• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

הוצאת כספים מ-TRANSFERWISE

klayhamn

משתמש בכיר
הצטרף ב
2/4/19
הודעות
1,796
דירוג
2,558
שלום לכולם -

התחלתי לעבוד כמנטור (מנחה פרילאנס של פיתוח תוכנה וכו') באתר כלשהו - ואת הכסף שאני צובר שם הם מעבירים פעם בשבוע (בדולרים) לאחד משני היעדים הבאים:

1. חשבון TRANSFERWISE
2. חשבון PAYPAL

הבנתי שב-(1) אין שום עמלה על קבלת הכסף, אז זה לכאורה יותר הגיוני (או זול, לפחות) - הבעיה היא שלא ברור לי כמה יעלה לי למשוך משם את הכספים - שהרי בנק הפועלים נניח יגבה ממני עמלה שמנה על העברת מט"ח

הבנתי שיש שם אפשרות לעשות המרת מט"ח זולה (יחסית?) ולשלוח את הכסף כשקלים לבנק הפועלים

האם מישהו יכול לומר לי האם במצב שבו מקבלים העברה כזו (של SWIFT) בשקלים מחו"ל, אין שום עמלה מיוחדת (אחוזית)? ממה שראיתי בתעריפון הבנק, יש עמלה רק על שליחה בזה"ב, לא על קבלה... (אלא אם זה מט"ח).

הבנתי גם שיש בעיה למשוך את הכסף מ-TW ל-IB בגלל כל מיני מגבלות טכניות ש-TW עדיין מנסים לעבוד עליהן (שגורמות בעיות אצל IB)

בקיצור, אני מנסה להבין מה תהיה הדרך הכי זולה והגיונית לפגוש (בבנק הפועלים או ב-IB) את הכסף עם כמה שפחות "שוד" שלו בדרך...
אשמח לעצות
 
הבנתי גם שיש בעיה למשוך את הכסף מ-TW ל-IB בגלל כל מיני מגבלות טכניות ש-TW עדיין מנסים לעבוד עליהן (שגורמות בעיות אצל IB)
אין לי הרבה נסיון עם העברות מ TW ל- IB, אבל ביצעתי מספר העברות קטנות ולא הייתה בעייה (שני החשבונים רשומים על שם אותו הבעלים)
 
אבל ביצעתי מספר העברות קטנות

בכיוון הזה? כלומר TW ל-IB? או הפוך?
של דולרים?
וקראתי בפורום שהחשבון ב-TW לא באמת רשום על שמך ושהם עובדים על לסדר את זה, זה כבר לא תקף?
ולחשבון הישראלי שלהם? או חשבון אחר?
 
בכיוון הזה? כלומר TW ל-IB? או הפוך?
של דולרים?
וקראתי בפורום שהחשבון ב-TW לא באמת רשום על שמך ושהם עובדים על לסדר את זה, זה כבר לא תקף?
ולחשבון הישראלי שלהם? או חשבון אחר?
ניסיתי בשני הכיוונים
לא ניסיתי על דולרים.
בדולרים אכן יכולה להיות בעייה, בעבר שם בעל החשבון ב TW היה מתחיל מתחיל עם קידומת Transferwise FBO (או משהו בסגנון), אני רואה שהיום זה לא כך, אז יתכן שכבר פתרו את הבעייה הזו.
 
ניסיתי בשני הכיוונים
לא ניסיתי על דולרים.
בדולרים אכן יכולה להיות בעייה, בעבר שם בעל החשבון ב TW היה מתחיל מתחיל עם קידומת Transferwise FBO (או משהו בסגנון), אני רואה שהיום זה לא כך, אז יתכן שכבר פתרו את הבעייה הזו.

אוקיי, וזה היה לחשבון שלהם (של IB) בארץ?
השאלה היא אם אני כבר מעביר דולרים האם לא יותר הגיוני להעביר את זה לאיזה סניף שלהם בחו"ל? או שזה לא באמת משנה?
 
אוקיי, וזה היה לחשבון שלהם (של IB) בארץ?
אם אתה מתכוון ל Interactive Brokers , אז העברה דולרית היא לא לחשבונם בארץ,
אלא לחשבונם בארה'ב.
( החשבון שלהם בארץ מיועד להעברות ש"ח) .
 
אם אתה מתכוון ל Interactive Brokers , אז העברה דולרית היא לא לחשבונם בארץ,
אלא לחשבונם בארה'ב.
( החשבון שלהם בארץ מיועד להעברות ש"ח) .

