• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

הצעת עבודה שתאפשר הגדלת הכנסה - כן או לא ??!!

  • פותח הנושא פותח הנושא motilochim
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

motilochim

משתמש רשום
הצטרף ב
22/5/24
הודעות
3
דירוג
0
הי בוקר טוב לכולם,
עובד בהייטק במשרת Junior (11 חודשים).
לאחרונה ביצעו בחברה שיחות משוב כך שקיבלתי העלאה וכעת המשכורת הינה 11,000₪ ברוטו + 1,000 ש"ח בכרטיס סיבוס.
החברה בה אני עובד הינה חברה יחסית גדולה שמעסיקה כ-60+ עובדים, קיימת כבר 10 שנים ונרכשה ע"י חברה ענקית כך שיש לחברה "אמא ואבא" גדולים שתומכים בה כלכלית, יש גם לחברה משרדים די מפוארים עם תנאים טובים לעובדים (חניה בחינם א-ה, מקרר שתייה, אוכל, חטיפים ומתוקים ובגדול כל מה שצריך כדי לשבוע אם לא מזמינים Wolt).
בחברה שבה אני עובד מאפשרים לעבוד פעמיים בשבוע מהבית ושלוש פעמים מהמשרד.
קיבלתי לאחרונה הצעת עבודה מחברה אחרת שמוכנה לשלם 18,000₪ (בלי קשר לסיבוס להבנתי) ברוטו על אותו תפקיד פחות או יותר. החברה מעסיקה 12 עובדים, קיימת כבר 3 שנים ולא שוכרת משרדים כך שהעבודה היא Full Time מהבית, עבודה א-ה, קולגה שלי שעזב את החברה בה אני עובד כעת ועבר לשם וטוען שמבחינתו טוב יותר לעבוד שם מבחינת זה שניתן לעבוד מהבית כל השבוע, מתייחסים יפה לעובדים והשכר גבוה משמעותית.
יש פרט חשוב שלא ציינתי - בחברה בה אני עובד כעת, יש צוות נוסף שמקביל אלי אשר כניסה אליו יכולה להרחיב את תחום הפעילות שלי בחברה ולתת לי "יתרון תעסוקתי" אולי בהמשך. ראש הצוות שלי תומך בכך שכל מי שבצוות שלי יוכל לבצע גם את מה שהצוות המקביל עושה כדי להתקדם ולהרחיב אופקים, מוכנים גם לממן כמעט כל הכשרה/הסמכה שתידרש עבור העובד בהנחה שיראה רצינות והשקעה. מנגד, בחברה השנייה (שמציעה 18,000₪, התפקיד הוא בגדול להמשיך לבצע את מה שאני מבצע כיום פחות או יותר - התפקיד מאוד מעניין ומאתגר אין ספק ולא משעמם לרגע, גם להם יש צוות מקביל אך מבחינתם זה לא כזה אידיאלי שאוכל לבצע משימות של הצוות השני ולהתחבר לתחום המקביל גם), הם כן מוכנים לממן הסמכות והכשרות שיכולות לתרום לעובד ולתפקיד שהוא מבצע.
עכשיו אני לא יודע להגיד עד כמה אני באמת רוצה להתקבל או להתחיל לעשות משימות של הצוות המקביל כי סהכ מאוד נהנה בתפקיד הנוכחי שלי ומרגיש שאני מתקדם מפרויקט לפרויקט ויש המון מה ללמוד.
ההתלבטות היא בין :
לעבור לחברה שמציעה 7,000₪ ברוטו בחודש יותר (84,000₪ בשנה יותר - זה מאוד משמעותי), קיימת רק 3 שנים, אין משרדים, ייתכן והציפיות יהיה גבוהות יותר ועל כל טעות יגיבו בצורה אחרת ממה שמגיבים בחברה בה אני נמצא כיום.
או
חברה בינונית שיש לה "אמא ואבא", יש לי ותק בה, המשכורת נמוכה יותר, יש משרדים, חניה, הסיכוי להגיע למשכורת של 18,000₪ היא רק עוד איזה שנתיים-שלוש בחברה לדעתי.
מצד אחד מאוד מפתה להגדיל עכשיו את המשכורת משום שזה יתן לי יותר מרחב תנועה בפן הכלכלי, לחסוך ולהשקיע יותר כספים ולא להרגיש חנוק, מנגד יש כאן את הסיכון עם החברה השנייה שאני לא מכיר אותה לעומק אך כן יש לי קולגה שטוען שטוב לו שם ושיש אנשים טובים והתנאים והמשכורת טובים יותר.
שכחתי לציין שבחברה השנייה מקבלים קרן השתלמות מהיום הראשון, לעומת החברה שבה אני עובד כעת שזה רק אחרי שנה - כלומר עוד חודש מהיום.
מה דעתכם ? במה אני צריך לבחור ?
 
לדעתי, זה תלוי באיזה שלב בקריירה אתה נמצא. ככל שאתה בהתחלה וצריך ללמוד ולהתפתח נשמע שהחברה הנוכחית מתאימה יותר.

ככל שאתה מנוסה בתחום אז עדיף לך למקסם את ההשתכרות.

כמובן גם חשובה התרבות הארגונית, המנהלים בנוסף למקצועיות ולתגמול.
 
אין פה אולי מספיק פרטים כדי לדעת. ג'וניור בתור מה? מתכנת? פרודקט? אנליסט?
אם אתה באמת מאמין שבחברה הנוכחית תוכל להתפתח יותר אז לדעתי בשלב הזה זה יותר חשוב מעוד כסף. במיוחד שכג'וניור זה הרבה יותר קשה לעבוד מרחוק ולהיעזר באחרים. כמובן אני לא מדבר על לעד, אבל להישאר עוד ולהתפתח מקצועית ואולי לעבור צוות שיתן לך עוד ניסיון תעסוקתי זה חיובי. בהמשך אם מעריכים אותך ואתה נכס לצוות תוכל גם לנסות לדרוש שכר גבוה יותר כי אתה מעוניין להישאר אבל האופציות בחוץ מציעות שכר גבוה יותר בהרבה.
 
בתחום אבטחת מידע.
מבחינת התפתחות בחברה הנוכחית זה בעיקר בזה שמציעים לך לבצע עוד פעילויות גם של הצוות השני, מעודדים הסמכות ולא חוסמים ממך את האפשרות לעומת החברה שמציעה יותר כסף אך לא בהכרח תאפשר את זה באותה צורה.
ההתקדמות הכלכלית בחברה שאני עובד כאן היא מאוד מוסדית כזה, כלומר בגלל שהחברה כפופה לארגון "אבא ואמא" אז גם העלאות שכר הכל לפי הנחיות שהוגדרו מלמעלה ובהתאם לביצועים - אבל להגיע למשכורת של 18,000₪ בחברה כאן לא נראה לי יקרה בקרוב אלא רק עוד שנתיים-שלוש לפי הקצב שאני רואה שמעלים כאן בשכר (אלא אם כן אקבל מתישהו תפקיד ניהולי וכדומה).
מזכיר שמדובר בהבדל של 7,000 ש"ח ברוטו בחודש - זה הבדל משמעותי וצריך להבין אם יש לכך השלכות מבחינת הציפיות מהמעסיקים. בכל חברת הייטק המקום לא תמיד מובטח, שמעתי לא פעם ולא פעמיים בחברה שלנו את המילה "פיטורים" ואנשים שפיטרו אותם כך שאין באמת הבדל בין החברה שלנו לחברות אחרות בהיבט הזה. בעצם רק התמיכה והמעטפת של חברת האם שככל הנראה מתקצבת חלק גדול ממה שיש לנו כאן.
לדעתכם חברה שקיימת 3 שנים ומעסיקה 12 אנשים נחשבת לחברת סטארטאפ עדיין ? כי זה גורם לחשוב שחברה כזו לכאורה "תפטר" אותך מהר יותר אם תהיה לא טוב או תעשה פשלה, ביחס לחברה של 60 עובדים+ שהיא חברת בת של חברה גדולה ואולי באיזה שם מקום יהיו יותר סלחניים אם תטעה או משהו לא ילך 100%.
 
לדעתכם חברה שקיימת 3 שנים ומעסיקה 12 אנשים נחשבת לחברת סטארטאפ עדיין ? כי זה גורם לחשוב שחברה כזו לכאורה "תפטר" אותך מהר יותר אם תהיה לא טוב או תעשה פשלה, ביחס לחברה של 60 עובדים+ שהיא חברת בת של חברה גדולה ואולי באיזה שם מקום יהיו יותר סלחניים אם תטעה או משהו לא ילך 100%.
דעתנו לא חשובה, כתבת כאן במפורש מדוע מציעים לך 7K ברוטו יותר.

כמו אחרים, אציע לך להתמקד במה שטוב לקריירה שלך - אתה רק בהתחלה. אם אתה בתפקיד טכני, המשכורת שלך יכולה להשתרג פי 3 ויותר בחמש השנים הקרובות. תבחר מה שנכון גלובלית, לא לוקלית.
 
