• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

השקעה באג"ח ארה"ב - כדאיות ומיסוי

  • פותח הנושא פותח הנושא איצקו
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איצקו

משתמש רשום
הצטרף ב
1/8/21
הודעות
16
דירוג
1
שלום לכם,

יש לי חשבון בSchwab International ואני שוקל להשקיע באג"ח ארה"ב (Treasuries). אשתי אמריקאית ואני ישראלי, אך החשבון כרגע רק על שמי.
כרגע הריביות דרך שוואב לתקופות של עד 3 שנים נעות בין 4.5% ל5%.
השאלות שלי הן כאלה:
1. מה גובה המס שיהיה עליי לשלם?
2. האם ניתן יהיה לקזז מהאינפלציה?
3. האם יש המלצה להשקעה חלופית סולידית אחרת דרך החשבון הזה? לתקופות של עד 3 שנים? סכומים של עד כ140K$ (כמובן לבדיקה שלי, לא ייעוץ).

בתודה מראש.
 
מה גובה המס שיהיה עליי לשלם?
25%


האם ניתן יהיה לקזז מהאינפלציה?
לא

האם יש המלצה להשקעה חלופית סולידית אחרת דרך החשבון הזה? לתקופות של עד 3 שנים? סכומים של עד כ140K$ (כמובן לבדיקה שלי, לא ייעוץ).
אם המטרה היא תחליף מזומן דולרי, אז יש לך את SGOV או BIL, כמובן שיש לך פה סיכון מט"ח. יש גם קרנות עם מח"מ של 3 שנים, תחפש בetf.com.
אם המטרה היא תחליף מזומן שקלי, אז אין לך איך לעשות זאת דרך שוואב.
אם אתה יודע בוודאות שזמן החיסכון שלך הוא 3 שנים אז TIPS ל3 שנים יתן לך ריבית כלשהיא פלוס הגנה מאינפלציה אמריקאית עם הבטחת קרן במידה ותחזיק לכל התקופה.
 
אם אתה יודע בוודאות שזמן החיסכון שלך הוא 3 שנים אז TIPS ל3 שנים יתן לך ריבית כלשהיא פלוס הגנה מאינפלציה אמריקאית עם הבטחת קרן במידה ותחזיק לכל התקופה.
לקראת סוף 2021 קניתי SCHP (שדי דומה בהתנהגות שלה ל-TIPS) מתוך מחשבה שהנייר ייתן לי הגנה מאינפלציה אמריקאית.
לא רק שהנייר לא נתן שום הגנה מאינפלציה אמריקאית, להיפך, ערכו הלך וירד ככל שהאינפלציה בארה"ב עלתה. אגב, תשלומי הריבית לא פיצו אפילו בקירוב על ירידת הערך.
 
לא רק שהנייר לא נתן שום הגנה מאינפלציה אמריקאית, להיפך, ערכו הלך וירד ככל שהאינפלציה בארה"ב עלתה. אגב, תשלומי הריבית לא פיצו אפילו בקירוב על ירידת הערך.
קוראים לזה סיכון ריבית, זה קשור יותר להעלאות הריבית האגרסיביות (שמתבטאות בירידה לפי אחוז עליית הריבית כפול המח"מ של הנייר).

המח"מ בנייר הזה הוא 7 שנים, אז הוא לא כל כך מתאים להשקעה לטווח קצר.

אז זה לא שהאינפלציה הורידה את הנייר אלא עליית הריבית, כלומר 4% עלייה כפול 7 שנים זה 28% ירידה שזה יותר מהאינפלציה שהייתה.
 
תודה על התשובות.
אילו אופציות נוספות אפשר לשקול כשהמטרה היא השקעה סולידית כדי לנצל את הריביות הגבוהות כיום וייעול מיסוי?
(בגלל שעל אג"ח ארה"ב המיסוי הוא 25%).
מזכיר שהחשבון בשוואב הוא על שם אזרח ישראלי בלבד.
תודה מראש!
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
25%



