• אזהרה: פורום זה מיועד להחלפת דעות בין משקיעים חובבים בנושאים תאורטיים בלבד. חל איסור מוחלט על מתן ייעוץ השקעות פרטי. אין לראות בדיונים בפורום בבחינת יעוץ השקעות או תחליף לייעוץ פיננסי מקצועי המותאם אישית וספציפית למשקיע תוך התחשבות בנתוניו, צרכיו המיוחדים והאחרים, מצבו הכספי, נסיבותיו ומטרותיו. אין להסתמך או לפעול על פי הנאמר בפורום ללא קבלת יעוץ מקצועי אישי מבעל הרישיון המתאים, וכל הנוהג אחרת עושה זאת על אחריותו בלבד. האחריות לאמור בכל הודעה היא על מחבר/ת ההודעה בלבד.

הכל בסדר בפסגות ?

עידן פ.

משתמש ותיק
הצטרף ב
22/10/17
הודעות
450
דירוג
345
כבר 4 ימי עסקים שלא ניתן להשיג מענה לא בשירות לקוחות, לא בטלפון להצטרפות, לא בטלפון של האיש קשר ולא במייל...
מה קורה שם ?

הייתי כמה שניות מהעברת כסף לשם (ירדתי מפתיחת חשבון ב ib נכון לעכשיו) רציתי לשאול שאלה לגבי העברת זה"ב או העברה רגילה אבל פשוט אין מענה בשום צורה...

אני רק יכול לדמיין מה היה עובר לי בראש אם הייתי מעביר לשם 80 אש"ח ואז לא משיג אותם טלפונית כמעט שבוע.
 

בנץ

משתמש רשום
הצטרף ב
27/6/18
הודעות
3
דירוג
0
גם אני מנסה להשיג אותם יומיים ללא הצלחה!
מישהו שמע משהו? אני כבר ביצעתי את ההעברה..
 

גרהם

משתמש בכיר
הצטרף ב
6/3/15
הודעות
11,949
דירוג
12,991
יש שם סכסוך עבודה. ממש לא בסדר שלא מעדכנים את הלקוחות.
 

adamshalev

מודרטור
הצטרף ב
24/1/15
הודעות
10,882
דירוג
20,298
יש שם סכסוך עבודה. ממש לא בסדר שלא מעדכנים את הלקוחות.
מי רצית שיעדכן את הלקוחות? הם שובתים.
כל המטרה זה להפעיל לחץ על ההנהלה ע״י פגיעה בלקוחות.
 

doc29

משתמש בכיר
הצטרף ב
14/2/15
הודעות
2,882
דירוג
2,804
גם אני נתקלתי בזה, התקשרתי בבוקר ואף אחד לא ענה. הם בסכסוך עבודה שם.
 

benor2017

משתמש ותיק
הצטרף ב
1/10/17
הודעות
393
דירוג
191
אני בטוח שלהנהלה יש גישה לרשימת התפוצה של הלקוחות .

ייתכן שזה היה חלק מתהליך הפעלת הלחץ על ההנהלה- לא לעדכן את הלקוחות באופן מכוון.

כל המיקוח וההתווכחות על "פרומיל" עמלה, בסוף יכולה להעלות ביוקר...
אחרי מס' אירועים כאלה האמון שלי בחברה יורד.
מצד שני זה יכול לקרות בכל חברה שהיא.
 

גרהם

משתמש בכיר
הצטרף ב
6/3/15
הודעות
11,949
דירוג
12,991
ייתכן שזה היה חלק מתהליך הפעלת הלחץ על ההנהלה- לא לעדכן את הלקוחות באופן מכוון.

כל המיקוח וההתווכחות על "פרומיל" עמלה, בסוף יכולה להעלות ביוקר...
אחרי מס' אירועים כאלה האמון שלי בחברה יורד.
מצד שני זה יכול לקרות בכל חברה שהיא.
אין ספק שהעובדים לא יעדכנו מיוזמתם. דווקא בגלל זה מוזר שההנהלה לא טרחה לעקוף אותם בנושא העדכון, לפחות.
אגב, לדעתי כשייגמר המשבר זה זמן מעולה לעבור אליהם. הם ירצו לשקם את התדמית ולמנוע בריחת לקוחות ולכן יהיו לחיצים יותר.
 

עידן פ.

משתמש ותיק
הצטרף ב
22/10/17
הודעות
450
דירוג
345
קודם כל תודה על מידע ובטח על ההרגעה לחלק מהאנשים.

אני מבין את המצב ואולי אפילו מעט מזדהה עם העובדים, סה"כ ביליתי לא מעט שנים כמוקדן בחברות גדולות...
מה שאני לא מקבל זה את ההודעה הלקונית במענה הטלפוני ללא שום הסבר אמיתי למה אין מענה כמעט שבוע עסקים שלם.

ויותר מזה, אתמול בשעה 18:00~, שעה שלא אמור להיות מענה טלפוני דווקה כן קבלתי מענה ממישהי שאמרה שפשוט המוקד היה עמוס ויחזרו אלי מחר (כלומר היום), אפילו לא מילה על סכסוך העובדים ועל כך שהעובדים בשביתה.
(היום ואתמול עד השעה 17:00 היתה רק ההודעה הלקונית שהחברה עושה מאמצים להחזיר את השירות לפעילות סדירה)
 

FIYaacov

מודרטור
הצטרף ב
22/3/15
הודעות
15,554
דירוג
14,256
אז הכסף של הלקוחות נעול?
 

yossik

מודרטור
הצטרף ב
24/1/15
הודעות
10,443
דירוג
11,901
תביעה יצוגית?
 

roneng

משתמש בכיר
הצטרף ב
21/2/17
הודעות
13,505
דירוג
11,349
מדהים.
העובדים לא מודעים לנזק שהם עושים לכלכלה הישראלית?
 

אורי ג.

משתמש בכיר
הצטרף ב
10/8/15
הודעות
16,618
דירוג
22,749

roneng

משתמש בכיר
הצטרף ב
21/2/17
הודעות
13,505
דירוג
11,349
זה לא בסמכות המדינה למנוע דברים כאלה, זה בסמכות בית דין לעבודה.
בית הדין בסך הכל מחליט לפי חוקים שהמדינה (הכנסת) חוקקה.
הבעיה במקרה הזה היא החוק שמאפשר את כל זה
 

אורי ג.

משתמש בכיר
הצטרף ב
10/8/15
הודעות
16,618
דירוג
22,749
הבעיה במקרה הזה היא החוק שמאפשר את כל זה
אז אתה רוצה לתבוע את כנסת ישראל על זה שהיא לא חוקקה חוק (או לבטל חוק) שאתה רוצה שיחקקו?
 

נושאים דומים

למעלה