לדעתי ברור שלעבור.
יש לך העלאה של יותר מ50%.
וחטיפים ומשרדים זה קשקוש שלא אמור לעניין אותך יותר מדי.
תתרכז במה שחשוב, כסף, רווחה וקידום מקצועי.
כסף אין שאלה.
רווחה לפי החבר ולפי זה שעובדים מהבית גם כנראה אין שאלה.
רק קידום מקצועי קצת בסימן שאלה אבל היתרונות כאן מכריעים לדעתי.
 
לדעתי אתה מסכל כאן על דברים לא נכונים בכלל, חברה בגודל כזה, עובדים בכמות כזאת.. זה לא מעניין בכלל.

מצטרף לנאמר מעלי, בתור גוניור בתעשייה הדבר הכי חשוב זה להקיף את עצמך באנשי מקצוע מנוסים שאפשר ללמוד מהם, השכר פשוט לא פקטור. בעבודה שהיא 100% מרחוק יהיה מאוד קשה למנטר אותך, זה לא כמו משרד שאפשר לקפוץ לשולחן ליד ולשאול שאלה. מעבר לזה מאוד חשוב גם ללמוד איך עובדים, באיזה כלים משתמשים והאם הם רלוונטים לשוק או ספציפית לחברה. אחרי שתצבור 2-3 שנים של ניסיון אתה יכול להקפיץ את השכר בקלות
 
ואם אני מנסה להסתכל על זה מנקודת מבט פיננסית.
אף אחד לא מבטיח לי שאם אשאר בחברה בה אני נמצא כרגע עוד שנה-שנתיים-שלוש אז זה בהכרח המהלך הנכון מבחינה פיננסית - יכול להיות שהשכר יעלה, אבל מה אם לא באופן כזה משמעותי כך שרק עוד שנתיים ארוויח 18.
בזמן שאוכל לעבוד בחברה השנייה שציינתי (שאני בטוח שגם בה אפשר ללמוד הרבה ולהתפתח) ולהרוויח את הסכום הזה כבר מעכשיו עם פונטציאל להעלאה בהמשך.
אתן דוגמה (הכל בברוטו) בחישוב של 3 שנים קדימה, אנסה להיות כמה שיותר ריאלי לפי ההיכרות שלי עם החברה והעאלות השכר כאן:
שנה ראשונה - 11 אלף שח בשנה * 12 = 132,000₪.
שנה שנייה - 14 אלף שח בשנה * 12= 168,000₪.
שנה שלישית - 17 שח בשנה *12= 204,000₪.
סה"כ בחברה הקיימת ב-3 שנים : 504,000₪ הכנסה ברוטו.

בחברה השנייה (הנחה גסה שנניח השכר נשאר אותו דבר במשך 3 שנים, מה שלא כזה סביר שישאר כך אלא שיעלה לאחר זמן מסוים אבל בכל זאת) :
שנה ראשונה - 18 אלף בשנה *12= 216,000₪.
שנה שנייה- 18 אלף בשנה *12= 216,000₪.
שנה שלישית - 18 אלף בשנה *12= 216,000₪.
סה"כ בחברה השנייה ב-3 שנים: 648,000₪ ברוטו.

הפרש בין שני הסכומים - 144,000₪ ברוטו ב-3 שנים.
 
ואם אני מנסה להסתכל על זה מנקודת מבט פיננסית.
אף אחד לא מבטיח לי שאם אשאר בחברה בה אני נמצא כרגע עוד שנה-שנתיים-שלוש אז זה בהכרח המהלך הנכון מבחינה פיננסית - יכול להיות שהשכר יעלה, אבל מה אם לא באופן כזה משמעותי כך שרק עוד שנתיים ארוויח 18.
בזמן שאוכל לעבוד בחברה השנייה שציינתי (שאני בטוח שגם בה אפשר ללמוד הרבה ולהתפתח) ולהרוויח את הסכום הזה כבר מעכשיו עם פונטציאל להעלאה בהמשך.
אתן דוגמה (הכל בברוטו) בחישוב של 3 שנים קדימה, אנסה להיות כמה שיותר ריאלי לפי ההיכרות שלי עם החברה והעאלות השכר כאן:
שנה ראשונה - 11 אלף שח בשנה * 12 = 132,000₪.
שנה שנייה - 14 אלף שח בשנה * 12= 168,000₪.
שנה שלישית - 17 שח בשנה *12= 204,000₪.
סה"כ בחברה הקיימת ב-3 שנים : 504,000₪ הכנסה ברוטו.

