• אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין להסתמך או לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ מקצועי אישי מבעל הרישיון המתאים, וכל הנוהג אחרת עושה זאת על אחריותו בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחבר/ת ההודעה בלבד.
  • חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

הצגת תיק ניירות הערך שלי

tamir123

משתמש רשום
הצטרף ב
21/1/21
הודעות
9
דירוג
0
תוכנית ההשקעות לביטחון שלי עצמה:


שלום לכולם ברצוני להציג בפניכם את תיק ההשקעות שלי. עוד לא השקעתי אני צעד אחד לפני וברצוני שתחוו דעתכם עליו. זו הפעם הראשונה שאני משקיע בעצמי לכן אני דיי זהיר בהשקעותיי. אני מאמין של האידיאולוגיה של הסולידית ואני משקיע אחרי זמן ארוך מאוד של למידה וקריאה על שוק ההון ההשקעה הפסיבית.

מטרת על

היום אני בן 22 עוד שנה וחודש אני מסיים צבא


טווח השקעה

לכל היותר טווח ההשקעה שלי הוא 5 שנים עם אופציה להארכה של 2 במקרה וזה יתאפשר

מטרה

מימון שאיפות עתידיות.


סכום השקעה וסיבולת הפסד

41756 שקלים ו 15000 נשארים בצד בכסף זה אשתמש להשקעה בנכסים אחרים ובאיזון התיק ולהוצאות מחייה.


סיבולת הפסד:

35% תוך כדי הזרמת כספים כדי לאזן מחדש את הפלחים עד שיגיע ל 50%.


צרכים+ סיכון

בשנה אשמח לתשואות שוק בשווי של 5-6% כלומר בשקלול של 5 שנים מדובר ב 25-30%

60-40%(מניות, אגח, נכסים נזילים, זהב)


מתוכם:

50% בקרן MSCI WORLD שעוקבת אחרי ארצות הברית ואחריה סין ואז כל העולם- 25,053.6

מתוכם 10% שווקים מתעוררים MSCI (כש 30% מושקעים בסין)- 2505.3

20% ניירת איגרת חוב לטווח בינוני 5 שנים - 8351

20% זהב(משקל נגד לאינפלציה במקרה שלי אינפלציה של הדולר). באמצעות אחזקת פיזית בזהב באמצעות האתר BullionVault .- 8351



IL4-lg_t6Xc49VHGV0fPccYxmIbkTrzD0TutcilhkbXXDHDCJhGEWMoTUp9cS5fljA7-XstTqqBWk_hFs6xzP4gXwNvPWGqdOQgtb1L5jFhzAeisUhXEcNwDLJCQ3g


בחרתי בניירות ערך אלו:

קודם חשוב שתהיה פריסה על כמה שיותר יבשות תעשיות ענפים מדינות, ותעשיות כאשר משקיעים במניות וכיסוי זה נותן לי MSCI WORLD.

אני נחשף בראש ובראשונה קודם למניות בארצות הברית משום שאני נותן אמון בשוק האמריקאי ובזכות מהפכת פצלי השמן ונטישת סדר הסכם ברטון וודס ברור לי שהוא נמצא במגמת התעצמות חדה.

סין גם הולכת להיות שחקן משמעותי באזור לכן אני נחשף אליה בגודל החשיפה השנייה

ולגבי האיחוד האירופי בגלל שהתחזית מראה שחורות אני נחשף אליו הכי הרבה פחות.

לגבי השווקים המתעוררים אני משקיע אך ורק 10% כמנוע צמיחה לתיק מעבר לחשיפה של 50% בקרן MSCI WORLD.

האיגרת חוב בערך של 20% כערך של בלימת ירידות בענף המניות לא אמכור אותם אלא אחכה שאורך החיים(מח"מ) של האיגרת תסתיים. מה גם שזה בלימה נגד חשיפת יתר לדולר.

והזהב כנגד תרחיש אינפלציוני של הדולר שאותו אחזיק פיזית באמצעות קנייה באתר באחזקה של 20%.



