• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

העברת מניות ל IB - מס רווחי הון

קפיטליסט מרושע

משתמש רגיל
הצטרף ב
3/2/20
הודעות
560
דירוג
1,046
! עריכה: תתעלמו, הבנתי את הטעות שלי, וכן כתוב מה השער המקורי !
סליחה :)


שלום לכולם!
אחרי העברת מניות מברוקר בישראל (דרך בנק) ל- IB, אני רואה ש- IB לא רואים את המחיר המקורי בו קניתי את המניות
למיטב הבנתי, זה "לטובתי", כי ככה מס רווחי הון נראה לפי השער הנוכחי ולא לפי השער המקורי
אך בעצם בכל מקרה IB לא מנקים מס במקור, וזה רק יקשה על מילוי דיווח המיסים בישראל
1. האם אני צודק בכלל?
2. האם יש דרך לעדכן את המחיר המקורי אצל IB?
תודה!
 
נערך לאחרונה ב:
1. זה לא לטובתך.

2. יש דרך לעדכן את המחירים.

תחפש בפורום.
 
להבנתי האינפורמציה אכן לא מועברת מבנקים ישראלים/ברוקרים.
באחריותך לשלם מס אמת, ולכן לטובתך כדאי לך לדאוג שמחירי הקנייה והתאריכים ב-IB יהיו נכונים.
ראה כאן:
 
למיטב הבנתי, זה "לטובתי", כי ככה מס רווחי הון נראה לפי השער הנוכחי ולא לפי השער המקורי
אך בעצם בכל מקרה IB לא מנקים מס במקור, וזה רק יקשה על מילוי דיווח המיסים בישראל
1. האם אני צודק בכלל?
2. האם יש דרך לעדכן את המחיר המקורי אצל IB?
זה לטובתך כמו שלעבוד בשחור ולא לשלם מס זה לטובתך. ניתן וחובה לעדכן לטובת הדוחות השנתיים שתצטרך להגיש.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
לפי החוק אין לך שום חובה לעדכן ב IB את שערי הקניה המקוריים אחרי העברת תיק. החובה על פי החוק היא לדווח שערי קניה אמיתיים לאחר מכירה בדו"ח השנתי או החצי שנתי.
שאלה מעניינת היא מה יקרה אם תחזיק את המניות עשרות שונים ונניח גם תוריש אותם לילדיך. מי יעדכן במקרה כזה את שער הקניה המקורי? כנראה שאף אחד. מצד שני כנראה עוד עשרות שנים גם ככה ההפרש יהיה חסר משמעות.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
S מכירת מניות אינטל העברת הכסף לארץ ותשלום מס שוק ההון 10
N שאלה על העברת מניות (מנאסדק) מהבנק למערכת מסחר - דוח שאילת מס לפי שכבות ברוקרים ופלטפורמות מסחר 14
חשוב לדעת העברת מניות שוק ההון 29
A העברת מניות מברוקר מקומי (אקסלנס) לברוקר חיצוני IB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 3
Z העברת מניות בין מדינות (שינוי תושבות) שוק ההון 17
N שאלה טכנית לגבי העברת מניות מהבנק למערכת מסחר ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
ל העברת מניות במתנה לילדים - פיצול שכבות שוק ההון 9
W העברת מניות לאחותי - השלכות מיסוי מיסים 0
XpH העברת מניות מאקסלנס ל IB שוק ההון 7
ח interactive brokers, אזרחות זרה, העברת מניות מבנק ישראלי שוק ההון 1
E העברת מניות ESPP מ Etrade ל IB ברוקרים ופלטפורמות מסחר 9
XpH העברת מניות מברוקר ישראלי לאמריקאי שוק ההון 1
ה העברת מניות מברוקר זר לחשבון בנק בארץ שוק ההון 4
Y העברת מניות מברוקר אמריקאי לבנק ישראלי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
D העברת מניות זרות ממיטב לברוקר אמריקאי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
ע העברת מניות מברוקר ישראלי לברוקר אמריקאי שוק ההון 11
JG1 העברת מניות לברוקר זר ללא מחיר קניה שוק ההון 20
A העברת מניות בין ברוקרים רק דרך הבנק? שוק ההון 7
I העברת תיק מניות מבנק הפועלים לאינטראקטיב ארה"ב צרכנות פיננסית 4
R משמעות העברת מניות RSU מחשבון מניות אי טרייד לחשבון פרטי שוק ההון 8
nicepo1 העברת מניות מברוקר אמריקאי אחד לאחר שוק ההון 13
H סיפור העברת מניות ל Interactive Brokers צרכנות פיננסית 8
E שאלה לגבי העברת מניות לצד שלישי שוק ההון 3
E העברת מט״ח מIB לבנק ישראלי שוק ההון 2
Y העברת כספי פנסיה ל-IRA למסחר אקטיבי במניות בודדות - אפשרי בסכום צבירה קטן? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
hommie העברת תיק מבנק לבית השקעות שוק ההון 6
M העברת פנסיה לא פעילה לקרן פנסיה ברירת מחדל פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
alinchik העברת כספי ביטוח מנהלים לקרן פנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
N מרגישה בLOOP - העברת קופת גמל קיצבתי לIRA פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 8
N מה המשמעויות של העברת חיסכון של קופת גמל קיצבתית לIRA? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
E העברת מט"ח לחשבון בארה"ב ב-Wise צרכנות פיננסית 2
E העברת מט"ח לחשבון בארה"ב ב-Wise צרכנות פיננסית 19
yoyo העברת כסף חייב במס מקרן השתלמות לאפיק חסכון אחר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
algo.il העברת הפקדות גמל לפנסיה - אפשרי? מסובך? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
I העברת מט״ח וחסכונות צרכנות פיננסית 6
A העברת תיק ניירות ערך יומני מסע אישיים 1
T העברת סכום כסף גדול מחשבון ibkr לישראל צרכנות פיננסית 48
אוגורן מיני-יומן - העברת תמורת RSU מ-ESOP לאינראקטיב יומני מסע אישיים 87
B העברת דולרים ל-IBRK (מס)? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 4
M צ'ארלס שוואב - העברת כסף והמרה כמה שאלות שוק ההון 4
מומו הברווז העברת חשבון מאינטראקטיב ישראל לib שוק ההון 6
N שאלה על עמלות על שורת דיבידנד בבית השקעות + שאלה על העברת IRA שוק ההון 0
Y העברת הפסדי הון כאשר סכום המכירות הוא 0 מיסים 5
י פנסיה והשתלמות העברת מסלול פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
פסיוני העברת כספי קה"ש מחברה אל חברה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
פסיוני העברת כספי קה"ש מחברה אל חברה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
D העברת כספים מחשבון ETRADE ESPP לארץ צרכנות פיננסית 3
N העברת דולרים לIBKR מחשבון ישראלי ברוקרים ופלטפורמות מסחר 23
F עלות העברת תיק מאקסלנס לברוקר אחר? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 10
K העברת ניירות ערך מבנק הפועלים ל ibkr ברוקרים ופלטפורמות מסחר 6

נושאים דומים

Back
למעלה