בעבר השתמשתי בשירות של החזרי מס על הפסדים בבורסה. שירות דרך האינטרנט שלא הייתי מרוצה. ועלה לי עמלה של 25%.
נשאר לי עדיין מגן מס. איך אוכל לברר עצמאית כמה מגן מס נשאר לי? ועד איזו שנה אוכל לנצל אותו?
תודה רבה
לגבי היכולת לגרור אותו קדימה - היא לא מוגבלת, אך מותנית בהגשת דו"ח למס הכנסה כל שנה ברצף עד למועד הניצול.
אם עברו שנים מאז שנקבע המגן בהן לא הגשת, תוכל להגיש אחורנית עד שבע שנים .