H HA999 משתמש סולידי הצטרף ב 16/6/24 הודעות 94 דירוג 10 2/2/25 #1 האם אפשר להמשיך הפקדות לקרן פנסיה אחרי ניתוק תושבות ולזכות בביטוח ובא.כ.ע שזה כולל? מדובר בהפקדות כעצמאי וכמובן בלי הטבות במס. אם רוצים להוציא כספים שהופקדו באופן עצמאי בלי שהתקבלו הטבות מס האם יש לשלם מס במשיכה בישראל? באירופה?
האם אפשר להמשיך הפקדות לקרן פנסיה אחרי ניתוק תושבות ולזכות בביטוח ובא.כ.ע שזה כולל? מדובר בהפקדות כעצמאי וכמובן בלי הטבות במס. אם רוצים להוציא כספים שהופקדו באופן עצמאי בלי שהתקבלו הטבות מס האם יש לשלם מס במשיכה בישראל? באירופה?