motilochim
משתמש רשום
- הצטרף ב
- 22/5/24
- הודעות
- 3
- דירוג
- 0
הי בוקר טוב לכולם,
עובד בהייטק במשרת Junior (11 חודשים).
לאחרונה ביצעו בחברה שיחות משוב כך שקיבלתי העלאה וכעת המשכורת הינה 11,000₪ ברוטו + 1,000 ש"ח בכרטיס סיבוס.
החברה בה אני עובד הינה חברה יחסית גדולה שמעסיקה כ-60+ עובדים, קיימת כבר 10 שנים ונרכשה ע"י חברה ענקית כך שיש לחברה "אמא ואבא" גדולים שתומכים בה כלכלית, יש גם לחברה משרדים די מפוארים עם תנאים טובים לעובדים (חניה בחינם א-ה, מקרר שתייה, אוכל, חטיפים ומתוקים ובגדול כל מה שצריך כדי לשבוע אם לא מזמינים Wolt).
בחברה שבה אני עובד מאפשרים לעבוד פעמיים בשבוע מהבית ושלוש פעמים מהמשרד.
קיבלתי לאחרונה הצעת עבודה מחברה אחרת שמוכנה לשלם 18,000₪ (בלי קשר לסיבוס להבנתי) ברוטו על אותו תפקיד פחות או יותר. החברה מעסיקה 12 עובדים, קיימת כבר 3 שנים ולא שוכרת משרדים כך שהעבודה היא Full Time מהבית, עבודה א-ה, קולגה שלי שעזב את החברה בה אני עובד כעת ועבר לשם וטוען שמבחינתו טוב יותר לעבוד שם מבחינת זה שניתן לעבוד מהבית כל השבוע, מתייחסים יפה לעובדים והשכר גבוה משמעותית.
יש פרט חשוב שלא ציינתי - בחברה בה אני עובד כעת, יש צוות נוסף שמקביל אלי אשר כניסה אליו יכולה להרחיב את תחום הפעילות שלי בחברה ולתת לי "יתרון תעסוקתי" אולי בהמשך. ראש הצוות שלי תומך בכך שכל מי שבצוות שלי יוכל לבצע גם את מה שהצוות המקביל עושה כדי להתקדם ולהרחיב אופקים, מוכנים גם לממן כמעט כל הכשרה/הסמכה שתידרש עבור העובד בהנחה שיראה רצינות והשקעה. מנגד, בחברה השנייה (שמציעה 18,000₪, התפקיד הוא בגדול להמשיך לבצע את מה שאני מבצע כיום פחות או יותר - התפקיד מאוד מעניין ומאתגר אין ספק ולא משעמם לרגע, גם להם יש צוות מקביל אך מבחינתם זה לא כזה אידיאלי שאוכל לבצע משימות של הצוות השני ולהתחבר לתחום המקביל גם), הם כן מוכנים לממן הסמכות והכשרות שיכולות לתרום לעובד ולתפקיד שהוא מבצע.
עכשיו אני לא יודע להגיד עד כמה אני באמת רוצה להתקבל או להתחיל לעשות משימות של הצוות המקביל כי סהכ מאוד נהנה בתפקיד הנוכחי שלי ומרגיש שאני מתקדם מפרויקט לפרויקט ויש המון מה ללמוד.
ההתלבטות היא בין :
לעבור לחברה שמציעה 7,000₪ ברוטו בחודש יותר (84,000₪ בשנה יותר - זה מאוד משמעותי), קיימת רק 3 שנים, אין משרדים, ייתכן והציפיות יהיה גבוהות יותר ועל כל טעות יגיבו בצורה אחרת ממה שמגיבים בחברה בה אני נמצא כיום.
או
חברה בינונית שיש לה "אמא ואבא", יש לי ותק בה, המשכורת נמוכה יותר, יש משרדים, חניה, הסיכוי להגיע למשכורת של 18,000₪ היא רק עוד איזה שנתיים-שלוש בחברה לדעתי.
מצד אחד מאוד מפתה להגדיל עכשיו את המשכורת משום שזה יתן לי יותר מרחב תנועה בפן הכלכלי, לחסוך ולהשקיע יותר כספים ולא להרגיש חנוק, מנגד יש כאן את הסיכון עם החברה השנייה שאני לא מכיר אותה לעומק אך כן יש לי קולגה שטוען שטוב לו שם ושיש אנשים טובים והתנאים והמשכורת טובים יותר.
שכחתי לציין שבחברה השנייה מקבלים קרן השתלמות מהיום הראשון, לעומת החברה שבה אני עובד כעת שזה רק אחרי שנה - כלומר עוד חודש מהיום.
