• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

הכל בסדר עם מניית הפלטפורמה ThinkOrSwim ? (הbff שלי , אגב)

  • פותח הנושא פותח הנושא Level
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Level

משתמש סולידי
הצטרף ב
15/7/22
הודעות
56
דירוג
10
אהלן חבר'ה ,
אני מעריץ מושבע של הפלטפורמה TOS , ובכלל של כל דבר שקשור לחברה , לרבות השירות לקוחות הטכנולוגיה וכל דרכי הניהול שלהם,
אבל המנייה ביום מסחר האחרון , המניה אגב-צארלס שוואב - שרכשה אותה, ירדה אתמול מעל ל12 אחוז, דבר שקורה בחברות , גם טובות, אבל אם למישהו יש מידע שיכול להוסיף על מה קורה בחברת ההשקעות הזאת, שאני כל כך מעריץ, אשמח שיציף, אני יודע שמוסדי מכר 8.5M מניות מהחברה.
אני לא מתכוון להילחץ או להלחיץ, החברה הזאת לדעתי הטובה בשוק הגלובאלי, בכל הקשור למסחר, כשמשקללים את הכל , אבל , ניתוח מעמיק יכול לפחות להפיג חששות ולהבין מה קורה .
 
נערך לאחרונה ב:
חח ... יש כל כך הרבה סיבות , רובן ברורות, אל תפתח את התיבת פנדורה הזאת בבקשה.
המטרה שלי פה היא להבין עניינית מה קורה לחברה ולהבין מה הלך הדברים , לנתח, להיות שקול ואנליטי. אני בסדר, תאמין לי.

אגב, אם אתה מדבר על החוקי שנה א במסחר , שאסור להתאהב בחברה, זה קשור להשקעה שלך, לא לנותן שירות, אין בעיה לאהוב נותן שירות ולכבד את מה שהוא עושה בשבילך , לא צריך להיות מיזנתרופ,
גם יכלת להסיק מעצם השאלה שלי , שאני בוחן מגוון קשת פעולות אפשריות בהתאם לניתוח ולצפי ממצב החברה בגדול, המטרה היא לעקוב בשלב זה, עוד אין מקום לבהלה. אני מקווה שאתה מצליח לרדת לסוף דעתי
 
נערך לאחרונה ב:
ניסית לחפש בגוגל?
אתה באמת חושב שזה הפורום הנכון לשאול את השאלה הזאת?

ניחוש מושכל בלי לחפש שום דבר שקשור לחברה הזאת, זה קשור באופן ישיר או עקיף למשבר הבנקים שמתגלגל כעת. זה התחיל מהבנקים הגדולים בארה"ב, המשיך לכלל הסקטור הפיננסי ועכשיו גם הבנקים האירופאיים חטפו.
סיכוי טוב שזה דומינו מעניין מאוד שנפל וההשלכות שלו עוד לא התממשו.
 
ניסית לחפש בגוגל?
אתה באמת חושב שזה הפורום הנכון לשאול את השאלה הזאת?

ניחוש מושכל בלי לחפש שום דבר שקשור לחברה הזאת, זה קשור באופן ישיר או עקיף למשבר הבנקים שמתגלגל כעת. זה התחיל מהבנקים הגדולים בארה"ב, המשיך לכלל הסקטור הפיננסי ועכשיו גם הבנקים האירופאיים חטפו.
סיכוי טוב שזה דומינו מעניין מאוד שנפל וההשלכות שלו עוד לא התממשו.
מי שמך להגיד לי שזה לא המקום הנכון...
הראש שלך עובד או על אוטומאט? יש לאנשים מאות אלפי שקלים בחברה השקעות הזאת, ואני מציף בעיה קשה.
 
עזבו..
תמחקו את ההודעה אכנס לדיון בreddit במקום.
לא מבזבז את הזמן שלי על ההתנגחויות חסרות הטעם והריח האלה יותר, קיוויתי לדיון מקצועי.
 
עזבו..
תמחקו את ההודעה אכנס לדיון בreddit במקום.
לא מבזבז את הזמן שלי על ההתנגחויות חסרות הטעם והריח האלה יותר, קיוויתי לדיון מקצועי.
כאן אתה מקבל מגוון דעות.
חלקן מועילות וחלקן לא כל כך.
כך הפורם עובד ולא רצוי לרדת לפאן האישי.
בדרך כלל לוקח לדיונים זמן מה להתפתח ויש דיאלוג של שאלות/תשובות.
אבל, כנראה שאתה סוחר יום ומצפה לתשובה אינסטנט, אז שוואיי, שוואי, סבלנות בבקשה.
אני מניח ששאלת כאן בפורום כי אתה מעריך את פורום הסולידית על reddit.
 
