• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

המלצות על מחשב נייד

מתחיל בגיל 18

משתמש רגיל
הצטרף ב
12/10/20
הודעות
122
דירוג
110
שלום לכולם,

לצערי המחשב הנוכחי שלי שווק חיים לאחר כמעט 10 שנים של עבודה, אז יש חי צורך להחליף לאפטופ.
אני קצת מתלבט והחלטתי שאין דרך טובה יותר לקבל החלטה מלהתייעץ עם הייטקיסטים.

דרישות למחשב,

לומד הנדסת חשמל, מכך כל התוכנות אשר יהיו.
מתכנת ובונה אתרים ומתכנן ללמוד עוד נושאים בעתיד.

השיקול שלי הוא בין mac לwindows. אני לא פריק של אפל, ליתר דיוק רק לפני שנה קניתי את המוצר הראשון שלהם ואני מרוצה ממנו מאוד. בנוסף יש hype גדול בתעשייה סביב mac למהנדסים ותכנתים ומפחד שאני מפספס משהו.
מצד שני כל החיים אני עובד עם windows, לעולם לא עבדתי עם mac. (התקציב הוא בערך 4-4.5 אלף בתקווה שהמחשב ישרוד שנים קדימה). אשמח לחוות דעת שיעזרו לי להחליט.


תודה.
 
השני גרוש שלי:
אאלט ב4-4.5 אלף אתה מביא מקבוק אייר. זה אחלה, אבל האלטרנטיבה של lenovo באותו סכום ככל הנראה שווה הרבה יותר מבחינת מפרט (מעבד זהה/טוב יותר באיכותו, יותר זיכרון, יותר נפח אחסון וכו).
מבחינת העבודה עצמה - ככל הנראה ללימודים windows יותר נוח. הנחת העבודה של רוב המרצים היא שלתלמידים יש windows.
אם אתה רוצה לגעת קצת בדברים שקשורים לתעשייה ולתכנות ומערכת הפעלה קצת אחרת - תתקין לינוקס ב dual boot (תקרא על זה באינטרנט, לא מסובך). זה חינם.
 
השני גרוש שלי:
אאלט ב4-4.5 אלף אתה מביא מקבוק אייר. זה אחלה, אבל האלטרנטיבה של lenovo באותו סכום ככל הנראה שווה הרבה יותר מבחינת מפרט (מעבד זהה/טוב יותר באיכותו, יותר זיכרון, יותר נפח אחסון וכו).
מבחינת העבודה עצמה - ככל הנראה ללימודים windows יותר נוח. הנחת העבודה של רוב המרצים היא שלתלמידים יש windows.
אם אתה רוצה לגעת קצת בדברים שקשורים לתעשייה ולתכנות ומערכת הפעלה קצת אחרת - תתקין לינוקס ב dual boot (תקרא על זה באינטרנט, לא מסובך). זה חינם.
לא חייב להיות lenovo כמובן, יש רבים וטובים. סתם לי הייתה חוויה טובה איתם.
כמובן לא ממליץ או מייעץ...
 