בחברה השנייה (הנחה גסה שנניח השכר נשאר אותו דבר במשך 3 שנים, מה שלא כזה סביר שישאר כך אלא שיעלה לאחר זמן מסוים אבל בכל זאת) :
שנה ראשונה - 18 אלף בשנה *12= 216,000₪.
שנה שנייה- 18 אלף בשנה *12= 216,000₪.
שנה שלישית - 18 אלף בשנה *12= 216,000₪.
סה"כ בחברה השנייה ב-3 שנים: 648,000₪ ברוטו.

הפרש בין שני הסכומים - 144,000₪ ברוטו ב-3 שנים.
1. מרוויחים נטו, לא ברוטו.
2. אני ואחרים מנסים להגיד לך לעשות מה שנכון לטווח הארוך. תנסה להבין באיזה אופציה אתה מרוויח בשנה הרביעית 50 אלף שקל בחודש.
 
לא פופולרי אולי
אבל תנסה לחשוב מה 5 ימי עבודה מהבית יעשו לך
בשבילי זה לא נשמע כמו יתרון
אבל כל אחד מה חשוב לו...
 
הייתי עובר בלי לחשוב פעמיים, ממש בלי דילמה כלל וכלל.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אתה ג'וניור. תתמקד בללמוד ולבנות לעצמך רשת מקצועית של אנשי מקצוע שיודעים לתת לך מנטורינג ונטוורקינג.
אכן השכר מבאס, אבל אתה בתחום טוב ואם תראה יכולות טובות מקצועית ואישית אין סיבה שלא תתוגמל היטב.
אם קיבלת הצעה אחת אתה יכול להמתין בסבלנות להצעה הבאה, או עדיף לעבוד בליצור לך הזדמנות להצעה נוספת.

בשלב שאתה נמצא בו, לא הייתי הולך לעבוד בחברה ככ קטנ ובטח לא בלי יכולת משמעותית ללמוד באמצעות מנטורינג. במצבך יש לא מעט חסרונות בחברה השניה, והמרכזי שבהם הוא שתסגל הרגלי עבודה לא טובים מפני שאין מי שילמד אותך אחרת וזה עלול להיות מאוד מסוכן להמשך הדרך.
אם אתה רוצה לנתח יכולת השתכרות, תנסה להבין באיזה סנריו אתה הכי קרוב להרוויח 50K חודשי, כפי שרמזו מעליי.. יותר סביר שזה יקרה אם תמשיך בחברה הנוכחית.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, ההגדרה איזה חברה נחשבת סטאראפ ואיזה לא, לרוב אינה תחומה בזמן, אלא במהות: שלב הצמיחה, חדשנות, מימון וסיכון, גודל וחוסן פיננסי.
לרוב כאשר חברה לא עונה על אחד מהקריטריונים האלה אז לא ניתן להחשיב אותה כסטארטאפ. למשל חברה שמציגה יציבות פיננסית ומספר משמעותי של עובדים כנראה תיחשב בתור חברה מבוססת ולא סטארטאפ.

כדי לבחון טוב יותר את ההצעה, מציע לך לברר מה הרקע של הפאונדרים, מה המוצר, מתי גייסו לאחרונה, ממי הם גייסו וכמה, מה התוכניות שלהם לשנה-שנתיים הקרובות.
אתה רוצה להימנע מלהכניס ראש בריא למיטה חולה. תחפש מאפיינים ותשובות שמתאימים לתכנון קריירה שלך.
מגיע שלב שבו לסטארטאפ אין את הפריווילגיה לא להחזיק משרד (אפילו במתכונת חלקית מאוד) גם לא לטובת חיסכון בהוצאות. למהלך כזה יש המון חסרונות והוא עלול להיות דגל אדום, תבדוק את זה.

בהצלחה!
 
