לא מצאתי דברי הסבר מפורטים או דוגמאות קונקרטיות למילוי טופס 1320.
אני מניח שהפורמט גמיש*, אבל גם שיש מוסכמות מקובלות.
מישהו מכיר מקורות מידע?
ושאלה אחת ספציפית, האם הפקדות פנסיוניות לעובדים נהוג לפרט ב-3.ג "הוצאות נלוות לשכר"?
* גמיש, בין השאר כי ב-"דע את זכויותיך" זה מוגדר כך: "צרף פירוט בנספח א' לדוח או על גבי טופס אחר במתכונתו (טופס 1320)".
אני מניח שהפורמט גמיש*, אבל גם שיש מוסכמות מקובלות.
מישהו מכיר מקורות מידע?
ושאלה אחת ספציפית, האם הפקדות פנסיוניות לעובדים נהוג לפרט ב-3.ג "הוצאות נלוות לשכר"?
* גמיש, בין השאר כי ב-"דע את זכויותיך" זה מוגדר כך: "צרף פירוט בנספח א' לדוח או על גבי טופס אחר במתכונתו (טופס 1320)".