friendodevil
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 1/5/23
- הודעות
- 18
- דירוג
- 4
ראיתי שלבלאקרוק יש Bond 20+yr UCITS ETF רק זה לא נסחר בארץ.
בארץ זמינות רק ה-3-7YR, 1-3YR וה-7-10YR.
למה ה20+ לא זמין בארץ? איך אפשר להשקיע ב20+ בלי לקנות את ה-TLT \ VGLT ישירות?
בארץ זמינות רק ה-3-7YR, 1-3YR וה-7-10YR.
למה ה20+ לא זמין בארץ? איך אפשר להשקיע ב20+ בלי לקנות את ה-TLT \ VGLT ישירות?