ואיך אני יכול לדעת מה החשבון בארה"ב שצריך להעביר אליו?
(יש לי חשבון ב-IB אבל עוד לא העברתי אליו כלום)

וכן, הכוונה היא ל-INTERACTIVE BROKERS
 
ואיך אני יכול לדעת מה החשבון בארה"ב שצריך להעביר אליו?
כשאתה יוצר בIB נוטיפיקציית הפקדה הוא ירשום לך את כל הפרטים של איך ולאן להעביר
 
כשאתה יוצר בIB נוטיפיקציית הפקדה הוא ירשום לך את כל הפרטים של איך ולאן להעביר

אוקיי, והאם זה משנה אם הסכום לא מדוייק לחלוטין? כי TW גובים איזושהי עמלה ואני לא יודע בדיוק מה היא תהיה לפני ביצוע ההעברה....
 
אוקיי, והאם זה משנה אם הסכום לא מדוייק לחלוטין? כי TW גובים איזושהי עמלה ואני לא יודע בדיוק מה היא תהיה לפני ביצוע ההעברה....
א. את העמלה TW גובים מהחשבון שלך ולא מסכום ההעברה. כלומר תדאג שישאר לך מספיק כסף בTW אחרי ההעברה כדי שלא תיכנס למינוס.
ב. אאל"ט העמלה של TW להעברת ACH היא 1.4$
 
א. את העמלה TW גובים מהחשבון שלך ולא מסכום ההעברה. כלומר תדאג שישאר לך מספיק כסף בTW אחרי ההעברה כדי שלא תיכנס למינוס.
ב. אאל"ט העמלה של TW להעברת ACH היא 1.4$

אני יודע, אבל הייתי שמח להגדיר שההעברה תהיה אוטומטית (כלומר שברגע שנכנס כסף הוא ישר מועבר), ואז אני לא מגדיר "סכום להעביר" אלא הם פשוט מעבירים הכל ולוקחים מתוך זה כמה שצריך.
(האתר הנ"ל של מנטורים - פשוט מעביר פעם בשבוע ביום שלישי - את כל הסכום שהצטבר לי שם על שיעורים שהעברתי)

עכשיו אני מבין שזה אולי גם לא ממש אפשרי אם צריך להכריז כל פעם ב-IB שכסף עומד להכנס...
 
אוקיי - לשם הניסוי - העברתי 20 דולר ל-TW מהאשראי שלי,
ואני מנסה להעביר אותו ל-IB

זה לא מאפשרי לי - בגלל שחשבון הבנק הדולרי ש-IB מספקים כולל אות, (הוא מספר חשבון וירטואלי, VAN) - וב-TW אי אפשר לשים אותיות.
בנוסף, יש הערה צהובה ב-TW שאומרת שאי אפשר לספק הנחיות "FFC" כלומר הנחיות "for further credit" - שזה מה שכתוב בעזרה של IB לעשות במקרה שאי אפשר לשים בבנק אותיות כששולחים....
כשהסתכלתי בעזרה של TW זה נראה כאילו FFC לא אפשרי עבור תושבי חוץ לא-אמרקאים

כל זה אבל עבור השיטה של "WIRE"
ראיתי שיש גם שיטה של ACH שמצריכה לראות חיובי-דמה ש-IB מבצעת לחשבון TW בסכומים אקראיים, ואז לכתוב ל-IB מה הסכומים.

תוכל להגיד לי איך בדיוק הצלחת להעביר את הכסף (אם לא בדולרים אז במה?) ל-IB מ-TW?

האם זה היה ב-ACH במקום ב-WIRE?

תודה
 
תודה -
יש לך מושג למה כשאני בוחר GBP ב-IB,
זה מאפשר לי רק WIRE?

האם זה בגלל שהחשבון שלי הוא במטבע ראשי של USD?
 
אוקיי - לא משנה, רק רציתי לעדכן שזה עבד בסוף כשהמרתי ל-GBP וביצעתי העברה רגילה מ-TW (אפילו לא הייתי צריך לכתוב את מספר החשבון ב-IB, וזה ממש עבר תוך דקות ספורות).

זה ממש מבאס אבל כי יש עמלת המרה של 0.48% בצד של TW מדולרים ל-GBP

בעמלה כזו יכול להיות שכבר עדיף לי להעביר לבנק בארץ ומהבנק בארץ לשלוח ל-IB......
צריך לעשות השוואה מסודרת

פשוט אבסורד אבל...