חלקן מועילות וחלקן לא כל כך.
ויחד עם זאת, אם נסתכל בשרשורים על מניות ספציפיות (טבע/טסלה/צים/רוקו/אמאזון) נראה שחכמת ההמונים פה בפורום לא מסוגלת לקבוע אם המניות יעלו או ירדו - ואין בזה שום דבר מפתיע.

לכן כאשר מישהו שואל על מנייה ספציפית, עבורי לפחות זה דיון עקר. אולי חוץ מהאספקט הפסיכולוגי של שיתוף ברגש של ההפסד או הנאה מההימור מי צדק.
 
ויחד עם זאת, אם נסתכל בשרשורים על מניות ספציפיות (טבע/טסלה/צים/רוקו/אמאזון) נראה שחכמת ההמונים פה בפורום לא מסוגלת לקבוע אם המניות יעלו או ירדו - ואין בזה שום דבר מפתיע.

לכן כאשר מישהו שואל על מנייה ספציפית, עבורי לפחות זה דיון עקר. אולי חוץ מהאספקט הפסיכולוגי של שיתוף ברגש של ההפסד או הנאה מההימור מי צדק.
לפחות לגבי אמאזון וטסלה, אני חושב שהדיונים התפתחו בצורה מאוד מעניינת, ושאלה כמו האם המניה תעלה או תרד היא שולית בשרשורים אלו (חוץ מכמה משתמשים שטורחים לספר כמה הם הרוויחו היום ואיך הם ידעו לתפוס את העליה בזמן. אלו באמת תתי דיונים חסרי משמעות).
 
כאן אתה מקבל מגוון דעות.
חלקן מועילות וחלקן לא כל כך.
כך הפורם עובד ולא רצוי לרדת לפאן האישי.
בדרך כלל לוקח לדיונים זמן מה להתפתח ויש דיאלוג של שאלות/תשובות.
אבל, כנראה שאתה סוחר יום ומצפה לתשובה אינסטנט, אז שוואיי, שוואי, סבלנות בבקשה.
אני מניח ששאלת כאן בפורום כי אתה מעריך את פורום הסולידית על reddit.
מעריך את התגובה שלך, אני חושב שחלק מהתגובות אפילו גרועות מלא מועילות, הן מטעות , פוגעות בפוקוס הענייני ומזיקות והיה עדיף שלא היו נכתבות מלכתחילה - לא חייבים לכתוב דברי הבל, היום המניה ירדה עוד 12% , אני שוקל להעביר חלק מהכסף לIB, אבל אם קורה משהו ואני רוצה לעזור לעצמי ולאחרים - צריך להבין את הדברים מהר ולפעול עוד יותר מהר, החברה צארלס שוואב רכשה את TDA עם TOS לפני שנה בכמה עשרות מיליארדים , יכול להיות שזה קייס סטנדרטי מוכר כמו טבע שבו החברה מכניסה לפה יותר ממה שיכולה ללעוס, עם יותר מידי שאיפות אימפריאליסטיות, אולי זה הקייס וכשיו החברה בבעיה רצינית, אני חוקר את עיקרי הפרטים עכשיו לגבי סיבת הירידה , מאוד מקווה שאין צורך לדאוג יותר מידי ולהעביר את הכספים, זאת החברה הכי טובה שיצא לי לעסוק מולה ומקווה שהדברים יתבהרו כשוליים בקרוב, אבל אי אפשר להעריך את זה כך באופטימיות ולעצום עיניים כשיש הרבה כסף בפלטפורמה שלהם .

ויחד עם זאת, אם נסתכל בשרשורים על מניות ספציפיות (טבע/טסלה/צים/רוקו/אמאזון) נראה שחכמת ההמונים פה בפורום לא מסוגלת לקבוע אם המניות יעלו או ירדו - ואין בזה שום דבר מפתיע.

לכן כאשר מישהו שואל על מנייה ספציפית, עבורי לפחות זה דיון עקר. אולי חוץ מהאספקט הפסיכולוגי של שיתוף ברגש של ההפסד או הנאה מההימור מי צדק.
זאת לא הכוונה, הכוונה היא לנתח עניינית מה כדאי לעשות עם הכסף בפלטפורמה, האם כדאי להעביר חלקית, להעביר הכל, להשאיר, לא לדאוג, כן לדאוג,
מתי לדעתך זה הזמן לחשוב על הדברים האלה, כשאומרים לך שאי אפשר למשוך את הכסף ואתה תקוע כמו לקוחות של FTX למשל ? או מראש כשאתה מריח שמשהו לא טוב קורה , ושאולי יש בעית עסק החי בחברה , וצריך לפעול מהר כי יש חלון הזדמנויות.
 