כיצד עליי להתנהג במצבי קיצון

לא משנה מה קורה להיצמד לתוכנית ההשקעות עצמה.




איזון מבוסס אחוזים

גבולות הגזרה שלי תהיה שינוי של 10% מכול פלח מכל אחד מן הפלחים.

אני אשתמש בשיטה של הזרמת כספים זוהי הדרך הטובה והחסכונית ביותר ורק במידה ולא תהיה לי ברירה בשיטה של מכירה וקנייה.
 
אתה יכול להסביר את האזכור של ברטון וודס ? ארה״ב עזבה את ההסדר שקושר את הדולר לזהב ב 1971.
 
כנראה שלא תפסיד במיוחד מהתיק הזה, אבל כתבת טקסט מבולגן, לא קריא, ולא ברור הקשר בין הדרישות והצפיות לבין הבחירות שלך.

 
בוא נעשה קצת חישובים:
ריבית של 5-6% לאורך 5 שנים תניב תשואה של 27.6%-33.8%.
בהינתן התרחיש של 33.8% תשואה אחרי 5 שנים עבור סכום של 41756 שקלים נקבל שהתיק יעשה 14113 שקלים.
כלומר, 235 שקלים לחודש. לפני מס. האם התיק יצליח להניב תשואה כזאת? אולי, אולי לא.
לא רע סך הכל אבל אני מניח שלא משנה עולמות.
אחרי ששמנו דברים בפרופורציה. מה באמת המטרה של התיק? התשואה? ההתלמדות? הסיפוק מניהול התיק?
רשמת שההשקעה היא לטווח בינוני. האם התשואה הזאת תעזור לך להשיג את היעד?
חשבת להתחיל עם תיק פשוט יותר או חלקי בשביל ההתנסות במכשירים?

האם התמקדות בהורדת הוצאות/העלאת הכנסות יכול להניב יותר תשואה בזמן הזה?
 
בוא נעשה קצת חישובים:
ריבית של 5-6% לאורך 5 שנים תניב תשואה של 27.6%-33.8%.
בהינתן התרחיש של 33.8% תשואה אחרי 5 שנים עבור סכום של 41756 שקלים נקבל שהתיק יעשה 14113 שקלים.
כלומר, 235 שקלים לחודש. לפני מס. האם התיק יצליח להניב תשואה כזאת? אולי, אולי לא.
לא רע סך הכל אבל אני מניח שלא משנה עולמות.
אחרי ששמנו דברים בפרופורציה. מה באמת המטרה של התיק? התשואה? ההתלמדות? הסיפוק מניהול התיק?
רשמת שההשקעה היא לטווח בינוני. האם התשואה הזאת תעזור לך להשיג את היעד?
חשבת להתחיל עם תיק פשוט יותר או חלקי בשביל ההתנסות במכשירים?

האם התמקדות בהורדת הוצאות/העלאת הכנסות יכול להניב יותר תשואה בזמן הזה?

המטרה של התיק היא התשואה ואני מסתפק בתשואה שנחשבת ל"צנועה" מאחר שהתיק הזה אני מתכוון לקיים אותו עם שורה ארוכה של נכסים פסיבים שאני מתכוון לבנות ב 10 שנים הקרובות.
 
איזה תחזית?

אני עשיתי סיקור רציני על המצב הגיאופולטי/ כלכלי בעולם כדי להסיק איזה קרנות נאמנות לרכוש וכמה אחוזים כול מדינה תקבל הוא שמור אצלי במחשב ואליו התכוונתי.
 
אני עשיתי סיקור רציני על המצב הגיאופולטי/ כלכלי בעולם כדי להסיק איזה קרנות נאמנות לרכוש וכמה אחוזים כול מדינה תקבל הוא שמור אצלי במחשב ואליו התכוונתי.
אז בשביל מה אתה צריך את חוות הדעת שלנו אם כבר עשית סיקור רציני? ואיך אנחנו אמורים להגיב אם אנחנו בכלל לא יודעים מה יש שם בסיקור?
 
אז בשביל מה אתה צריך את חוות הדעת שלנו אם כבר עשית סיקור רציני? ואיך אנחנו אמורים להגיב אם אנחנו בכלל לא יודעים מה יש שם בסיקור?

