• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

החזרי מס

  • פותח הנושא פותח הנושא skipo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

skipo

משתמש סולידי
הצטרף ב
22/7/16
הודעות
23
דירוג
6
אהלן קודם כל אני חדש קורא חודשיים בהסולידית,בכללי אני מאוד מתעניין בכלכלה בעיקר בשוק ההון.

דבר עכשיו לנושא המרכזי של האשכול הוא החזרי מס ,משום מה לא ראיתי פה שום דבר שמדבר או מדריך איך לעשות את זה כמו שצריך לכן אני מבקש קצת את עזרתכם (את הרב למדתי לבד ,רק כמה דברים טכניים והסברים)
אני ממלא החזרי מס להורים שלי ,אני יודע שרצוי לעשות את זה בעזרת גורם מקצועי אבל אני מרגיש שאני די שולט בחומר ולא משהו כזה קשה ואפשר ללמוד לבד .

שאלות :
1- העם על הפרשות לקופת גמל מקבלים החזרי מס?(נראה לי טיפה תמוה כי הקופה עצמה היא פטורה ממס )
2-מלאתי את כל הטפסים וקראתי במקום מסויים שצריך לצרף צ'ק כדי לזהות את החשבון בנק מישהו יכול להרחיב?
 
ברוך הבא לפורום!
2-מלאתי את כל הטפסים וקראתי במקום מסויים שצריך לצרף צ'ק כדי לזהות את החשבון בנק מישהו יכול להרחיב?
נכון, רק כך פקיד שומה יכול לוודא שההחזרי המס יכנסו לחשבון הבנק של מבקש ההחזר.
אתה אמור לשים קרוס על הצ'ק ולכתוב בגדול דוגמה או מבוטל.
 
1. כן... תוכל לקרוא על הטבות מס בהפרשה לפנסיה / גמל פה : http://www.pensuni.com/?p=1532
הפרטים הרלוונטיים לטובת בקשה להחזר מס אמורים להיכלל בטופס 106 מהמעסיק.
2. למיטב זכרוני אפשר גם לצרף צילום של הצ'ק, ולא את הצ'ק עצמו
 
מנצל את השרשור לטובת שאלה בנושא זה.
השנה לראשונה הגשתי עצמאית בקשה להחזר מס (עבור 2015) וקיבלתי את הכסף לחשבון לפני זמן מה.
יצא סכום מעט יותר גבוה מהחישוב של הסימולטור של רשות המיסים (אני מניח שמדובר בריבית / הצמדה וכד').

אני אמור לקבל איזשהו מכתב רשמי מרשות המיסים? או שהכסף מועבר לחשבון ובזאת תם הטיפול מבחינתם?
 
@RLM להבנתי אתה אמור לקבל מכתב מרשות המיסים עם ״שומת המס״ המפרטת מה החישוב שלהם (בהתאם למה שהגשת להם) של חבות (או יתרת) המס שלך. זה אמור להיות תואם לסכום שהועבר אליך בפועל.
 
  • אהבתי
Reactions: RLM
אני אמור לקבל איזשהו מכתב רשמי מרשות המיסים? או שהכסף מועבר לחשבון ובזאת תם הטיפול מבחינתם?

לי קרה אותו מקרה בדיוק לפני שנתיים ולא קיבלתי שום מכתב.
 
  • אהבתי
Reactions: RLM
אמורים לקבל מכתב.
אז אמורים...
כשפדיתי לפני חודשיים את ביטוח המנהלים (קיבלתי פטור מלא ממס) אז חברת הביטוח אמרה לי שישלחו דף סיכום.
אז אמרו. אני מניח שצריך להתקרצץ עליהם כדי שהכול יהיה מתועד.
 
@Yevgeny @Fitch
יצא למישהו מכם לקבל מכתב כזה? או שאתם יודעים על אחרים שקיבלו?

