• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

המלצת סדרה - מראה שחורה

  • פותח הנושא AF1k
  • פורסם בתאריך

AF1k

משתמש רגיל
הצטרף ב
1/2/15
הודעות
454
דירוג
555
שלום לכולם.
התחלתי לראות את הסדרה "מראה שחורה", ואני ממליץ לכולם לצפות בה. במיוחד לסולידים שבינינו. כל עונה מורכבת מ-3 פרקים, כאשר כל פרק הוא ארוך יחסית (כ-45 דקות) ועומד בפני עצמו, ללא עלילה בהמשכים. ההפקה באיכות גבוהה מאוד, וישנה השקעה רבה בכל פרק. אחרי הצפייה בפרק הצופה נשאר עם המון מחשבות, והסדרה מצליחה לטלטל אותי כל פעם מחדש.

מראה שחורהאנגלית: Black Mirror) היא מיני-סדרתדרמה טלוויזיונית בריטית בת שתי עונות, שלושה פרקים כל אחת, שנוצרה על ידי צ'ארלי ברוקר ועוסקת בהשלכות אפשריות של אורח החיים המודרני על עתיד האנושות. ברוקר ציין כי "לכל פרק יש ליהוק, תפאורה ואפילו מציאות שונים. אבל כולם עוסקים בדרך שבה אנחנו חיים בהווה ובדרך בה אנו עלולים לחיות בזמן הקרוב אם לא נשים לב". הסדרה הופקה על ידי Zeppotron עבור Endemol.

הפרק האהוב עליי ביותר הוא פרק 2 של העונה הראשונה, שעוסק בעולם עתידני שבו כולם חייבים לרכב על אופני כושר המסודרים בתאים, כדי להפעיל את סביבתם האלקטרונית ולהשיג לעצמם נקודות זכות. פרק מטריד ביותר שמציג בצורה קיצונית את אורח החיים המודרני שלנו.

לצפייה בפרק המלא:
https://www.youtube.com/watch?v=7tMXKQdc5ZM
 
מצטרף להמלצה, סדרה אדירה!
 

נושאים דומים

Back
למעלה