אציג לך את המסקנות בלבד מכול הסיקור שעשיתי:

סיכום תחזית ל5 שנים הבאות בעולם.

האיחוד האירופי:


נקדים ונאמר ש:


הפרשנות שלי מתייחסת למצב הגרוע ביותר שהוא פירוק האיחוד האירופי בעוד 15-30 שנים מהיום כל פרט שיתברר ללא נכון ויתברר לטובה מיטיב איתי.


  1. צמיחה כלכלית מרשימה בעקבות הסרת מכסים וכל היוצא בזה.
  2. משום שיש ברית הגנה במסגרת נאטו מדינה חברה באיחוד האירופי לא תחשוש לדוגמה לייצא גז בצינורות ממדינות האיחוד או מעבר למדינות האיחוד.
  3. כוח גיאופוליטי חזק באופן תיאורטי בהסכמת ארצות הברית יכול לכפות על מדינות באירופה ובעולם החלטות בעלות משמעות כלכליות, דיפלומטיות וכדומה שיטיבו עם האיחוד האירופי.
  4. אינטגרציה עם מדינות כי קיימות מדינות שלא חברות באיחוד האירופי שמעמיקים את שיתוף הפעולה שלהם בארגונים ומוסדות המזוהים עם האיחוד האירופי כמו OECD או נאטו מה שמעמיק את שיתוף הפעולה של האיחוד האירופי עם אותם מדינות מחזק אותה, ומשכנע מדינות נוספות בעקבות כך מאירופה להצטרף לאיחוד האירופי.
  5. פיתוח של מדינות שנחשבות לפחות מפותחות באירופה כמו פורטוגל לדוגמה.
  6. הסכמים במגוון דרכים לביטחון פנים, התעופה, תשתיות ובכל היבט בחיים.
החסרונות של האיחוד האירופי כגוש מדינות:


  1. נגרם למדינות פגיעה מהותית בריבונות וביכולת להחליט החלטות באופן עצמאי, וקבלת החלטות על ידי זרים מה שלא בהכרח מיטיב עם האינטרס של אותה מדינה.
  2. אם מדינה אחת נופלת מבחינה כלכלית או כמה מדינות כמו שקרה במשבר הכלכלי של 2008 כתוצאה מכך היא צריכה לגייס יותר משאבים כדי לתרום לה שזה חתיכת הוצאה כספית וזאת במקום להשקיע באזרחי המדינה של עצמם.
  3. יש מדינות שמרוויחות יותר ממדינות האחרות באיחוד האירופי מהאיחוד ולכן נוצר פגיעה בצורך באיחוד
  4. כשלים במנגנונים הפנימיים של האיחוד.




יציבות ועתיד האיחוד האירופי:


תרחיש האימים של צבא גרמניה מתואר בפרק שזכה לכותרת "האיחוד האירופי בהתפוררות וגרמניה בעמדת תגובה". בתרחיש מתארים ראשי אגף התכנון בצבא גרמניה מצב שבו העולם כולו סובל "מחוסר יציבות של עשרות שנים", לאחר שמדינות רבות נוספות ילכו בעקבות בריטניה ויחליטו לעזוב את האיחוד. "תהליך התרחבות האיחוד האירופי נעצר, כאשר עוד מדינות נטשו את הקהילה האירופית שאיבדה את כושר התחרות העולמי שלה. עולם מסוכן יותר, לפעמים כאוטי ונוטה לסכסוכים, שינה בצורה דרמטית את הסביבה הביטחונית של גרמניה ואירופה" נכתב בתרחיש הקשה שחוזים בצבא גרמניה.

עליית כוחם של המוסלמים באמצעות גידול באוכלוסייה באמצעות ריבוי טבעי או המשך הגירה אל אירופה או לחילופין חיזוק הימין הקיצוני שבתודעתו נצרבה שהאיחוד האירופי הוא זה שהביא את גל הזרים לשטוף את אדמת אירופה.