נערך לאחרונה ב:
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
עידו ג הצעת עבודה - חברה מפוקפקת? אוף טופיק 7
א השוואת הצעת עבודה אמריקאית לישראלית פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
P הצעת עבודה מול חוזה עבודה אוף טופיק 4
א חוק הפטור מגיוס - טיוטת הצעת חוק לקריאה שנייה ושלישית פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 133
ה הצעת משרד האוצר: שינויים בהקצאת תשואה מובטחת בפנסיה המקיפה (שוב) פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 36
א חוק־יסוד: החקיקה (הצעת חוק) פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 0
ס חוות דעת הצעת משכנתא ראשונה נדל"ן 14
כ הצעת משכנתא לגישור שקיבלתי היום אשמח לחוות דעתכם נדל"ן 7
L האם הצעת משכנתא שקיבלתי טובה? נדל"ן 29
ס הצעת שכר במשרה ראשונה התפתחות אישית 4
M מה לעשות כשקיבלנו הצעת משכנתא מבנק ובשאר הבנקים אמרו שהם לא יכולים לשפר נדל"ן 4
ט הצעת מחיר למחשב מק אוף טופיק 10
N שאלה רגולציה קצת סבוכה לגבי הצעת רכש כפויה בבורסה בלונדון וטיפול לקוי בבנק ישראלי שוק ההון 3
M הצעת שכר חדשה, גלובלי או יסוד + שעתי. מה כדאי? התפתחות אישית 11
fizban הצעת חוק משותפת להורדת מס רווחי הון ל 20% פוסטים מאיכות נמוכה 52
yossik הצעת רכש לרכישת מניות של אל על שוק ההון 5
א הצעת חוק לתיקון דיני העבודה פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 42
א וועדת הכספים: "הצעת החוק הראשונה תהיה: כשהריבית עולה, ריביות המשכנתאות לא יעלו" פוסטים מאיכות נמוכה 60
ד הצעת מחיר ראשונה במכירת דירה נוטה להיות ההצעה הכי טובה? נדל"ן 10
Know one תוקף הצעת משכנתא נדל"ן 33
1337justme הצעת כסף מזומן לקשיש בפינוי בינוי במקום הדירה החדשה -התלבטות נדל"ן 25
E הצעת משווק פנסיוני גבוהה מהצעת חברת הפנסיה (הטבה ממקום העבודה) פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
D אשמח לביקורת על הצעת משכנתא שקיבלתי נדל"ן 7
M תרגום הצעת שכר TC לשכר ישראלי אוף טופיק 19
ס הצעת פנסיה מהעבודה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
סול הצעת מגורים לא שגרתית שקיבלתי מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 33
S הצעת שכר הייטק שכר TC vs התפתחות אישית 24
Cfy הצעת רכש לסלע נדל"ן? שוק ההון 2
ת הצעת מחיר במוסך שכתוב עליה "זמני- פרופורמה" למה הכוונה? אוף טופיק 2
ת שאלה מעולם הביטוח (רכב) הגיוני שאם קיבלתי הצעת מחיר מסוכנות צרכנות פיננסית 5
ב אלימות כלכלית - הצעת חוק חדשה על שולחן הכנסת אוף טופיק 254
ג הצעת רכש של גזית גלוב שוק ההון 39
F סיכונים אפשריים בהעברת פרטי ת.ז. לחברות הביטוח למטרת קבלת הצעת מחיר צרכנות פיננסית 24
ש הצעת טיפול שיניים מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 3
ש הצעת השקעה באורלנדו לנכס עם שוכרים ממשלתיים נדל"ן 22
D הצעת רכש שוק ההון 13
mr.mo צילום הצעת משנתא 230,000 נדל"ן 13
A מסחר עצמאי בארה"ב: הצעת מיטב דש טרייד- הייטק זון - האם כדאי? צרכנות פיננסית 39
Res Cogitans הצעת חוק לשינוי שיטת המיסוי בארה"ב ממבוססת על אזרחות למבוססת טריטוריה שוק ההון 38
R הצעת מחיר ניהול במיטב טרייד שוק ההון 25
D מה ההשפעה של הצעת רכש על מניה? שוק ההון 6
חסכונית הצעת חוק שוק ההון 41
O הצעת מחיר מ ibi צרכנות פיננסית 41
A הצעת החוק של משרד האוצר- שינוי המיסוי בנדלן צרכנות פיננסית 12
I האם חשש מאיבוד עבודה עקב הAi מונע מאנשים לקחת משכנתאות? נדל"ן 8
F צומת דרכים - עבודה, כסף, תפיסות תרבותיות, סיפוק מקצועי, ומה שביניהם התפתחות אישית 14
ה פנסיה לשכירים אפשריות נוספות למי שרוצה להגדיל את הצבירה וגם את האובדן כושר עבודה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
א האם אוכל למצוא עבודה עם תואר במדעי הסביבה? התפתחות אישית 25
ה עבודה נוספת כיועץ משכנתאות יזמות והגדלת הכנסות 8
H כדאיות ביטוח אובדן כושר עבודה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7

נושאים דומים

Back
למעלה