Level
משתמש סולידי
- הצטרף ב
- 15/7/22
- הודעות
- 56
- דירוג
- 10
אהלן חבר'ה ,
אני מעריץ מושבע של הפלטפורמה TOS , ובכלל של כל דבר שקשור לחברה , לרבות השירות לקוחות הטכנולוגיה וכל דרכי הניהול שלהם,
אבל המנייה ביום מסחר האחרון , המניה אגב-צארלס שוואב - שרכשה אותה, ירדה אתמול מעל ל12 אחוז, דבר שקורה בחברות , גם טובות, אבל אם למישהו יש מידע שיכול להוסיף על מה קורה בחברת ההשקעות הזאת, שאני כל כך מעריץ, אשמח שיציף, אני יודע שמוסדי מכר 8.5M מניות מהחברה.
אני לא מתכוון להילחץ או להלחיץ, החברה הזאת לדעתי הטובה בשוק הגלובאלי, בכל הקשור למסחר, כשמשקללים את הכל , אבל , ניתוח מעמיק יכול לפחות להפיג חששות ולהבין מה קורה .
אני מעריץ מושבע של הפלטפורמה TOS , ובכלל של כל דבר שקשור לחברה , לרבות השירות לקוחות הטכנולוגיה וכל דרכי הניהול שלהם,
אבל המנייה ביום מסחר האחרון , המניה אגב-צארלס שוואב - שרכשה אותה, ירדה אתמול מעל ל12 אחוז, דבר שקורה בחברות , גם טובות, אבל אם למישהו יש מידע שיכול להוסיף על מה קורה בחברת ההשקעות הזאת, שאני כל כך מעריץ, אשמח שיציף, אני יודע שמוסדי מכר 8.5M מניות מהחברה.
אני לא מתכוון להילחץ או להלחיץ, החברה הזאת לדעתי הטובה בשוק הגלובאלי, בכל הקשור למסחר, כשמשקללים את הכל , אבל , ניתוח מעמיק יכול לפחות להפיג חששות ולהבין מה קורה .
נערך לאחרונה ב: