• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

הרצת מניות על ידי נשיא ארצות הברית

  • פותח הנושא פותח הנושא rpi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rpi

משתמש רגיל
הצטרף ב
16/8/24
הודעות
386
דירוג
160
וכשהוא השיק מטבע קריפטו על שמו ובבעלותו אחרי שנבחר זה היה הגיוני?
בדרך כלל נהוג לא להשתין מהמקפצה על המציל, אבל אצל דונלד כאמור הנורמות אחרות.
 
וכשהוא השיק מטבע קריפטו על שמו ובבעלותו אחרי שנבחר זה היה הגיוני?
בדרך כלל נהוג לא להשתין מהמקפצה על המציל, אבל אצל דונלד כאמור הנורמות אחרות.
גם לא הגיוני.
ארה"ב נהייתה מקום בעייתי ולא יציב מבחינת הממשל שלה.
אם פעם רציתי לגור שם, עכשיו כבר לא.
 
אבל למי הוא גילה לפני שהוא גילה לכל העולם ?

יהיה קשה להוכיח את זה.. בכלל זו בעיה גדולה בממשל בארה"ב שחלה גם על סנאטורים ועל חברי קונגרס בגלל מידת ההשפעה שלהם על השווקים.

האם החברים של ביידן לא ידעו (בוודאות) שרוסיה הולכת לפלוש לאוקראינה בתאריך שבו זה קרה?
 
יהיה קשה להוכיח את זה
לבדוק מי עשה קניה גדולה בטווח תאריכים מסויים ולבדוק אם מקורב למי שחשוף למידע הפנימי. זה לא ביטקוין, זה קניית מניות.

האם החברים של ביידן לא ידעו (בוודאות) שרוסיה הולכת לפלוש לאוקראינה בתאריך שבו זה קרה?
ידעו, השאלה אם עשו משהו בעקבות זה.
אצלנו כשדן חלוץ פעל על סמך המידע שיש לו, זה התגלה והנושא טופל.
בארה"ב משהו שבור.
 
יהיה קשה להוכיח את זה.. בכלל זו בעיה גדולה בממשל בארה"ב שחלה גם על סנאטורים ועל חברי קונגרס בגלל מידת ההשפעה שלהם על השווקים.

האם החברים של ביידן לא ידעו (בוודאות) שרוסיה הולכת לפלוש לאוקראינה בתאריך שבו זה קרה?
ומה תגיד על החברים של הארי טרומן שידעו (בוודאות!) שחיל האויר האמריקאי הולך להפיל שתי פצצות גרעין על יפן בשנת 1945, וכל זאת בלי שהתמודד על הנשיאות אפילו.
העניין הוא שב-250 שנה שארה"ב קיימת זו הפעם הראשונה שיש כמעט קונצנזוס שמשהו לא מסתדר עם הנשיא ויכול להיות שהוא פועל למען עצמו מקורביו בלבד.
 
לבדוק מי עשה קניה גדולה בטווח תאריכים מסויים ולבדוק אם מקורב למי שחשוף למידע הפנימי. זה לא ביטקוין, זה קניית מניות.

אני מניח שהאנשים האלה לא טיפשים ויש הרבה buffer בינם לבין מישהו שמקורב למעגל קבלת ההחלטות.

ידעו, השאלה אם עשו משהו בעקבות זה.
אצלנו כשדן חלוץ פעל על סמך המידע שיש לו, זה התגלה והנושא טופל.
בארה"ב משהו שבור.

חלוץ לא עבר שום עבירה ולא פעל על סמך שום "מידע" שהיה לו - כשחלוץ מכר את תיק המניות המסכן שלו אף אחד לא ידע לאן הסיפור הזה הולך (באופן אירוני זה היה המצב גם חודש אחרי). זה לא שהיה לו מידע על התקיפה של חיזבאללה והוא מכר את המניות מראש.

העניין הוא שב-250 שנה שארה"ב קיימת זו הפעם הראשונה שיש כמעט קונצנזוס שמשהו לא מסתדר עם הנשיא ויכול להיות שהוא פועל למען עצמו מקורביו בלבד.

אני לא חושב שיש פה משהו חדש במיוחד - יש טענות רבות על סחר במידע פנים כלפי כל חבר קונגרס וסנאטור בערך (ע"ע ננסי פלוסי). הפעם זה פשוט בולט במיוחד לאור התגובה ההיסט(ו)רית של השוק, אבל ברור שאם השוק היה עולה באחוז אף אחד לא היה מעלה טענה כזאת בכלל.
 
חלוץ לא עבר שום עבירה ולא פעל על סמך שום "מידע" שהיה לו - כשחלוץ מכר את תיק המניות המסכן שלו אף אחד לא ידע לאן הסיפור הזה הולך (באופן אירוני זה היה המצב גם חודש אחרי). זה לא שהיה לו מידע על התקיפה של חיזבאללה והוא מכר את המניות מראש.
כעת מתברר כי בעיצומם של האירועים הדרמטיים הללו, ממש באותן שעות שבהן התכנסה הצמרת הצבאית והמדינית כדי לדון בשאלה אם לפתוח במלחמה בלבנון, התפנה הרמטכ"ל דן חלוץ כדי למכור את תיק ההשקעות הפרטי שלו, אותו ניהל בבנק לאומי.
לא מהות הויכוח אם עבר עבירה או לא,עצם המעשה (וזמן הקניה) פורסם והנזק התדמיתי נגרם (בין אם פעל לפי מידע פנים ובין אם לא).