חוסר סולידריות וכשלים במערכת הפנימית של האיחוד של האיחוד ברגעי משבר כמו במגיפת הקורונה אלה תרחישים שיקצרו את אורך חיי האיחוד האירופי.

עליית כוחות אנטי דמוקרטיים במדינות דמוקרטיות כמו שיש כעת בהונגריה לדוגמה יפוררו את האיחוד מבפנים.

היחלשות מדינה כמו רוסיה אם יקרה משהו לפוטין יפחית את האיום הרוסי על מדינות הלאום במזרח אירופה מה שיהווה תמריץ אצל מדינות מזרח אירופאיות החברות באיחוד לעזוב אותה.

המשבר הכלכלי ישפיע על כוחה של אירופה גם במדיניות החוץ. סין, בה פרצה המגפה, הגיבה בחוזקה ובלמה אותה במהירות יחסית וביעילות. בשיא המשבר באיטליה, סין היתה זו ששלחה לארץ המגף עשרות טונות ציוד רפואי וכן אנשי צוות רפואי. בייג'ין צברה נקודות בדעת הקהל האיטלקית, בעוד האיחוד האירופי איבד גובה. בנוסף, הפעילות הכלכלית בסין חזרה לרמה דומה לזו שלפני המשבר, ואילו באירופה המגפה היכתה קשה יותר ייקח זמן רב עד ליציאה מהסגר והנעה מחדש של הכלכלה. במבט רחב יותר, אירופה שנמצאת בירידה כלכלית ומפסידה נקודות לסין בתחרות הגלובלית.

החתימות האחרונות של סין עם מדינות שלא בהכרח מאסיה על הסכמי סחר בינלאומיים שיורידו מכסים ייצרו מקומות עבודה במדינות שחתמו על הסכמים אלו נועדו כדי לחזק את ההשפעה הגיאופוליטית של סין כמעצמה כחלק מהבנה של העולם המשתנה והעתקת המודל של האיחוד האירופי כך שסין תראה למדינות המערב שיש דרך אחרת מהחסות שפרשה עליהם ארצות הברית בהסכם ברטון וודס ותחליף אותה למעשה כמעצמת העל החדשה באיחוד חדש שיעלה ויזרח כשמש מתחת לכל גבעה ועץ רענן.

מה שאהבתי שכול מהלך בעשרות השנים של הסכם ברטון וודס נגזר ממנו והשתלב הלכה למעשה עם האינטרסים של ארצות הברית אבל זהו עם מהפכת האנרגיה שעוברת ארצות הברית עם הפקת הפצלים ארצות הברית נוטשת את ההסכם הזה ועל ידי פינוי כוחותיה בעולם היא מפקירה את בעלות בריתה כי אינה צריכה יותר את משאביהם לתעשיות שלה ולכן להתעצמות שלה ומי שתופס את הוואקום הם רוסיה וסין, וסין תקח יתרון על חולשותיה ופגועיתה של האיחוד האירופי ותהווה תחליף אליו אם כארגון חלופי או כסוג של התארגנות אחרת.

זו כבר לא דעה אלא עובדה מוגמרת שהאיחוד האירופי יתפרק לאט לאט בשל החסרונות שלו הבעיות שציינתי שיותר ויותר מדינות יפרשו ממנו עד שהוא יעשה ארגון חלש וחסר חשיבות שיביא לסופו.

האם כלכלת האיחוד האירופי תתאושש אחרי הקורונה תוך כמה זמן ומה צופן העתיד?.


הדו"ח צופה ירידה של בין 9% ל-15% בייצוא, ובין 11% ו -14% ביבוא עבור 27 מדינות האיחוד האירופי ממדינות שאינן חברות האיחוד. במונחים אבסולוטיים, הדבר יסתכם בירידה ביצוא של בין 282 ל-470 מיליארד יורו מתוך האיחוד החוצה ממנו, וירידה בין 313 ל-398 מיליארד יורו ביבוא אל האיחוד. בקנה מידה עולמי, ההערכה היא כי מגפת הקורונה תגרום לירידה בסחר העולמי של בין 10% ל-16% בשנת 2020.





