S
Scrat
שלום,
איך אתם מתמודדים עם מעבר בין מסלולים בקרן השתלמות/פנסיה בהיבט של הקצאת נכסים ומדיניות ההשקעות שלכם?
בואו נגיד שכרגע לא מתאפשר לי להיות ב-IRA וגם לא בזמן הקרוב. רוב המסלולים המוצעים בקרנות המנוהלות לא מוצלחים במיוחד.
גם כשנפתחים מסלולים שאמורים להשקיע במדדי מניות חו"ל, המדיניות שלהם משתנה כל רבעון או שניים בהתאם לקפריזה של בתי ההשקעות.
זה משאיר אותי עם מסלולי s&p500 שהמבחר שלהם דווקא סביר ביחס לאופציות האחרות. אבל אם אני עוברת למסלולים האלה (מעבר מהשקעה במדד עולמי להשקעה בארה"ב בלבד), נוצרת הטייה משמעותית לארה"ב בשאר התיק שלי.
גם יקח הרבה זמן לאזן את התיק בחזרה, וגם יש סיכוי גבוה שבעתיד (גם ברבעון הבא...) יעשו שינויים במסלולים שאני נמצאת בהם בפנסיה/קרן השתלמות.
אחוז האג"ח גם משתנה מרבעון לרבעון וממסלול למסלול. תאורטית אמור להיות 30% אבל בפירוט הנכסים ראיתי שזה ירד אפילו ל- 22%.
הכוונה היא בכל מקרה השקעה לטווח של לפחות 20 שנה, בכל התיק. אני פשוט חוששת שבגלל מעברים בין המסלולים איזון התיק יהיה בעייתי וככל שיעבור הזמן יהיה אפילו יותר בעייתי.
ראיתי פה בפורום שחלקכם לא מחשיבים את הפנסיה או את קרן ההשתלמות בחישוב של כלל התיק, אולי זה פיתרון סביר למי שלא עבר ל-IRA?
אשמח לשמוע מה דעתכם.
איך אתם מתמודדים עם מעבר בין מסלולים בקרן השתלמות/פנסיה בהיבט של הקצאת נכסים ומדיניות ההשקעות שלכם?
בואו נגיד שכרגע לא מתאפשר לי להיות ב-IRA וגם לא בזמן הקרוב. רוב המסלולים המוצעים בקרנות המנוהלות לא מוצלחים במיוחד.
גם כשנפתחים מסלולים שאמורים להשקיע במדדי מניות חו"ל, המדיניות שלהם משתנה כל רבעון או שניים בהתאם לקפריזה של בתי ההשקעות.
זה משאיר אותי עם מסלולי s&p500 שהמבחר שלהם דווקא סביר ביחס לאופציות האחרות. אבל אם אני עוברת למסלולים האלה (מעבר מהשקעה במדד עולמי להשקעה בארה"ב בלבד), נוצרת הטייה משמעותית לארה"ב בשאר התיק שלי.
גם יקח הרבה זמן לאזן את התיק בחזרה, וגם יש סיכוי גבוה שבעתיד (גם ברבעון הבא...) יעשו שינויים במסלולים שאני נמצאת בהם בפנסיה/קרן השתלמות.
אחוז האג"ח גם משתנה מרבעון לרבעון וממסלול למסלול. תאורטית אמור להיות 30% אבל בפירוט הנכסים ראיתי שזה ירד אפילו ל- 22%.
הכוונה היא בכל מקרה השקעה לטווח של לפחות 20 שנה, בכל התיק. אני פשוט חוששת שבגלל מעברים בין המסלולים איזון התיק יהיה בעייתי וככל שיעבור הזמן יהיה אפילו יותר בעייתי.
ראיתי פה בפורום שחלקכם לא מחשיבים את הפנסיה או את קרן ההשתלמות בחישוב של כלל התיק, אולי זה פיתרון סביר למי שלא עבר ל-IRA?
אשמח לשמוע מה דעתכם.