• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

הצעת חוק לשינוי שיטת המיסוי בארה"ב ממבוססת על אזרחות למבוססת טריטוריה

  • פותח הנושא פותח הנושא Res Cogitans
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Res Cogitans

משתמש רגיל
הצטרף ב
30/12/16
הודעות
882
דירוג
611
שלום לאזרחי ארה"ב בפורום. היום ג'ורג' הולדינג, חבר בית הנבחרים מצפון קרוליינה פירסם הצעת חוק לשינוי שיטת המיסוי של אזרחי ארה"ב שנוגעת בעיקר לכאלה שאינם תושבי ארה"ב.
כידוע, אזרחים אמריקאיים מחוייבים לדווח על הכנסותיהם מתוקף היות שיטת המיסוי מבוססת על אזרחות ללא קשר לתושבות או הטריטוריה בה חי האזרח. כעת, הולדינג מציע:
1) לתת לכל אזרח את האפשרות לבחור כיצד להיות ממוסה.
2) אם בחר להיות ממוסה באופן טריטוריאלי, כל הכנסה שאינה מארה"ב (צריך לברר בדיוק מה זה אומר. האם זה נוגע גם לניירות ערך?) לא תהיה חייבת במס בארה"ב.
3) על אותו אזרח להיות מדווח בארה"ב בשלוש השנים האחרונות.

הרבה שאלות עולות כמובן, ואינני מאמין שזה יעבור במושב הנוכחי (עומד להסתיים בינואר). אני כן יודע שיש לזה תמיכה גם בקרב דמוקרטים. בכל מקרה, נחמד לראות שישנה מודעות לנושא הכאוב הזה וזה נראה לי צעד בכיוון הנכון.

הצעת החוק:
http://www.citizenshipsolutions.ca/wp-content/uploads/2018/12/HOLDNC_030_xml-1.pdf

@FIYaacov
@אורי ג.
@TunaGolem
 
נערך לאחרונה ב:
2) אם בחר להיות ממוסה באופן טריטוריאלי, כל הכנסה שאינה מארה"ב (צריך לברר בדיוק מה זה אומר. האם זה נוגע גם לניירות ערך) לא תהיה חייבת במס בארה"ב.
השאלה אם זה משנה את המיסוי להכנסות שכן מארה"ב.
לפי הכתוב פה:
https://www.americansabroad.org/med...s-for-americans-abroad-act-of-2018-181220.pdf
לא נראה שזה משנה.
חוץ מזה חכה שזה יעבור, כזה דבר יכול לקחת שנים, אם בכלל, אם יעבור זה מהפכה.
אגב זה רק הוגש היום, איך שמעת על זה?
 
השאלה אם זה משנה את המיסוי להכנסות שכן מארה"ב
לדעתי לא. אבל אם מה שמעניין אותך זה איך תמוסה על דיבידנדים למשל, מה זה משנה? מגישים דו"ח, משלמים לארה"ב ולוקחים זיכוי מס זר מול ישראל. כל ההכנסות שלך ממדינת התושבות שלך לא ידווחו.

אגב זה רק הוגש היום, איך שמעת על זה?
אני עוקב אחרי זה בערך שנתיים בקבוצה American Expatriates בפייסבוק. מי שמנהל את הקבוצה מתפקד כסוג של לוביסט עבור עניינים של Expats. הוא משתף פעולה עם שדולת Republican Overseas שעזרה לקדם את זה ביחד עם הולדינג. הרבה חדשות רלוונטיות לענייני expats (בעיקר מיסוי) מופיעות שם.

חוץ מזה חכה שזה יעבור, כזה דבר יכול לקחת שנים, אם בכלל, אם יעבור זה מהפכה.
אני לא מאמין שההצעה תעבור בזמן הקרוב, אבל זה בהחלט סימן חיובי.
 
אבל אם מה שמעניין אותך זה איך תמוסה על דיבידנדים למשל, מה זה משנה? מגישים דו"ח, משלמים לארה"ב ולוקחים זיכוי מס זר מול ישראל. כל ההכנסות שלך ממדינת התושבות שלך לא ידווחו.
לא רק איך אלא גם כמה השאלה, ריביות, דיבידנדים, מס רווח הון LT+ST.
גם לך תדע מה זה יעשה בקטע של הכרה בהוצאות.
 
לא יעבור בחיים.
 
הלוואי.

האמת שאני בתחילת תהליכים לוותר על האזרחות האמריקאית מטעמי מס... מתלבט עכשיו אם שווה לי לעצור את התהליך ולחכות לראות מה קורה עם זה.

לא נראה לי שדבר כזה יכול לעבור...
 
אתה משלם בארה"ב מיסים גבוהים יותר מאשר בארץ?!?
בגדול אם אין לך שום קשר לשם (משפחה וכו'), ואתה לא מעוניין בלנצל ברוקרים/בנקים/כרטיסי אשראי אמריקאיים, ובנוסף אתה אחרי לימודים וכל הילדים שלך עברו את גיל 17, אז יש הגיון במהלך.
 