תחזית צמיחת כלכלות העולם:




XTEhZRtX1sMoHH2wtuPQxI4FTwYCxEEjQjqVmKmBpTzCySLLUPMWBQEUn9CSGB9inxSMVgkxB6uVKlWtTnS_bi6Rl_aj38jiG--eaKeAjFHyGkvlQdZkD8LHRIflYzfMq9ZH1Q9O


הסכם סחר בין בריטניה לאיחוד האירופי ברקע הברקזיט:

"לקחנו בחזרה שליטה על הכספים, הגבולות, החוקים, המסחר ומי הדיג שלנו!", אמר גורם בלשכתו של ג'ונסון. הגורם הוסיף כי מדובר ב"חדשות פנטסטיות" עבור בעלי העסקים ועבור "כל חלק בבריטניה". פרטי ההסכם טרם נחשפו במלואם, אך לפי הגורם הבריטי ההסכם מבוסס על הימנעות של שני הצדדים ממכסים על סחורות.

אולם גם עם הסכם הסחר החדש הכלכלנים צופים שיבוש מסוים ב-1 בינואר, כזה שייפגע בעיקר בכלכלה הבריטית ופחות בכלכלה האירופית. ההסכם לא מסדיר, למשל, את ענף השירותים, שמהווה 80% מהכלכלה הבריטית כולל גם את תעשיית הבנקאות. לונדון נחשבת לאחת מהבירות הפיננסיות הגדולות בעולם, אולם עם הפרישה הסופית מהאיחוד הגישה של הבנקים הבריטיים לשוק האירופי עלולה להיפגע.

גם המחלוקת סביב הדיג במים הבריטיים נפתרה, בתום דיונים שנמשכו אתמול אל תוך הלילה. הצדדים דנו בשאלות פרטניות כמו אילו סוגי דגים ניתן יהיה לדוג ובאיזו כמות. ג'ונסון אמר הערב כי הבריטים יגדילו לאורך תקופת מעבר שתימשך חמש שנים וחצי את היקף הדיג במימיהם, מ-50% כיום לכשני שלישים".




פרשנות אישית שלי לגבי סין:


לפי כל הממצאים והנתונים שהבאתי סין הולכת להיות שחקן משמעותי בשנים הקרובות עם ציפורני העיט שלה היא אוחזת בעולם ומגיפת הקורונה שיחקה לטובתה.

גם אם תרחישים לרעתה כמו הזדקנות האוכלוסייה והתמעטות האוכלוסייה בגיל העבודה תשפיע עליה ועל תוכניתה זה לא בטווח שנים שאני אשקיע אז אני לא מודאג.

גם אם היפנים בשיתוף פעולה עם הקואליציה אסייתית אמריקנית יגיבו נגד סין גם אז אני לא מודאג כי סין כיפפה את חלק ממדינות הקואליציה לצידה מה גם שיצירת מצור בים סין הדרומי תפגע לא רק ביפן שהיא הסוחרת הגדולה בעולם עם סין אלא גם בשאר העולם כולל באמריקנים ותביא לתגובה צבאית חסרת תקדים מסין שתוכל להפעיל גם את צפון קוריאה כנגד אותם מדינות מאסיה.

גם אם ארצות הברית תרצה לפעול נגד סין לדעתי עצם ההחזקה של סין באגרות חוב ובמניות אמריקאיות בשילוב עם ביידן שלדעתי יהיה רך יותר עם סין מה גם שיוכלו להפעיל עליו לחץ בקשר לפרשיות פליליות של מקרוביו לדעתי תעזור לסין ותעשה לה חיים קלים יותר.

גם אם המדינות שסין מפתחת את התשתיות שלהם במסגרת עקרון יוזמת החגורה והדרך לא יוכלו להחזיר את ההלוואה בתמורה לפיתוח התשתיות מה שיעצים את החוב של סין זה דווקא משחק לטובתה כי היא יכולה להעמיק את אחיזתה באותם מדינות.