מה דעתכם ? במה אני צריך לבחור ?
עובד בהייטק במשרת Junior (11 חודשים).
לאחרונה ביצעו בחברה שיחות משוב כך שקיבלתי העלאה וכעת המשכורת הינה 11,000₪ ברוטו + 1,000 ש"ח בכרטיס סיבוס.
החברה בה אני עובד הינה חברה יחסית גדולה שמעסיקה כ-60+ עובדים, קיימת כבר 10 שנים ונרכשה ע"י חברה ענקית כך שיש לחברה "אמא ואבא" גדולים שתומכים בה כלכלית, יש גם לחברה משרדים די מפוארים עם תנאים טובים לעובדים (חניה בחינם א-ה, מקרר שתייה, אוכל, חטיפים ומתוקים ובגדול כל מה שצריך כדי לשבוע אם לא מזמינים Wolt).
בחברה שבה אני עובד מאפשרים לעבוד פעמיים בשבוע מהבית ושלוש פעמים מהמשרד.
קיבלתי לאחרונה הצעת עבודה מחברה אחרת שמוכנה לשלם 18,000₪ (בלי קשר לסיבוס להבנתי) ברוטו על אותו תפקיד פחות או יותר. החברה מעסיקה 12 עובדים, קיימת כבר 3 שנים ולא שוכרת משרדים כך שהעבודה היא Full Time מהבית, עבודה א-ה, קולגה שלי שעזב את החברה בה אני עובד כעת ועבר לשם וטוען שמבחינתו טוב יותר לעבוד שם מבחינת זה שניתן לעבוד מהבית כל השבוע, מתייחסים יפה לעובדים והשכר גבוה משמעותית.
יש פרט חשוב שלא ציינתי - בחברה בה אני עובד כעת, יש צוות נוסף שמקביל אלי אשר כניסה אליו יכולה להרחיב את תחום הפעילות שלי בחברה ולתת לי "יתרון תעסוקתי" אולי בהמשך. ראש הצוות שלי תומך בכך שכל מי שבצוות שלי יוכל לבצע גם את מה שהצוות המקביל עושה כדי להתקדם ולהרחיב אופקים, מוכנים גם לממן כמעט כל הכשרה/הסמכה שתידרש עבור העובד בהנחה שיראה רצינות והשקעה. מנגד, בחברה השנייה (שמציעה 18,000₪, התפקיד הוא בגדול להמשיך לבצע את מה שאני מבצע כיום פחות או יותר - התפקיד מאוד מעניין ומאתגר אין ספק ולא משעמם לרגע, גם להם יש צוות מקביל אך מבחינתם זה לא כזה אידיאלי שאוכל לבצע משימות של הצוות השני ולהתחבר לתחום המקביל גם), הם כן מוכנים לממן הסמכות והכשרות שיכולות לתרום לעובד ולתפקיד שהוא מבצע.
עכשיו אני לא יודע להגיד עד כמה אני באמת רוצה להתקבל או להתחיל לעשות משימות של הצוות המקביל כי סהכ מאוד נהנה בתפקיד הנוכחי שלי ומרגיש שאני מתקדם מפרויקט לפרויקט ויש המון מה ללמוד.
ההתלבטות היא בין :
לעבור לחברה שמציעה 7,000₪ ברוטו בחודש יותר (84,000₪ בשנה יותר - זה מאוד משמעותי), קיימת רק 3 שנים, אין משרדים, ייתכן והציפיות יהיה גבוהות יותר ועל כל טעות יגיבו בצורה אחרת ממה שמגיבים בחברה בה אני נמצא כיום.
או
חברה בינונית שיש לה "אמא ואבא", יש לי ותק בה, המשכורת נמוכה יותר, יש משרדים, חניה, הסיכוי להגיע למשכורת של 18,000₪ היא רק עוד איזה שנתיים-שלוש בחברה לדעתי.
מצד אחד מאוד מפתה להגדיל עכשיו את המשכורת משום שזה יתן לי יותר מרחב תנועה בפן הכלכלי, לחסוך ולהשקיע יותר כספים ולא להרגיש חנוק, מנגד יש כאן את הסיכון עם החברה השנייה שאני לא מכיר אותה לעומק אך כן יש לי קולגה שטוען שטוב לו שם ושיש אנשים טובים והתנאים והמשכורת טובים יותר.
שכחתי לציין שבחברה השנייה מקבלים קרן השתלמות מהיום הראשון, לעומת החברה שבה אני עובד כעת שזה רק אחרי שנה - כלומר עוד חודש מהיום.
מה דעתכם ? במה אני צריך לבחור ?