פתחתי חשבון חדש בשוואב וניסיתי לייצר ACH connection ביניהם.
כשניסיתי מהצד של IB ונתתי לו את ה- Direct Deposit routing number and account number שמופיעים בשוואב, הוא הסכים ואמר שביצע שתי מיקרו העברות שפשוט לא הגיעו לשוואב, גם בחלוף 5 ימים.
כשניסיתי מהצד של שוואב והזנתי את פרטי ה- Direct ACH Transfer שמופיעים ב-IB, הוא ממתין כמה שניות ואז נותן באנר אדום עם הודעה ״This feature is temporarily unavailable. Please try again later.״. ניסיתי מספר פעמים לאורך יומיים והתוצאה הייתה זהה.
בשיחה עם התמיכה הם אמרו שיש בעיה לייצר חיבור כזה כי זה לא ממש בנק ואולי כי אני לקוח בינלאומי ולא אמריקאי, והציעו להעביר דרך Transfer Account ולא ACH.
נראה לי קצת מוזר שכל העברת מזומן צריכה להיעשות דרך Transfer Account.
האם לאנשים פה יש נסיון עם המצב הזה?
(מניח שהשאלה רלוונטית רק לאנשים שאינם אזרחים אמריקאיים)
כשניסיתי מהצד של IB ונתתי לו את ה- Direct Deposit routing number and account number שמופיעים בשוואב, הוא הסכים ואמר שביצע שתי מיקרו העברות שפשוט לא הגיעו לשוואב, גם בחלוף 5 ימים.
כשניסיתי מהצד של שוואב והזנתי את פרטי ה- Direct ACH Transfer שמופיעים ב-IB, הוא ממתין כמה שניות ואז נותן באנר אדום עם הודעה ״This feature is temporarily unavailable. Please try again later.״. ניסיתי מספר פעמים לאורך יומיים והתוצאה הייתה זהה.
בשיחה עם התמיכה הם אמרו שיש בעיה לייצר חיבור כזה כי זה לא ממש בנק ואולי כי אני לקוח בינלאומי ולא אמריקאי, והציעו להעביר דרך Transfer Account ולא ACH.
נראה לי קצת מוזר שכל העברת מזומן צריכה להיעשות דרך Transfer Account.
האם לאנשים פה יש נסיון עם המצב הזה?
(מניח שהשאלה רלוונטית רק לאנשים שאינם אזרחים אמריקאיים)