סוף עידן הסכם ברטון וודס ארצות הברית

מהפכת פצלי השמן (הרחבה פה) הפכה את ארה"ב לעצמאית אנרגטית ושאיננה נזקקת לקשר מעשי עם העולם החיצוני. משנת 2015 הפכה את ארה"ב מיבואנית ליצואנית של הזהב השחור. השינוי הזה הביא הלכה למעשה את אמריקה לנתק את עצמה מהעולם, באמצעות נסיגה הדרגתית מתפקיד השוטר העולמי.

הרי היא יכולה להפיק מספיק נפט לשימוש עצמי לתעשייה שלה לתקופה של 30 שנה ומספיק גז לתקופה של 60 שנה

לכן ארצות הברית אינה צריכה לשמור על האיחוד האירופי כדי להתעצם ולהפוך לכוח דומיננטי על חשבון מדינות אירופה ואסיה, לכן אנחנו רואים אותו מפנה כוחות מהמזרח התיכון ומפנה גב לבעלות ברית כי אין לה כבר שימוש בנפט בזכות מהפכת פצלי השמן שלה
 
אתה יכול להסביר את האזכור של ברטון וודס ? ארה״ב עזבה את ההסדר שקושר את הדולר לזהב ב 1971.
סוף עידן הסכם ברטון וודס ארצות הברית

מהפכת פצלי השמן (הרחבה פה) הפכה את ארה"ב לעצמאית אנרגטית ושאיננה נזקקת לקשר מעשי עם העולם החיצוני. משנת 2015 הפכה את ארה"ב מיבואנית ליצואנית של הזהב השחור. השינוי הזה הביא הלכה למעשה את אמריקה לנתק את עצמה מהעולם, באמצעות נסיגה הדרגתית מתפקיד השוטר העולמי.

הרי היא יכולה להפיק מספיק נפט לשימוש עצמי לתעשייה שלה לתקופה של 30 שנה ומספיק גז לתקופה של 60 שנה

לכן ארצות הברית אינה צריכה לשמור על האיחוד האירופי כדי להתעצם ולהפוך לכוח דומיננטי על חשבון מדינות אירופה ואסיה, לכן אנחנו רואים אותו מפנה כוחות מהמזרח התיכון ומפנה גב לבעלות ברית כי אין לה כבר שימוש בנפט בזכות מהפכת פצלי השמן שלה. זה ישפיע באופן דמרטי על תעשיות כול העולם.
 
אז בשביל מה אתה צריך את חוות הדעת שלנו אם כבר עשית סיקור רציני? ואיך אנחנו אמורים להגיב אם אנחנו בכלל לא יודעים מה יש שם בסיקור?
אני צריך את דעתך בנוגע להקצאה לא בנוגע אם זה נכון או לא.
 
המטרה של התיק היא התשואה ואני מסתפק בתשואה שנחשבת ל"צנועה" מאחר שהתיק הזה אני מתכוון לקיים אותו עם שורה ארוכה של נכסים פסיבים שאני מתכוון לבנות ב 10 שנים הקרובות.