היום היא גם ירדה חזק, לא? :roll:
בקיצור, אחרי האירוע של SVB Financial Group רוב הסקטור נזל.
גם JPMorgan פרק את הפורטפוליו שלו בסכומי עתק.

אם הגעת לשוק בתור משקיע, תנצל את הפניקה -- בשנה-שנתיים הקרובות יהיו המון הזדמנויות לאסוף את הסחורה מהריצפה.
אם אתה ספקולנט ופתאום מצאת את עצמך בצד הלא נכון,-- לך תלמד ניתוח טכני :lol:
כנראה שאני שם אותך בכיס הקטן כמשקיע וסוחר עם מעל ל20 שנות ניסיון, אתה אפילו לא הילד שלי , אתה זרעון.
הרמה שהגעתי אליה , היא לא משהו שתגיע אליה גם אם תהרוג את עצמך במשימה, קא פיש ?
איך סיבבת את זה שהמניה ירדה היום שוב מעל ל12% נגדי במקום להגיד שטוב שהצפתי את זה אתמול והנה זה ממשיך - רק מוכיח שהפוסט שלי היה חשוב מלכתחילה, הבנתי שיש בעיה אתמול כי מוסדי מכר 8.5 M מניות .
 
נערך לאחרונה ב:
הבנתי אותך.

מילה לסוף.
אני סוחר מ-1996. כיום אני בן 60+. יצאתי לפנסיה מוקדמת לפני 7 שנים הודות למיומנות שרכשתי בשוק ההון.
רות, סוף.
חח. אז איך נתת לי וייב כזה ... אתה לא רואה חשיבות לכך שאני מנסה להימנע מלהיתקע עם כספים בחברה שייתכן ובתהליכים מתקדמים להיות במצוקה, עם כל מה שקורה בשוק, ואני סובר שצריך לזהות את הגופים שצריך להשאיר אצלם את הכספים. זה צריך לעשות מבעוד מועד, אני צריך להצטער על כך שאני מנסה לצפות את זה סטטיסטית? זה ניהול סיכונים נטו. זה קריטי, מי שלא פרו אקטיב עם הכספים בשוק מסוכן כמו היום, יכול בהגה המקצועית - להידפק חזק מאוד.
 
נערך לאחרונה ב:
על פי הגרף ההיסטורי של המניה , נראה שבכירים אוהבים לעשות Pump and Dump , כי אפשר. אז, בינתיים אני בסדר עם ההנחה שאין מה לדאוג- זה רק חלק מטבע העולם הפיננסי הקלוקל בו זה עסקים כרגיל. זה מסתדר גם עם העניין שמוסדי זרק סחורה והתחיל את כל הסחרור. המנכל של החברה ושל המחזיקות העיקריות נראים סבירים, לא ראיתי מקרי נוכלות מיוחדים על שמם או מוזרויות בסגנון של טיפוס כמו SBF . לא ברמה שאני סובר שצריך לדאוג (מי שמתעד ועוקב אחר כספו).
הם מקום 8 מהבנקים בארה"ב גם בשווי שוק וגם בנכסים , יש להם את יתרון הגודל ללא ספק.
מבחינת הערך שהם נותנים- לפחות בtrading - הטוב ביותר , לדעתי. שזה פקטור רציני.
השיח בחוץ - שזאת הזדמנות קניה, אין חדשות מיוחדות על משהו שנשבר בחברה , לפי שעה.
אני לא הייתי משקיע זמן בלבדוק דוחות ולבדוק הרבה מעבר לפחות במצב הנוכחי אין צורך.
איך שאני רואה את זה , צריך לעקוב ולחפש חדשות או שמועות לגבי משהו משמעותי שכרגע לא קיים, אבל זה רחוק מלהיות במצב היסטרי , רק לעקוב ולהעריך מחדש במידה והנפילות ממשיכות, ואפשר להעביר חלק או כל הנכסים לIB שנמצאת במצב גרפי נהדר .

לקוחות של SVB שהרגישו מוטרדים מכך שהמניה של הבנק שלהם נפלה 74% , והרגישו בחודשים שלאחר מכן לבדוק את הדברים ואולי להעביר נכסים לבנק אחר די עזרו לעצמם לצאת מהמצב לחץ הנוכחי, כנ"ל FTX ורבים אחרים. מי שאוכל אותה אלה הלקוחות שאמרו להם שיהיה בסדר ואין מה לדאוג, והאמינו.
 