עריכה: אחרי השוואה מסודרת נראה שזה עדיין יוצא הרבה יותר זול מהבנק.
להעביר 500 דולר אמריקאי ל-IB יעלה לי 5 דולר בשיטה הזו (כולל המרה ל-GBP, עמלת העברה, ועמלת המרה חזרה ל-USD)

למשוך מט"ח לבנק בארץ (בנק הפועלים) עולה 30 דולר מינימום...
מצד שני לבנק הדואר זה ללא עלות, אבל אז צריך לשלוח את הדולרים ל-IB ויכול להיות שזה יצא בערך אותו סכום (או יותר), ואז ממילא משתלם לחסוך את המתווך באמצע ולו בשביל הנוחות והמהירות...
 
נערך לאחרונה ב:
ניסית העברת ACH?
 
כל ההעברות של TW ב-USD עובדות באמצעות ACH

ל-ACH יש שני כיוונים, משיכה ודחיפה

TW כרגע תומכים רק בדחיפה (והם חסמו את האפשרות לדחוף ל- IB הכי הם דוחים להם בקשות)
ו-IB תומכים רק במשיכה (ולא יכולים לוודא את TW כי הם לא מאפשרים משיכה אל IB).

דיברתי עם התמיכה של שניהם,
IB אמרו שמספיק ש-TW היו שמים את המחרוזת של שם המשתמש-IB בהעברה וזה היה מספיק,
אבל TW לא יכולים כי הרגולציה אוסרת עליהם להעביר את המחרוזת הזו לתושבים שהם לא תושבי ארה"ב.

TW אמרו שאם רק IB יסתפקו ב-"on behalf" שהם שמים בכותרת של החשבון, אז הם יפסיקו לחסום אותם כיעד.

סוג של פאזל לוגי.


TW אמרו שהם רק לאחרונה אפשרו משיכה ב-ACH ב-GBP,
והם כרגע עובדים על לאפשר את זה גם ב-USD וזה יהיה מוכן בטווח זמן של שנה או פחות

אני מאמין (או מקווה) שכשזה יהיה אפשרי, אז IB יאפשרו למשוך משם כסף באופן יזום (אבל גם זה לא מובטח).
 
עדכון קטן -
הצלחתי לאשר את TW כבנק למשיכה ב-IB (כי הם ביצעו שתי הפקדות במקום הפקדה ומשיכה).
אבל המשיכה (בינתיים) לא עובדת (וגם לא צפויה לעבוד) - כאמור, כי TW חוסמים משיכות ACH

הנתיב היחיד שיכול לעבוד (אולי) הוא לשכנע את TW להדביק את ה-REFERENCE על ההעברה

======
עדכון נוסף: פתאום קיבלתי עדכון ב-IB שהמשיכה (של 9 דולר) מ-TW הצליחה והכסף "הגיע" (תרגום מדויק) , אבל הכסף הוא
on hold ולא יתאפשר מסחר בו עד ה-28 לאוקטובר
לא בטוח שאני מבין מה זה אומר מבחינת ההצלחה של התהליך

ב-TW אין שום אינדיקציה שכסף כלשהו נמשך החוצה
 
נערך לאחרונה ב:
הצלחתי לאשר את TW כבנק למשיכה ב-IB (כי הם ביצעו שתי הפקדות במקום הפקדה ומשיכה).
אבל המשיכה (בינתיים) לא עובדת (וגם לא צפויה לעבוד) - כאמור, כי TW חוסמים משיכות ACH
כרגיל, חיפוש קצר היה חוסך לך את הזמן והטרחה.
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
כרגיל, חיפוש קצר היה חוסך לך את הזמן והטרחה.

כבר ראיתי את ההודעה הזו, אבל היא מינואר. דברים משתנים לפעמים משנה לשנה. במיוחד כשמישהו פה בשרשור הזה ממש כתב שהצליח להעביר GBP (ובזכותו הצלחתי גם אני). אם הייתי מסתמך רק על ההיסטוריה אולי הייתי עדיין מנסה לשלוח מטבעות זהב דרך אוניה.

לגופו של עניין, שום דבר עדיין לא "נדחה". בינתיים זה אמר שהכסף הגיע והוא פשוט ON HOLD
האם זה אומר שהוא יוחזר? אולי.
לא ראיתי שום "דחייה אוטומטית" בינתיים.

ברור לי שהסיכוי שזה יעבוד הוא נמוך בהינתן מה ש-TW אמרו לי טלפונית.

