ברצוני להעביר את שתי הקרנות העיקריות שלי של בלאקרוק ACWI (1159235) ו- (1159250) S&P500 מברוקר ישראלי ל-IB.
אני יודע כיצד להעביר את הקרנות, אבל יש לי התלבטות לקרן של איזו בורסה עדיף לי להעביר.
האם לקרן של בורסת לונדון? או לקרן של בורסה אחרת?
חלק מהשיקולים שלי הם בעצם המטבע שבו תהיה הקרן בבורסה האחרת.
אני יודע כיצד להעביר את הקרנות, אבל יש לי התלבטות לקרן של איזו בורסה עדיף לי להעביר.
האם לקרן של בורסת לונדון? או לקרן של בורסה אחרת?
חלק מהשיקולים שלי הם בעצם המטבע שבו תהיה הקרן בבורסה האחרת.