נערך לאחרונה ב:
ילדים, כאן הגננת.
מעט צניעות, להתייחס לגופו של הדיון ולא לרדת לפאן האישי.
אמירות מסוג זה:
כנראה שאני שם אותך בכיס הקטן כמשקיע וסוחר עם מעל ל20 שנות ניסיון, אתה אפילו לא הילד שלי , אתה זרעון.
הרמה שהגעתי אליה , היא לא משהו שתגיע אליה גם אם תהרוג את עצמך במשימה, קא פיש ?
לא מקובלות כאן בפורום ואני בטוח ש @הסולידית לא תעריך סוג כזה של דיאלוג בסלון שלה..
תודה על ההקשבה.
 
אבל המנייה ביום מסחר האחרון , המניה אגב-צארלס שוואב - שרכשה אותה, ירדה אתמול מעל ל12 אחוז, דבר שקורה בחברות , גם טובות, אבל אם למישהו יש מידע שיכול להוסיף על מה קורה בחברת ההשקעות הזאת, שאני כל כך מעריץ, אשמח שיציף, אני יודע שמוסדי מכר 8.5M מניות מהחברה.
בנק בינוני נפל בארה"ב והFED השתלט עליו, בנוסף לבנק אחר שקרס לפני כשבוע, יש פחד שזה יותר בעייה יותר רוחבית, במיוחד בבנקים הקטנים והבינוניים.
זה התחיל מהבנקים הגדולים בארה"ב
לא, הההפך, הגדולים מרוויחים מהסיפור.
 
ילדים, כאן הגננת.
מעט צניעות, להתייחס לגופו של הדיון ולא לרדת לפאן האישי.
אמירות מסוג זה:

לא מקובלות כאן בפורום ואני בטוח ש @הסולידית לא תעריך סוג כזה של דיאלוג..
תודה על ההקשבה.
משתדל ועושה את המקסימום איפוק והבלגה, אבל האמת שהוא ספציפית נגע בנקודה רגישה אצלי -המשלח יד שלי כמנתח טכני לעומת הזלזול ביחד עם ההרגשה שחשב שהפסדתי ושמח לאיד , לא הייתי עושה זאת לאף אחד.
 
נערך לאחרונה ב:
בנק בינוני נפל בארה"ב והFED השתלט עליו, בנוסף לבנק אחר שקרס לפני כשבוע, יש פחד שזה יותר בעייה יותר רוחבית, במיוחד בבנקים הקטנים והבינוניים.

לא, הההפך, הגדולים מרוויחים מהסיפור.
כמו תמיד, הגדולים ירוויחו
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
בנק בינוני נפל בארה"ב והFED השתלט עליו, בנוסף לבנק אחר שקרס לפני כשבוע, יש פחד שזה יותר בעייה יותר רוחבית, במיוחד בבנקים הקטנים והבינוניים.