אם המטרה של התיק היא רק תשואה אז למה לא להתמנף על מניות ולהשיג תשואה מרבית ופסיבית לטווח ארוך? אם אין לך שימוש בכסף אז אתה לא צריך לדאוג מתנודתיות, אלא רק מהמגמה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
U הצגת פרטי פוליסה והיסטוריה של תביעות, בחשבון של המבוטח באתר חברת הביטוח צרכנות פיננסית 2
פטל ואוכמניות הצגת דירה למכירה פוסטים מאיכות נמוכה 12
ogi הצגת אחוז השינוי של שערי ה-bid וה-ask במערכת המסחר של IB. שוק ההון 18
L הצגת עקרונות החסכון הפסיבי לבני משפחתי - התייעצות מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 3
מ תיק ראשון - צעדים אחרונים שוק ההון 5
NightStyle העברת תיק מ-IB לבית השקעות ישראלי שוק ההון 0
D דעתכן.ם על הרכב תיק ראשוני שוק ההון 6
ל עזרה בנושא פתיחת תיק עוסק פטור אוף טופיק 3
L התייעצות על תיק קיים שוק ההון 11
O תיק השקעות משפחתי שוק ההון 11
מ שוקל העברת תיק השקעות לIB, העברה של קרנות שקליות ותהיות לגבי התיק שוק ההון 7
C הייטקיסטים - איך אתם מתמודדים עם תיק השקעות ריכוזי בעקבות RSU? שוק ההון 12
ס האומנם - "במקרה חירום, תיק ההשקעות שלך יהיה הדבר האחרון שיעניין אותך" אוף טופיק 40
D שאלה בטיוב תיק - האם שווה למכור קרן כדי לקנות קרן אחרת? שוק ההון 5
ח תיכנון תיק | התייעצות שוק ההון 3
S מיטב טוענים שכדי לסחור ב - IB דרכם צריך תיק של לפחות 25K דולר, האם מישהו מכיר את ההגבלה הזו והאם יש משהו לעשות בנידון? שוק ההון 4
T ניוד תיק השקעות ודיווח שנתי מיסים 11
י תיק תיאורטי לשנה הקרובה - דעתכם? שוק ההון 0
ה תיק פרישה עבור אמא (67) התייעצות לגבי הקצאת נכסים והתנהלות שוטפת פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 1
דר אהבהמוזרה שאלות בנוגע לאסטרטגיית תפעול ואיזון תיק שוק ההון 16
itaied איך מבצעים העברת תיק ני"ע מחו"ל לישראל? שוק ההון 7
דר אהבהמוזרה תיק ההשקעות (ההיפותטי) הראשון שלי שוק ההון 14
G העברת תיק ני"ע זרים מהבנק בארץ לחשבון ברוקר בחו"ל (IB) שוק ההון 1
Y שאלות של מייק מתחיל לגבי תיק השקעות פשוט שוק ההון 33
F התלבטות מבחינת 2 דברים בפתיחת תיק אצל הברוקר שוק ההון 5
D האם ניתן להעביר תיק ניע לאינטרקטיב ולמכור בשכבות? שוק ההון 1
א תיק השקעות או תוכנית חיסכון בחברות הביטוח שוק ההון 1
A כלי למעקב אחר תיק השקעות שוק ההון 1
ש דמי ניהול ועמלות בבנק - תיק השקעות שוק ההון 5
Y ייעוץ לגבי תיק השקעות - בן 28, רווק שוק ההון 18
D האם ניתן להעביר תיק ניע לאינטרקטיב ולמכור בשכבות? מיסים 0
T העברת תיק השקעות, למכור או להעביר? שוק ההון 4
ה העברת תיק השקעות מהארץ לIBRK שוק ההון 1
P הסתמכות על השקעה במדדים - לבנות על תיק ההשקעות לעתיד. פוסטים מאיכות נמוכה 5
S איזון תיק והוספת חלב וסוכר לתמהיל שוק ההון 12
yossik מעבר לדיור מוגן - האם למכור את הדירה או את תיק ההשקעות? צרכנות פיננסית 19
W משקיע מתחיל - תיק השקעות שוק ההון 2
B פדיון תיק השקעה ומעבר לברוקר זר לאור המלחמה- סיכון או השקעה? שוק ההון 10
? עובר לאיטליה, למכור תיק השקעות פשוט? שוק ההון 12
T התיעצות לאיזון תיק השקעות שוק ההון 3
O לקיחת הלוואה כנגד תיק השקעות שוק ההון 12
N ניוד חלקי של תיק השקעות שוק ההון 3
עידו ג ניהול תיק קהילתי - עצות והמלצות שוק ההון 8
מ ממש לקראת פתיחת תיק בבית השקעות שוק ההון 1
ר תיק השקעות לטווח בינוני לסטודנטית שוק ההון 7
B עזרה רוצה לבנות תיק השקעות לטווח קצר שוק ההון 10
Finfree IRA ובניית גליון לאיזון תיק פנסיוני... פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
Omer Daniel העברת תיק השקעות מאקסלנס לIB : אירוע מס? שוק ההון 1
G איך להתחיל לנהל תיק שאחר בנה? שוק ההון 17
ה העברת תיק השקעות בין אחים מיסים 9

נושאים דומים

Back
למעלה