אצל טראמפ כולם סבבה ואפילו נראה שלא עומדים לבחון את מה שקרה שם.
 
  • אהבתי
Reactions: HHH

לא מהות הויכוח אם עבר עבירה או לא,עצם המעשה (וזמן הקניה) פורסם והנזק התדמיתי נגרם (בין אם פעל לפי מידע פנים ובין אם לא).

אצל טראמפ כולם סבבה ואפילו נראה שלא עומדים לבחון את מה שקרה שם.
לא מבין מה הקשר בין רמטכל מלפני 20 שנה במדינה קיקיונית לנשיא המעצמה החזקה בעולם כיום?
מה עוד שהוא פעל לאחר האירוע שהתחיל את המלחמה ולא לפניו ובדיעבד הפסיד כסף מהאירוע.
 
זו שאלה לא מאוד רלוונטית, כי לא ניתן להגיש כתב אישום נגד נשיא מכהן, וכדי להדיח נשיא צריך שני שליש מהסנאט.
אז לפני 2029 אף אחד לא יתחיל בחקירה פלילית בעניין, וגם אז ספק מה בכלל יהיה מצבו של טראמפ.
 
לבדוק מי עשה קניה גדולה בטווח תאריכים מסויים ולבדוק אם מקורב למי שחשוף למידע הפנימי. זה לא ביטקוין, זה קניית מניות.
מרתה סטיורט מכרה מניות בסכום באמת פעוט של 45 אלף דולר קצת לפני שהחברה נפלה. היא מצאה את עצמה בכלא לכמה חודשים על שקר לFBI או מי שזה לא יהיה שחקר אותה. לא בכלא על הרצת מניות (היא לא ידעה שהחברה לא תקבל אישור FDA) אלא על שקר ? על פשע שהיא לא ביצעה. זה קצת מוזר איך החוק בארצות הברית נתון לפרשנות מאוד מאוד מאוד סובייקטיבית. וכן ראיתי את הדוקומנטרי בנטפליקס.

חזרה לעניין, טראמפ רץ על המכסים. זו היתה הבטחת הבחירות הכי גדולה שלו ובעוד אנחנו בישראל מן הסתם מתרכזים במה שקשור אלינו בשאר העולם דיברו רק על המכסים ועל היחס שלו לנשים. לפחות איפה שאני נמצאת. זו לא היתה הפתעה מאוד גדולה שהוא מימש את האיום שלו זה כמעט צפוי. האם הוא עצמו מכר מניות לפני שהוא הודיע או האם הוא גילה לכמה מקורבים מה הולך לקרות והם פעלו בהתאם בימים שלפני זה כבר סיפור אחר. מניחה שנדע בעוד כמה שנים כי שונאיו הרבים יחקרו לו את הצורה.
 
הוא בן 78 אוטוטו 79. לא בטוח שהוא יחייה כדי לראות את סוף הקדנציה שלו. הוא בשלב בחיים שאין לו מה להפסיד.
 
זו לא היתה הפתעה מאוד גדולה שהוא מימש את האיום שלו זה כמעט צפוי.
עיקר העיניין הוא ביטול המכסים עליו טראמפ כתב בטוויטר ״לקנות״. לטראמפ היה ידע פנימי שהוא עומד לבטל את המכסים והוא סיפר את זה למקורבים -- בין אם מדובר ״רק״ במה שגלוי שזה מליוני המעריצים שעוקבים אחריו בטוויטר ובין אם היתה העברת מידע לא ידועה למקורבים נבחרים יותר לפני ההודעה בטוויטר.

בנוסף, יש כאן התניה, וגם צורה של שוחד.
צורה של שוחד: טראפ העניק טיפ ששווה כסף למי שעוקב אחריו באדיקות, למי שמאמין וסומך על כל מה שהוא אומר, למי שמוציא לפועל את הוראותיו. האנשים האילו קיבלו רווח על סמך מידע פנים.
התניה: פרס על ציות. בין אם זה מכוון או לא, המסר הוא : תקשיבו היטב לכל מילה שלי ותעקבו אחרי הוראותי, גם כשהן לא הגיוניות או מובנות - זה ישתלם לכם.
היום זה תיקנו מניות, מחר זה תעלו על הקפיטול.
 