לא, הההפך, הגדולים מרוויחים מהסיפור.
עוקב בדריכות, בשל האפשרות שהמצב יהיה רע מאוד מהר מאוד, להזיז נכסים מהמקום בעייתי לבטוח יותר מהר. מקווה שהתסריט של ray dalio לא יתעורר לחיים, כי בינתיים יותר מידי ממה שניבא קורה. (בסרטון יוטיוב שלו).
מקור אחר שאני מסכים איתו לגמרי מדבר על קטליסטים לנפילות ענקיות , שאם יקרו עלולות להעיב על הגרף של חברות גדולות וחזקות, ואולי זה ייצור ריצה לבנק. הם העלו שם כמה תנאים לנפילות ענק שיכולות לגרום לסיכון של מצב כזה:
קטליסט כלשהו לדרבון נפילות (זה יכול להיות משהו כלשהו, למשל החוק שמנסה להעביר ביידן על מיסוי רווחים לא ממומשים בשוק ההון-הזוי, או הודעת בוקר על משהו שנשבר וייצור את הקטליסט הזה), תנופה חזקה ומהירה של אנשים שמאסו בשוק ההון ומעבירים מסיכון לחוסר סיכון -יעדיפו 5% בטוח בבנק מאשר סיכון בזמן של ספק רב, יש בכירים בשוק ההון האמריקאי שמדברים על הסכנה של עומס הווליום הנוכחי של 0DTE options שזה אופציות בעלות 0 ימים לפקיעה שהפך להיות פופולרי במיוחד- שעלול להחריף מאוד מאוד את הווליום. בגלל שהdealer צריך לקנות או למכור הרבה מניות כנגד אותן אופציות בהתאם לגמא - ככל שהמחיר יירד חזק יותר לאופציות מחוץ לכסף הדילר יהיה חייב למכור ים של מניות בשביל להגן על עצמו, הפחד מSystemic Risk ואפקט דומינו.
כל אלה בהחלט גורמים לי לראות את החוזק של IB ולשקול שאם המצב ייהפך להיות רע יותר, אעביר כספים- חלק או הכל, בהתאם למצב ולניתוח. ועדיין אפשר להמשיך להשתמש בפלטפורמה של TOS גם אם לא מושקעים שם.
אני רואה את זה כאל מי שחושש-אין לו מה לחשוש, ומי שלא חושש-צריך , אני לא בהכרח מאמין שיקרה משהו קטסטרופלי.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
P חידה: בסדר להפיק קבלה על סכום שהוא לא עבודה/עסקי? מיסים 20
B פיזור עולמי עם התחשבות בסדר הגיאופוליטי שוק ההון 15
L האם אני ״בסדר״? יומני מסע אישיים 21
tomer111 אם נופלת פצצה גרעינית ויצאתי חיי הניירות ערך בברוקראז עדיין אצלי והכל בסדר? שוק ההון 353
Tsachi01 בסדר לתת ציק דחוי בחתונה? פוסטים מאיכות נמוכה 33
ע הכל בסדר בפסגות ? שוק ההון 97
tpr אז מה לא בסדר בתיק שוקולד מריר שוק ההון 13
ע במידה ותתחולל במדינה עכשיו קטסטרופה בסדר גודל עצום, מה קורה לתיק השקעות שלי? שוק ההון 33
J אני קווה שזה בסדר שאני שואל, מישהו פה סוחר דרך פסגות טרייד? שוק ההון 3
Roi מה לא בסדר עם אנשים, או מה קורה בזמן האחרון בנושא הפרמידות ? אוף טופיק 70
ס מה לא בסדר עם דלק רכב? שוק ההון 16
T מניית צים ZIM שוק ההון 2
חתול לילה סיפור מוזר על מניית אלביט שוק ההון 24
K מניית טסלה שוק ההון 6
ש מניית אל על פוסטים מאיכות נמוכה 11
T מניית BRK.B (ברקשייר הת'וואי) של באפט שוק ההון 11
N GME הסבר על מה שקרה וקורה עכשיו עם מניית Game Stop שוק ההון 3
I מניית דיב' VS מכירת מניות: פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
מ מניית ישראכרט שוק ההון 1
פסיוני מניית אפסלון שוק ההון 5
ש מניית מטריסלף פוסטים מאיכות נמוכה 7
א מניית Fedex פוסטים מאיכות נמוכה 1
I מניית טסלה שוק ההון 2
A מה ההבדל בין מניית ערך לבין מניית צמיחה? שוק ההון 4
adamshalev מניית Arcimoto שוק ההון 14
ד האם מישהו יכול לתת רקע על מניית יאללה גרופ? פוסטים מאיכות נמוכה 3
פ מניית camtek שוק ההון 0
D קניית מניית CGRO (INVZ לעתיד) ב- 5% מהתיק שוק ההון 67
ש מניית cineworld שוק ההון 7
ש מניית אפל שוק ההון 16
דאניל ירשתי מניית בכורה שוק ההון 1
ע מניית אסטרהזנקה יורדת?? שוק ההון 7
מ מניית uso עלתה ב 746% ??? שוק ההון 10
J מניית פתאל ומדד הבנקים שוק ההון 2
Y מישהו יכול להסביר לי למה נפילה במחיר מניית דלק יכול לגרום לקריסה של החברה? שוק ההון 2
J מניית כלל לדוגמא שוק ההון 11
I מניית קבוצת דלק שוק ההון 0
4 מניית מיטב דש בירידות שוק ההון 6
T מה קורה לקציצה? מניית bynd מזנקת מיום ליום שוק ההון 1
J מניית AMD שוק ההון 45
א מניית חלום שוק ההון 32
Fitch מניית איידיאיי ביטוח שוק ההון 8
J מניית טבע -TEVA שוק ההון 2
S כמה עוד אפשר לרדת ? מניית היינץ אוף טופיק 6
R מכירת מניית דיבידנד לאחר יום האיקס שוק ההון 18
ברק א. עמלות על מניית vwrd שוק ההון 0
P אז מה דעתכם על מניית GE? שוק ההון 26
Et1 מניית טבע כהשקעה לטווח ארוך שוק ההון 4
א מניית Equifax שוק ההון 1
S מה הדרך/הפלטפורמה הכי זולה למשקיע כשיר ישראלי להשקיע 150,000$ בקרנות אלטרנטיביות tier1 ? קריפטו והשקעות אלטרנטיביות 25

נושאים דומים

Back
למעלה