F Forca משתמש סולידי הצטרף ב 19/9/18 הודעות 56 דירוג 6 16/11/18 #1 יש סכום גדול שיכול להיות שהמיר למט"ח, נניח X בית השקעות מציע כ- 150 פיפס מעל הרציף והבנק מציע 200 פיפס מעל הרציף איך אני יכול לחשב מה גודל העמלה שבפועל אני משלם בהבדל של 50 פיפס עבור סכום X?
יש סכום גדול שיכול להיות שהמיר למט"ח, נניח X בית השקעות מציע כ- 150 פיפס מעל הרציף והבנק מציע 200 פיפס מעל הרציף איך אני יכול לחשב מה גודל העמלה שבפועל אני משלם בהבדל של 50 פיפס עבור סכום X?
אורי ג. משתמש בכיר הצטרף ב 10/8/15 הודעות 24,986 דירוג 35,429 16/11/18 #2 נכתב ע"י Forca: איך אני יכול לחשב מה גודל העמלה שבפועל אני משלם בהבדל של 50 פיפס עבור סכום X? לחץ כדי להרחיב... הפרש של חצי אגורה בעבור כל דולר שהמרת.
נכתב ע"י Forca: איך אני יכול לחשב מה גודל העמלה שבפועל אני משלם בהבדל של 50 פיפס עבור סכום X? לחץ כדי להרחיב... הפרש של חצי אגורה בעבור כל דולר שהמרת.
מוריארטי משתמש רגיל הצטרף ב 4/7/16 הודעות 416 דירוג 494 16/11/18 #4 אחוז העמלה שאתה משלם זה 1 מינוס השער האמיתי חלקי השער שמציעים לך
F Forca משתמש סולידי הצטרף ב 19/9/18 הודעות 56 דירוג 6 16/11/18 #5 נכתב ע"י אורי ג.: הפרש של חצי אגורה בעבור כל דולר שהמרת. לחץ כדי להרחיב... אוקיי. נכתב ע"י מוריארטי: אחוז העמלה שאתה משלם זה 1 מינוס השער האמיתי חלקי השער שמציעים לך לחץ כדי להרחיב... לזה אתה מתכוון? (1 - REAL_VALUE) / OFFERED_VALUE אם אני לוקח שהערך שמציעים לי הוא 3.72 והערך הנוכחי הוא 3.70 זה יוצא: (1-3.70) / 3.72 זה יוצא עמלה של 0.725%?
נכתב ע"י אורי ג.: הפרש של חצי אגורה בעבור כל דולר שהמרת. לחץ כדי להרחיב... אוקיי. נכתב ע"י מוריארטי: אחוז העמלה שאתה משלם זה 1 מינוס השער האמיתי חלקי השער שמציעים לך לחץ כדי להרחיב... לזה אתה מתכוון? (1 - REAL_VALUE) / OFFERED_VALUE אם אני לוקח שהערך שמציעים לי הוא 3.72 והערך הנוכחי הוא 3.70 זה יוצא: (1-3.70) / 3.72 זה יוצא עמלה של 0.725%?
מוריארטי משתמש רגיל הצטרף ב 4/7/16 הודעות 416 דירוג 494 16/11/18 #6 נכתב ע"י Forca: אוקיי. לזה אתה מתכוון? (1 - REAL_VALUE) / OFFERED_VALUE אם אני לוקח שהערך שמציעים לי הוא 3.72 והערך הנוכחי הוא 3.70 זה יוצא: (1-3.70) / 3.72 זה יוצא עמלה של 0.725%? לחץ כדי להרחיב... הכל מתבלגן כאן עם העברית, אני אשים סוגריים: 1 מינוס (השער האמיתי חלקי השער שמציעים לך) במקרה שתיארת יוצאת עמלה של 0.537%
נכתב ע"י Forca: אוקיי. לזה אתה מתכוון? (1 - REAL_VALUE) / OFFERED_VALUE אם אני לוקח שהערך שמציעים לי הוא 3.72 והערך הנוכחי הוא 3.70 זה יוצא: (1-3.70) / 3.72 זה יוצא עמלה של 0.725%? לחץ כדי להרחיב... הכל מתבלגן כאן עם העברית, אני אשים סוגריים: 1 מינוס (השער האמיתי חלקי השער שמציעים לך) במקרה שתיארת יוצאת עמלה של 0.537%
Rahash משתמש בכיר הצטרף ב 13/12/17 הודעות 1,293 דירוג 846 17/11/18 #7 תגידו, למה פיפס? זה לא ביפס BPs? Basis points שהם 1/10000
פתחו חשבון למסחר עצמאי פסגות טרייד ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון מיטב טרייד ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪5,000 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון פסגות טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול פתיחת חשבון מיטב טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000 ⌄ ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
tdc משתמש רגיל הצטרף ב 25/8/17 הודעות 506 דירוג 652 18/11/18 #8 נכתב ע"י Rahash: Basis points לחץ כדי להרחיב... Percentage in point