בניגוד למס ש- yossik כותב, ברשות המיסים אין למי להציק. מניסיון שלי, המענה שלהם בטלפון ממש לא מוכוון לשרת את האזרח הפשוט.
(למעשה מתוך 10 ניסיונות בערך להתקשר מעולם לא הצלחתי לקבל מענה למה שהייתי צריך... בתקופה שניסיתי לברר מעט פרטים על הגשת הבקשה להחזר מס)
 
יצא למישהו מכם לקבל מכתב כזה? או שאתם יודעים על אחרים שקיבלו?
כן, עבור כל שנת מס מאז 2009. (עוד לא קיבלתי את ההחזר/מכתב עבור 2015).
 
@Yevgeny @Fitch
יצא למישהו מכם לקבל מכתב כזה? או שאתם יודעים על אחרים שקיבלו?

בניגוד למס ש- yossik כותב, ברשות המיסים אין למי להציק. מניסיון שלי, המענה שלהם בטלפון ממש לא מוכוון לשרת את האזרח הפשוט.
(למעשה מתוך 10 ניסיונות בערך להתקשר מעולם לא הצלחתי לקבל מענה למה שהייתי צריך... בתקופה שניסיתי לברר מעט פרטים על הגשת הבקשה להחזר מס)
צודק, אז לוקחים 3 שעות פסק זמן מהעבודה והולכים למס הכנסה.
אם לא תהייה שביתה/עיצומים במחלקת מחשוב (קרה 5 פעמים בחודשיים האחרונים) אז תקבל דו״ח/אישור במקום או בדוארע ישראל...
 
אז לוקחים 3 שעות פסק זמן מהעבודה והולכים למס הכנסה.
בפעמיים שהייתי שם (רמת גן) בחצי שנה האחרונה חצי שעה והייתי בחוץ.
 
כן. בהחלט.
הבעיה היא בדואר ישראל, לא ברשות המיסים.
אכן, אני מקבל דואר על כל פיפס שאני עושה אצלהם במערכות וכל פעילות שלי במערכות (דוחות חודשיים, אישורים) מתקבלים כחודש עד חודשיים לאחר "תאריך הדפסת המכתב"
אפילו קיבלתי פעם קנס כי לא הגבתי בזמן למכתב שהגיע אלי באיחור, למזלי אצל הרו"ח שלי (מייצג) ניתן לראות במסוף את כל הודעות הדואר והוא מאותת לי אם יש משהו שדורש תשומת לב מיוחדת
 
שאלה בענין החזר מס - אני שכיר וממלא דוח שנתי למס הכנסה (טופס 1301). אינני מוצא מקום לרשום הוצאה לרו"ח על מילוי דוח שנתי קודם (בשנה שעברה נזקקתי לרו"ח והשנה אני ממלא לבד). מישהו יכול לכוון אותי לסעיף המתאים בטופס או להסביר איך עושים זאת?
תודה!
 