לדעתי מק זה overrated בטירוף, במיוחד למי שאוהב לעבוד רק עם קיצורי מקלדת ולהתאים את סביבת העבודה לצרכים האישיים שלהם, אבל יש כאלה שאוהבים שאנשים בחולצות פולו שחורות מחליטים מה הכי טוב עבורם.
תבדוק מה יש לך ב-newegg במחירים האלה, הרבה פעמים יש להם קופונים ומבצעים כלשהם אז בכלל אפשר למצוא דילים מעולים, ואם אין אופציה למקלדת עברית, שים בצד קצת כסף לצריבת עברית (או שתזמין מראש מקלדת עברית מספק אחר). אם זה ממש חשוב לך, אני חושב שb&h מוכרים עם מקלדת עברית.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
JBUZZ לימודי מדעי מחשב/הנדסה באנגלית --> מכירים/המלצות? התפתחות אישית 5
א המלצות ליועץ תכנון פנסיוני פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
B המלצות/דיסהמלצות על ערים/שכונות להשתקע בהן אוף טופיק 29
ק המלצות ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
ה המלצות לדירה להשקעה למשקיע המתחיל נדל"ן 57
G המלצות ליועץ השקעות + שאלה שוק ההון 2
ה המלצות על קורס בכלל ועל "להשקיע נכון" בפרט שוק ההון 25
N רכישת מטבעות זהב בישראל - המלצות צרכנות פיננסית 4
I בקשה | המלצות לספרים בנושאי התפתחות אישית, כלכלה והשקעות צרכנות פיננסית 5
י המלצות על דו"ח מס סופר פשוט לתושב חוץ מיסים 5
flower מחפש מכנס עבודה מאוורר לקיץ – המלצות? אוף טופיק 2
ת המלצות על רואי חשבון/חברות בתחום מיסוי אמריקאי. מיסים 15
י גורם מתפעל - המלצות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ה המלצות הוועדה: השוואת תנאי מיסוי למסחר עצמאי שוק ההון 40
M למה יש המלצות להימנע ממסלולים צמודי מדד נדל"ן 19
A המלצות להתנדבות בשעות הבוקר וסדר יום פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 40
A המלצות לקופת גמל להשקעה: דגש על מדד S&P 500 פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
A המלצות מערכת מסחר רק מניסיון שוק ההון 0
A תמהיל משכנתא כדאי, דעות חוות דעת המלצות 1.56M נדל"ן 10
ה המלצות להשקעה לכסף שאני חי ממנו שוק ההון 6
M המלצות לספרים/קורסים אינטרנטיים/הרצאות על ניהול משא ומתן? התפתחות אישית 3
השועל השקעה בקריות - המלצות/דיס המלצות נדל"ן 8
K פרויקט פריסייל-המלצות נדל"ן 4
Lag המלצות על ספרים/מקורות מידע בנושא כלכלה בארגונים אוף טופיק 1
B המלצות לקרן דיבידנדים שוק ההון 33
N המלצות לתהליך פרישה יומני מסע אישיים 29
ה נמאס לי מהבנק ה"גדול". המלצות? צרכנות פיננסית 6
Y המלצות ליווי משקיעים נדל"ן 4
N תביעה קטנה נגד מס הכנסה - המלצות לעורך דין מיסים 5
de dud המלצות לקייטרינג חלבי לבר מצווה אוף טופיק 0
H המלצות והמשך דרך התפתחות אישית 75
I אבא חטוב - המלצות? פוסטים מאיכות נמוכה 21
YoniLevy אילו המלצות יש לכם לבן 19? פוסטים מאיכות נמוכה 9
OiNK חודש הספר - המלצות קריאה התפתחות אישית 32
מ המלצות על עבודה מול מתווכים (או בלעדיהם) למוכרים וגם לקונים נדל"ן 19
S Bluetooth בלוטות' לרכב - המלצות פוסטים מאיכות נמוכה 6
ח מבקש המלצות ליועץ השקעות עצמאי וישר צרכנות פיננסית 5
ה מערכת בינה מלאכותית שסורקת את המסלקה הפנסיונית שלי ונותנת המלצות אובייקטיביות כתחליף לייעוץ פנסיוני? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ת המלצות לספרי השקעה בשוק ההון כחול-לבן אוף טופיק 13
U המלצות על ניהול אישי במגדל או ב- slice פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 7
N המלצות לבנק בחו"ל עבור חשבון קריפטו קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 3
de dud המלצות לכיסא עבודה לבית צרכנות פיננסית 2
P המלצות לעו"דים לרשלנות מקצועית של עו"ד? פוסטים מאיכות נמוכה 2
ס המלצות לספרים בנושא שוק ההון פוסטים מאיכות נמוכה 3
מ המלצות על סים ראוטר מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 2
mudale222 מחפש המלצות ומידע על שכירות בפתח תקווה והסביבה נדל"ן 1
ה המלצות לחיסכון בטיול גדול מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 12
Y המלצות לבנק (וכרטיס אשראי?) בארה"ב צרכנות פיננסית 1
L המלצות לעניין החלק הפאסיבי בתיק + זהב שוק ההון 10
E מחפש המלצות לאפליקציות שאפשר לנהל בהם השקעות וקריפטו שוק ההון 6

נושאים דומים

Back
למעלה