בגדול אם אין לך שום קשר לשם (משפחה וכו'), ואתה לא מעוניין בלנצל ברוקרים/בנקים/כרטיסי אשראי אמריקאיים, ובנוסף אתה אחרי לימודים וכל הילדים שלך עברו את גיל 17, אז יש הגיון במהלך.
EXIT TAX?
מס ירושה?
 
EXIT TAX?
מס ירושה?
רק אם יש לך נכסים בשווי של מעל 2 מיליון דולר או שחבות המס הממודדת שלך ב5 השנים האחרונות הייתה גדולה מ-150,000 לשנה.

זה נכון שמוותרים על הפטור המוגדל ממס ירושה. אפשר לעבור לאיריות בלי בעיה אחרי ויתור על האזרחות.
 
אתה משלם בארה"ב מיסים גבוהים יותר מאשר בארץ?!?
אני במצב רפואי שלא מאפשר לי לעבוד. לא יודע אם זה קבוע או לא. אני מקבל קצבה מביטוח לאומי שפטורה ממס בארץ (אבל לא שם), הכנסות מנכס שאני משכיר מעט מתחת לסכום הפטור בארץ (אבל לא שם), וקיבלתי סכום גדול של פיצויים כשעזבתי את העבודה שפטורים ממס בארץ (אבל לא שם). השנה אשלם המון מס אמריקאי. בנוסף, יש את כל המגבלות במה מותר ובמה אסור להשקיע. כתוצאה מזה יש לי חשיפת מט"ח עצומה בתיק ההשקעות שלי. אני לא יכול לנצל הטבות מס במכשירים כמו גמל להשקעה, וגם קרן ההשתלמות כשתיפתח שנה הבאה אם אמשוך אותה תהיה חייבת במס שם.

אני לא הולך לגור שם אף פעם. יודע להגיד את זה באופן ודאי. זה סתם קוץ בתחת. חידוש ויזה אחת לעשור עולה בדיוק כמו חידוש דרכון. ואם לא יתנו לי ויזה, גם לא אסון.

לא מוטרד מexit tax כי אין לי שני מיליון דולר. מס ירושה? אני רווק בלי ילדים. ובכל מקרה כנראה שבמקרה כזה אעבור לקרנות צוברות ולא אשקיע דרך ארה"ב.
 
וקיבלתי סכום גדול של פיצויים כשעזבתי את העבודה שפטורים ממס בארץ (אבל לא שם)
בדקת אפשרות לתקן דוחות עד 10 שנים אחורה ולמשוך תשלומי ביטוח לאומי כזיכוי מס זר?
כתבתי על זה כאן. נראה שאין לך מה להפסיד, במקרה הכי גרוע תשלם את מה שכבר חישבו לך.
 
בדקת אפשרות לתקן דוחות עד 10 שנים אחורה ולמשוך תשלומי ביטוח לאומי כזיכוי מס זר?
כתבתי על זה כאן. נראה שאין לך מה להפסיד, במקרה הכי גרוע תשלם את מה שכבר חישבו לך.
לא מכיר את הנושא. אבדוק.
בגדול יש לי cpa שעושה לי את כל הדו"חות האמריקאיים.
(עוד סיבה לוותר על האזרחות - 1,200 עד 1,500 ש"ח חסכון בשנה)
 
אתה משלם בארה"ב מיסים גבוהים יותר מאשר בארץ?!?
אתה מודע לזה שזה מזמן לא רק המיסים אלה כל העניין של התנהלות פיננסית.. הגענו עד כדי כך שמדינת ישראל (כן, המדינה), שכרה עו"ד להגיש הערות על יישום חוקי המס החדש בארה"ב (בעיקר GILTI ) כי זה פוגע אנושות בבעלי חברות שיש להם גם אזרחות אהר"ב?
 