נערך לאחרונה ב:

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
בנוסף, יש כאן התניה, וגם צורה של שוחד.
צורה של שוחד: טראפ העניק טיפ ששווה כסף למי שעוקב אחריו באדיקות, למי שמאמין וסומך על כל מה שהוא אומר, למי שמוציא לפועל את הוראותיו. האנשים האילו קיבלו רווח על סמך מידע פנים.
התניה: פרס על ציות. בין אם זה מכוון או לא, המסר הוא : תקשיבו היטב לכל מילה שלי ותעקבו אחרי הוראותי, גם כשהן לא הגיוניות או מובנות - זה ישתלם לכם.
ההודעה של טראמפ הייתה ידועה רק למי שעוקב אחריו באדיקות?
לא בדקתי אבל אני די משוכנע שהידיעה על הציוץ שלו הגיעה די מהר גם לרשתות החדשות האחרות, כך שגם מי שאינו עוקב אחריו היה חשוף לאותו מידע.
הבחירה אם להאמין למה שהוא אומר היא כבר להחלטתו של כל אדם.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
כ קבוצת הרצת מניות שוק ההון 13
S הרצת נייר שוק ההון 9
SolidAce החזר מס מתשלום מס לארצות הברית במכירת מניות בברוקר זר מיסים 10
C אסטרטגיית הנזלת תיק מניות לפני תשלום הלוואת קבלן - דירה על הנייר נדל"ן 7
G האלטרנטיבה הסודית ל-S&P 500? למה כולם מתעלמים ממסלול 'מניות סחיר' בפנסיה? שוק ההון 62
א מינוף על מניות זבל דרך IRA שוק ההון 0
D מה דעתכם על טוקניזציה של מניות/אג"ח/מתכות/מט"ח? שוק ההון 27
Dr Spock האם ירידת הדולר שקולה לירידת מניות שנסחרות בדולר ? שוק ההון 28
A פרומפט ליצירת דוח FIFO מתוך דוח קניה ומכירה של מניות מברוקר אמריקני מיסים 4
S מכירת מניות אינטל העברת הכסף לארץ ותשלום מס שוק ההון 10
חשוב לדעת העברת מניות שוק ההון 29
A העברת מניות מברוקר מקומי (אקסלנס) לברוקר חיצוני IB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
J מניות מחלקות דיוידנד שוק ההון 9
N מה ההבדל בין קרן השתלמות מניות לקרן השתלמות מניות סחיר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
the-hexx מעבר ממיטב ד"ש לחשבון שכולל קרנות סל שיקליות וכן מניות/קרנות סל דולריות ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
B הבדל בין המרת מט״ח ישירות להמרת מט״ח בקניית מניות ב-IB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
ה מישהו נייד תיק מניות מברוקר ישראלי לאינטראקטיב ושרד כדי לספר? צרכנות פיננסית 10
מ מניות במתנה - בנק הפועלים שוק ההון 26
H [בחו״ל] מתה לפרוש תוך כ-7 שנים, עם מניות גאמפ״א יומני מסע אישיים 25
ארי הסוחר אשראי מברוקר לצורך רכישת מניות לטווח ארוך ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
י מיסוי בהעברת מניות מיסים 6
E מניות mlp- מס שוק ההון 2
A מדדי מניות דיבידנדים שוק ההון 8
Z העברת מניות בין מדינות (שינוי תושבות) שוק ההון 17
מ דיבידנד על מניות espp לאחר עזיבת העבודה מיסים 0
N איך ייתכן שמסלול מניות אחד בהראל עשה 60% ואחר רק 18%? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
ב סדר מכירה של מניות בברוקר זר מיסים 9
R מיסוי על מניות בהשתלמות ira שוק ההון 6
ע תיק מניות ברילוקיישן מיסים 7
ע Cfd על מניות ישראליות שוק ההון 1
S גידור במקום דילול מניות? תהייה על מסלולים תלויי גיל שוק ההון 8
ב למה התוחלת הריאלית של מניות חיובית? שוק ההון 13
ש 55% רווח ב12 חודשים במסלול מניות סחיר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
J השקעה בקרנות סל של מניות דיבידנד, ללא גידור מטח, מישראל בשקלים שוק ההון 7
A תוכנית השאלת מניות של interactive brokers ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
N יש אתר עם גרפים של מניות שאפשר לשים עליו שתי מניות להשוואה? שוק ההון 6
א סינון מניות ב- FINVIZ שוק ההון 1
ב למה אני מרוויח כסף בתור בעל מניות שוק ההון 19
G איזה מניות בבורסה בישראל מותר לאזרח אמריקראי לקנות (כאלה שהן לא PFIC)? שוק ההון 11
I SCHD למול מניות ספציפיות שוק ההון 80
א מניות בגמל שוק ההון 4
A מניות פיקדון (ads) אמריקאיות. ואופציות. שוק ההון 0
F מניות אירפואיות בשביל להמנע ממס ירושה שוק ההון 6
J שברי מניות ב קה״ש IRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 3
J ברוקר ישראלי שמציע תתי חשבון + שברי מניות + השקעה אוטומטית ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
S מניות דיבידנד: איפה מתחילים? שוק ההון 5
O חרדה מירידות מניות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
י קרן המחקה את מדד מניות הטכנולוגיה הסיני שוק ההון 1
ז התייעצות: מעבר למדדי מניות ואגחי"ם שוק ההון 57
H מסלולים בקרנות פנסיה חדשות: האם מחוייבים לאחוזי מניות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1

נושאים דומים

Back
למעלה