שאלה בענין החזר מס - אני שכיר וממלא דוח שנתי למס הכנסה (טופס 1301). אינני מוצא מקום לרשום הוצאה לרו"ח על מילוי דוח שנתי קודם (בשנה שעברה נזקקתי לרו"ח והשנה אני ממלא לבד). מישהו יכול לכוון אותי לסעיף המתאים בטופס או להסביר איך עושים זאת?
תודה!
הנושא נידון מספר פעמים בפורום.
אין שדה מתאים.
הטענה הרווחת בפורום היא שפשוט מנמיכים את ההכנסה בשדה המתאים.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
זה גם מה שייעץ לי רואה חשבון לעשות. להפחית מההכנסות את התשלום לרואה החשבון מהשנה שעברה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Y החזרי מס והפקת תלוש שכר במכירת RSU אחרי עזיבת עבודה שוק ההון 9
A החזרי מס על מניה שנסגרה שוק ההון 3
D שאלה בנושא החזרי מס בשוק ההון מיסים 6
S החזרי מס, רוצה לדעת שאני מבין נכון.. מיסים 13
A החזרי מס אחרי מכירת RSU מיסים 1
F החזרי מס - מותר עד 6 שנים אחורה, אבל ברשות המיסים ניתן עד קדימה באפריל מיסים 11
U קבלת החזרי מס בארה"ב לחשבון ב-Interactive Brokers מיסים 1
ג החזרי מס על רווחי שוק ההון שוק ההון 8
G החזרי מס פוסטים מאיכות נמוכה 2
I החזרי מס על עבודה מהבית? מיסים 6
מתכנת רשות המסים תעביר באופן יזום החזרי מס לכ-1,900 הורים לילדים עם מוגבלות שלא מימשו את זכאותם להקלה במס של 2 נקודות זיכוי מיסים 18
נ החזרי מס על עבודה ב2021 מיסים 1
D החזרי מס - הכנסות משכר דירה מיסים 4
ש החזרי מס סעיף 46 מיסים 14
O איך מקבלים החזרי מס? מיסים 2
R החזרי מס בעזרת דוח מקוצר מיסים 10
A החזרי מס בגין עבודה מהבית מיסים 5
P החזרי מס אחרי סגירת חברה? מיסים 2
T החזרי מס בישוב מזכה בתקופת הקורונה אוף טופיק 8
D הגשת תיקון החזרי מס הכנסה-אפשרי? צרכנות פיננסית 1
M ירושת תיק ניירות ערך בהפסד + החזרי מס לאחר המוות צרכנות פיננסית 23
Ramos שאלה | חיסכון על חשבון החזרי מס? מיסים 2
N שאלה לגבי החזרי מס? צרכנות פיננסית 5
A החזרי מס שנתיים לשכירים צרכנות פיננסית 3
M החזרי מס על תואר - אזרחי ארצות הברית צרכנות פיננסית 2
P דחיית החזרי מס (חוקיות, כדאיות?) צרכנות פיננסית 1
נ החזרי מס אוף טופיק 10
מ ריבית על החזרי מס פרישה מוקדמת והחיים שאחריה 9
Dim החזרי מס רווחי הון שוק ההון 1
D החזרי מס ( ושאלה על יחידות מס) צרכנות פיננסית 2
yossik החזרי מס על רווחי הון לגמלאים צרכנות פיננסית 4
מ "צביעת" הפסדים לצורך החזרי מס עתידיים שוק ההון 1
B החזרי מס עבור תרומות- שאלות כלליות צרכנות פיננסית 3
rockafeller החזרי מס לשכיר לאחר שינוי מקום עבודה צרכנות פיננסית 8
ט החזרי מס? מתי צפוי התשלום? צרכנות פיננסית 2
O מספר שאלות על החזרי מס שוק ההון 1
hommie החזרי מס על RSUs מיסים 40
ל החזרי מס לפי סעיף 46 שוק ההון 12
B החזרי מס על תרומות- קבלה מודפסת מיסים 6
L החזרי ביטוח לאומי בעקבות מכירת מניות RSU מיסים 5
Y איך לכסות החזרי משכנתא באמצעות שוק ההון? שוק ההון 20
א הסדר חוב וריכוז כל החזרי ההלוואה יחדיו צרכנות פיננסית 1
I כפל ביטוחים ,החזרי ביטוח ותקוף הגשת תביעה. צרכנות פיננסית 0
ט החזרי הלוואות פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
R משתלם לדחות החזרי הלוואה? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 0
D מתחיל עסק שמייצא לחו"ל האם אקבל החזרי מע"מ על קניות לעסק פה בארץ? צרכנות פיננסית 16
D חישוב מס שבח ממכירת נדלן עם הטבת יישוב מוטב. מיסים 2
ס החזר מס באמצעות אלפי על משכורת, הכנסה חדשה משכר דירה מיסים 7
Gari מכירות יחידות מקרן נקובה בדולר - מורווחת בדולר, מופסדת בשקל: מס רווחי הון או מגן מס? שוק ההון 5
ג קיזוז מס שבח מול הפסדי ההון מיסים 6

נושאים דומים

Back
למעלה