גם עוסק מורשה, אבל אצלו לפחות הטופסולוגיה יותר פשוטה.
לא כי שמה יש קיזוז לפחות על המס הכנסה מה שאין במשטר של gilti .עוסק משלם סוג של קנס של כ13% ככה שאם באמת היה מגיע לרמה של 70% היה שווה,עד כניסת החוק החדש,להתאגד ולהיות שכיר בעל שליטה
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אני במצב רפואי שלא מאפשר לי לעבוד. לא יודע אם זה קבוע או לא. אני מקבל קצבה מביטוח לאומי שפטורה ממס בארץ (אבל לא שם), הכנסות מנכס שאני משכיר מעט מתחת לסכום הפטור בארץ (אבל לא שם), וקיבלתי סכום גדול של פיצויים כשעזבתי את העבודה שפטורים ממס בארץ (אבל לא שם). השנה אשלם המון מס אמריקאי.
נראה לי שכדאי לך לקבל חוות דעת שנייה. לאו דווקא בתשלום, אתה יכול לנסות גם בפורומים וקבוצות באינטרנט. אם אתה לא ממש בעניינים ומבין בדיוק מה הרוח שלך עושה, כדאי לשמוע דעות אחרות. זה תחום די לא ברור, ויש דעות מגוונות... (ויש גם כאלו שפשוט לא יודעים יותר מדי)
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
א חוק הפטור מגיוס - טיוטת הצעת חוק לקריאה שנייה ושלישית פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 133
א חוק־יסוד: החקיקה (הצעת חוק) פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 0
fizban הצעת חוק משותפת להורדת מס רווחי הון ל 20% פוסטים מאיכות נמוכה 52
א הצעת חוק לתיקון דיני העבודה פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 42
ב אלימות כלכלית - הצעת חוק חדשה על שולחן הכנסת אוף טופיק 254
חסכונית הצעת חוק שוק ההון 41
ה הצעת משרד האוצר: שינויים בהקצאת תשואה מובטחת בפנסיה המקיפה (שוב) פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 36
ס חוות דעת הצעת משכנתא ראשונה נדל"ן 14
כ הצעת משכנתא לגישור שקיבלתי היום אשמח לחוות דעתכם נדל"ן 7
L האם הצעת משכנתא שקיבלתי טובה? נדל"ן 29
ס הצעת שכר במשרה ראשונה התפתחות אישית 4
M מה לעשות כשקיבלנו הצעת משכנתא מבנק ובשאר הבנקים אמרו שהם לא יכולים לשפר נדל"ן 4
ט הצעת מחיר למחשב מק אוף טופיק 10
M הצעת עבודה שתאפשר הגדלת הכנסה - כן או לא ??!! יזמות והגדלת הכנסות 11
N שאלה רגולציה קצת סבוכה לגבי הצעת רכש כפויה בבורסה בלונדון וטיפול לקוי בבנק ישראלי שוק ההון 3
M הצעת שכר חדשה, גלובלי או יסוד + שעתי. מה כדאי? התפתחות אישית 11
עידו ג הצעת עבודה - חברה מפוקפקת? אוף טופיק 7
yossik הצעת רכש לרכישת מניות של אל על שוק ההון 5
א וועדת הכספים: "הצעת החוק הראשונה תהיה: כשהריבית עולה, ריביות המשכנתאות לא יעלו" פוסטים מאיכות נמוכה 60
ד הצעת מחיר ראשונה במכירת דירה נוטה להיות ההצעה הכי טובה? נדל"ן 10
Know one תוקף הצעת משכנתא נדל"ן 33
1337justme הצעת כסף מזומן לקשיש בפינוי בינוי במקום הדירה החדשה -התלבטות נדל"ן 25
E הצעת משווק פנסיוני גבוהה מהצעת חברת הפנסיה (הטבה ממקום העבודה) פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
D אשמח לביקורת על הצעת משכנתא שקיבלתי נדל"ן 7
א השוואת הצעת עבודה אמריקאית לישראלית פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 2
M תרגום הצעת שכר TC לשכר ישראלי אוף טופיק 19
ס הצעת פנסיה מהעבודה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
סול הצעת מגורים לא שגרתית שקיבלתי מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 33
S הצעת שכר הייטק שכר TC vs התפתחות אישית 24
Cfy הצעת רכש לסלע נדל"ן? שוק ההון 2
ת הצעת מחיר במוסך שכתוב עליה "זמני- פרופורמה" למה הכוונה? אוף טופיק 2
ת שאלה מעולם הביטוח (רכב) הגיוני שאם קיבלתי הצעת מחיר מסוכנות צרכנות פיננסית 5
ג הצעת רכש של גזית גלוב שוק ההון 39
F סיכונים אפשריים בהעברת פרטי ת.ז. לחברות הביטוח למטרת קבלת הצעת מחיר צרכנות פיננסית 24
ש הצעת טיפול שיניים מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 3
ש הצעת השקעה באורלנדו לנכס עם שוכרים ממשלתיים נדל"ן 22
D הצעת רכש שוק ההון 13
mr.mo צילום הצעת משנתא 230,000 נדל"ן 13
A מסחר עצמאי בארה"ב: הצעת מיטב דש טרייד- הייטק זון - האם כדאי? צרכנות פיננסית 39
P הצעת עבודה מול חוזה עבודה אוף טופיק 4
R הצעת מחיר ניהול במיטב טרייד שוק ההון 25
D מה ההשפעה של הצעת רכש על מניה? שוק ההון 6
O הצעת מחיר מ ibi צרכנות פיננסית 41
A הצעת החוק של משרד האוצר- שינוי המיסוי בנדלן צרכנות פיננסית 12
A חוק הטכנאים- הטכנאי התקשר לפני סיום המועד צרכנות פיננסית 2
A בדק בית- חוק הטכנאים צרכנות פיננסית 4
E חידת מיסוי - חוק הרווחים הכלואים מיסים 0
ע שאלה על חוק X300 פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 10
M בניין חדש בן שנה אבל אין חוק מכר בעסקה נדל"ן 14
א חוק־יסוד: החקיקה פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 109

נושאים דומים

Back
למעלה