שלום,
אני מנהל תיק מסחר עצמאי בפסגות שיש בו גם מרכיב של קרן כספית שקלית. לבושתי, רק לאחרונה גיליתי שהבנקים מנועים מלגבות עמלות על קרנות כאלו, ותכלס גם ככה נוח לי יותר שהיא תשב לי קרוב לעו"ש.
רציתי לשאול:
1. בגלל שעמלות נועדו לסבך בכוונה, ראשית אשמח לוודא שזה אכן נכון שלא אשלם אף אגורה שחוקה יותר במקרה שהקרן תוחזק באמצעות הבנק.
2. מה הדרך הנכונה להעביר את האחזקה מפסגות לבנק? האם חייבים למכור ולקנות מחדש או שאפשר להעביר את האחזקה עצמה? איך עושים את זה? ומה מביניהם זול יותר מבחינת עמלות ומיסים?
אני מנהל תיק מסחר עצמאי בפסגות שיש בו גם מרכיב של קרן כספית שקלית. לבושתי, רק לאחרונה גיליתי שהבנקים מנועים מלגבות עמלות על קרנות כאלו, ותכלס גם ככה נוח לי יותר שהיא תשב לי קרוב לעו"ש.
רציתי לשאול:
1. בגלל שעמלות נועדו לסבך בכוונה, ראשית אשמח לוודא שזה אכן נכון שלא אשלם אף אגורה שחוקה יותר במקרה שהקרן תוחזק באמצעות הבנק.
2. מה הדרך הנכונה להעביר את האחזקה מפסגות לבנק? האם חייבים למכור ולקנות מחדש או שאפשר להעביר את האחזקה עצמה? איך עושים את זה? ומה מביניהם זול יותר מבחינת עמלות ומיסים?