.
כרגע אני נוטה להשקעה של 90% מניות ו-10% אג"ח (מאמין שאאזן לכיוון ה 50-50 עם השנים)
לגבי רכישת מניות:
ממה שקראתי החלטתי שאני מעדיף את IB על שאר בתי ההשקעות בארץ, ואת ההחלטה המקובלת כאן לקנות VTI ו-VXUS.
פתחתי חשבון ואף הצלחתי להעביר לשם שקלים בודדים לשם ניסוי אך עוד לא רכשתי דבר.
קצת רועדות לי הידים אבל - ממה שאני מבין - פשוט להעביר לאינטרקטיב 200K שקל, להמיר לדולרים ולקנות.
אשמח לשמוע הרהורים ומחשבות לגבי הסיטואציה
תודה רבה לכל העונים והעונות, תבורכו..