לא


אם המטרה היא תחליף מזומן דולרי, אז יש לך את SGOV או BIL, כמובן שיש לך פה סיכון מט"ח. יש גם קרנות עם מח"מ של 3 שנים, תחפש בetf.com.
אם המטרה היא תחליף מזומן שקלי, אז אין לך איך לעשות זאת דרך שוואב.
אם אתה יודע בוודאות שזמן החיסכון שלך הוא 3 שנים אז TIPS ל3 שנים יתן לך ריבית כלשהיא פלוס הגנה מאינפלציה אמריקאית עם הבטחת קרן במידה ותחזיק לכל התקופה.
מה ההבדל בין SGOV לקניה ישירה של Treasuries?
מבחינת ריבית ומבחינת מיסוי?
תודה
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
א השקעה באג"ח זבל לצורך חיסכון לטווח בינוני שוק ההון 11
H השקעה באג"ח שוק ההון 4
מ השקעה באג״ח בארה״ב שוק ההון 16
S השקעה באג"ח ישראלי דרך ברוקר זר שוק ההון 1
A השקעה באג"ח שוק ההון 3
O השקעה באג"ח קונצרני מאיכות נמוכה שוק ההון 15
D השקעה באג"ח ארוך טווח כשהריבית נוטה לרדת שוק ההון 9
P הסבר על השקעה באג"ח באמצעות קרנות מחקות שוק ההון 5
U השקעה באג"ח שקלי שוק ההון 0
א שאלות על השקעה באג"ח שוק ההון 13
Sp0 השקעה באג"ח דרך etf שוק ההון 0
D השקעה פאסיבית באג"ח צרכנות פיננסית 1
P השקעה באג"ח לצד VT שוק ההון 26
ק השקעה באג״ח למשך שנתיים- שלוש או פק״מ בארה״ב שוק ההון 2
A השקעה באג״ח כאשר אין 30,000שקל שוק ההון 25
ש השקעה באג"ח ממשלתי אמריקאי שוק ההון 11
ע השקעה באג"ח לפני עליית ריבית שוק ההון 49
ע השקעה באג"ח צמוד מדד, בעד ונגד? שוק ההון 32
A השקעה באג"ח קונצרני שוק ההון 0
ג השקעה בבורסות אירופאיות, או לפחות באג"ח ממשלתי אירופאי שוק ההון 9
א השקעה באג"ח שקלית האם זו השקעה נכונה? שוק ההון 20
S השקעה באג"ח ממשלתי אוסטרלי שוק ההון 10
E שילוב השקעה באג"ח קונצרני שוק ההון 5
CarpeDiem השקעה באג״ח ממשלתי בחו״ל דרך קרן עוקבת בישראל? שוק ההון 9
E השקעה באג"ח ממשלתי צמוד שקל לטווח ארוך. שוק ההון 4
J השקעה בשוק הישראלי. שוק ההון 5
M השקעה סולידית בדולרים שוק ההון 11
Y השקעה של כספי פיצויים פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
A השקעה בקרנות עוקבות מדדים מנוטרלות מט"ח לאזרחים אמריקאיים שוק ההון 6
ה מסלולי השקעה בקרן פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
Y השקעה לאזרח אמריקאי נדל"ן 1
S השקעה בתל אביב: בין יד אליהו לדרום העיר – ליווי מקצועי או למידה עצמאית? נדל"ן 8
עידו ג מדריך: תשלום מקדמה עקב השקעה באינטרקטיב שוק ההון 22
D משכנתא או השקעה שוק ההון 1
T קיצור תקופה, המשך השקעה במדדים, או גם וגם נדל"ן 23
K התלבטות לגבי אופי השקעה בחשבון מסחר עצמאי שוק ההון 12
F השקעה דרך IRA שוק ההון 13
O בירוקרטיה בדיווח על השקעה בinteractive brokers מיסים 2
S התלבטות לגבי השקעה ביורו בפלח הסולידי של התיק שוק ההון 0
H השקעה סולידית למימון עסקת נדל״ן שוק ההון 2
ה מסלולי השקעה בפנסיה - שאלה לשועלי השקעות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 12
M כדאיות השקעה בקרן כספית למול פק"מ בבנק שוק ההון 8
ש השקעה סולידית ובטוחה! (רמז; לא לכל הדתות..) קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 20
N השקעה בקופת גמל להשקעה לבת 75 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
א מידע על השקעה במדדים שוק ההון 5
M כדאיות השקעה בנדלן נדל"ן 60
B תהיות לגבי מכשיר השקעה שוק ההון 3
M השקעה בנדלן בדובאי נדל"ן 29
ג השקעה סולידית דולרית - הצעות לקרנות ETF או אופציות אחרות? שוק ההון 4
MichaelScott השקעה בקופת פנסיה סגורה - בחירה בין אופציות לא אידיאליות שוק ההון 7

נושאים דומים

Back
למעלה