שלום,
כיום לאחר הנוהל של רשת הביטחון בחסכונות הפנסיונים, כיצד אתם מתייחסים להקצאת נכסים כדי לשקלל את שיעור המניות בתיק ההשקעות כולו?
בהנחה שבוחרים מסלול השקעה מנייתי בפנסיה, מחשיבים 100 אחוז כמנייתי או 70%?
ואם 70% אז איך תגדירו את ה30 הנותרים?
תודה לעונים
כיום לאחר הנוהל של רשת הביטחון בחסכונות הפנסיונים, כיצד אתם מתייחסים להקצאת נכסים כדי לשקלל את שיעור המניות בתיק ההשקעות כולו?
בהנחה שבוחרים מסלול השקעה מנייתי בפנסיה, מחשיבים 100 אחוז כמנייתי או 70%?
ואם 70% אז איך תגדירו את ה30 הנותרים?
תודה לעונים