ובכל זאת... לפעמים יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
D מס פדרלי של 3.5% על הוצאת כספים מארה״ב שוק ההון 75
Y הוצאת כספים מ401K אמריקאי לאזרח ישראל שאיננו אזרח או תושב ארה"ב מיסים 1
ס איך מתנהלת מדינה עם איסור הוצאת כספים לחו"ל? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 12
R חובת דיווח על הוצאת כספים לחו"ל לבני זוג מיסים 1
R הוצאת כספים מחוץ לישראל - דו"ח למס הכנסה מיסים 7
N הוצאת כספים מהארץ כאקט מחאה על הרפורמה המשפטית פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 176
א הוצאת קבלות על כסף שהגיע באפליקציה מיסים 5
ש הוצאת מזומן בכרטיס אשראי חוץ בנקאי צרכנות פיננסית 24
R הוצאת דרכון בצורה מהירה אוף טופיק 9
ת לקראת הוצאת כסף מבית השקעות- מיסים 2
A הוצאת חשבוניות עסקה במעבר בין 17% ל 18% מעמ מיסים 2
D הוצאת קבלות מהכנסה פסיבית תיק 94 מיסים 4
H הוצאת רכיב של אובדן כושר עבודה מתוך ביטוח מנהלים (לפני 2001) פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
klayhamn שאלה לגבי תעודת לידה ממשרד הפנים לצורך הוצאת דרכון זר אוף טופיק 17
D הוצאת אישור ניכוי מס שנתי באופן עצמאי מיסים 0
A עלות הוצאת היתר בניה נדל"ן 0
D הוצאת כספי פיצויים - שבירת רצף פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
B הוצאת קרנות השתלמות לטובת תשלום משכנתא? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ע הוצאת ני״ע לחו״ל מעל 500k ש״ח - מחוייב בדיווח למס הכנסה? מיסים 19
R הוצאת תגמולים - מס כפול ? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 4
M הוצאת טופס 867 לאחר סגירת חשבון מיסים 5
ה ניכוי הוצאת שכר דירה מסלול 10% נדל"ן 6
M התיישנות על הוצאת כספי פנסיה של נפטר פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
ק הוצאת כספי פיצויים לחשבון ב-IB פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
ל הוצאת פטור במבחן אמירם? פוסטים מאיכות נמוכה 2
stamEhad הוצאת כרטיס אשראי עם חשבון בWise צרכנות פיננסית 1
Michel שאלות לאחר הוצאת דו"ח מסלקה פנסיונית פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
מ הוצאת כספי פיצויים להוספת תיק צרכנות פיננסית 40
ק הוצאת אכ״ע מקרן פנסיה והעברתו לקופת גמל צרכנות פיננסית 2
E הוצאת הכסף מישראל לבעלי אזרחות אירופית צרכנות פיננסית 3
צפי הוצאת מט"ח מהבנק בעלות מינימלית צרכנות פיננסית 0
סטרבו הוצאת אזרחות פורטוגלית אוף טופיק 40
E הוצאת כרטיס אשראי ללא עמלות צרכנות פיננסית 8
ק הוצאת רישיון מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 24
פ מעבר בין קופות גמל - הוצאת קיטור צרכנות פיננסית 4
F הוצאת חישוב מס ממחשבון של מס הכנסה אוף טופיק 12
H הוצאת המזומן ממשוואת איזון התיק? שוק ההון 9
c881 הוצאת קיטור של מפתחים אוף טופיק 33
ס קרן השתלמות - הוצאת חלק מיתרת הקרן בתום 6 שנים שוק ההון 4
ס הוצאת קיטור והתיעצות צרכנות פיננסית 16
Sinister סקר הוצאת מזון ממוצעת מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 50
J משיכת של כספים שהופקדו לקצבה מוכרת פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
T משיכת כספים מחשבון ETRADE ברוקרים ופלטפורמות מסחר 0
nad קבלת כספים לאזרחים אמריקאים צרכנות פיננסית 5
מ כספים בזוגיות התפתחות אישית 16
S איך לבדוק אילו תביעות וביטוחים של אבא ז"ל עוד לא מוצהו או כספים שלא נמשכו פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 10
C משיכת כספים מIBKR ברוקרים ופלטפורמות מסחר 7
יבגני_ל משיכת כספים צבורים שיועדו לביטוח אובדן כושר עבודה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 5
O כספים בברוקר אמריקאי שאינם מושקעים בשוק ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
א קושי במשיכת כספים מברוקר זר לחשבון הבנק !!! שוק ההון 75

נושאים דומים

Back
למעלה