klayhamn
משתמש בכיר
- הצטרף ב
- 2/4/19
- הודעות
- 1,796
- דירוג
- 2,558
שלום לכולם -
התחלתי לעבוד כמנטור (מנחה פרילאנס של פיתוח תוכנה וכו') באתר כלשהו - ואת הכסף שאני צובר שם הם מעבירים פעם בשבוע (בדולרים) לאחד משני היעדים הבאים:
1. חשבון TRANSFERWISE
2. חשבון PAYPAL
הבנתי שב-(1) אין שום עמלה על קבלת הכסף, אז זה לכאורה יותר הגיוני (או זול, לפחות) - הבעיה היא שלא ברור לי כמה יעלה לי למשוך משם את הכספים - שהרי בנק הפועלים נניח יגבה ממני עמלה שמנה על העברת מט"ח
הבנתי שיש שם אפשרות לעשות המרת מט"ח זולה (יחסית?) ולשלוח את הכסף כשקלים לבנק הפועלים
האם מישהו יכול לומר לי האם במצב שבו מקבלים העברה כזו (של SWIFT) בשקלים מחו"ל, אין שום עמלה מיוחדת (אחוזית)? ממה שראיתי בתעריפון הבנק, יש עמלה רק על שליחה בזה"ב, לא על קבלה... (אלא אם זה מט"ח).
הבנתי גם שיש בעיה למשוך את הכסף מ-TW ל-IB בגלל כל מיני מגבלות טכניות ש-TW עדיין מנסים לעבוד עליהן (שגורמות בעיות אצל IB)
בקיצור, אני מנסה להבין מה תהיה הדרך הכי זולה והגיונית לפגוש (בבנק הפועלים או ב-IB) את הכסף עם כמה שפחות "שוד" שלו בדרך...
אשמח לעצות
התחלתי לעבוד כמנטור (מנחה פרילאנס של פיתוח תוכנה וכו') באתר כלשהו - ואת הכסף שאני צובר שם הם מעבירים פעם בשבוע (בדולרים) לאחד משני היעדים הבאים:
1. חשבון TRANSFERWISE
2. חשבון PAYPAL
הבנתי שב-(1) אין שום עמלה על קבלת הכסף, אז זה לכאורה יותר הגיוני (או זול, לפחות) - הבעיה היא שלא ברור לי כמה יעלה לי למשוך משם את הכספים - שהרי בנק הפועלים נניח יגבה ממני עמלה שמנה על העברת מט"ח
הבנתי שיש שם אפשרות לעשות המרת מט"ח זולה (יחסית?) ולשלוח את הכסף כשקלים לבנק הפועלים
האם מישהו יכול לומר לי האם במצב שבו מקבלים העברה כזו (של SWIFT) בשקלים מחו"ל, אין שום עמלה מיוחדת (אחוזית)? ממה שראיתי בתעריפון הבנק, יש עמלה רק על שליחה בזה"ב, לא על קבלה... (אלא אם זה מט"ח).
הבנתי גם שיש בעיה למשוך את הכסף מ-TW ל-IB בגלל כל מיני מגבלות טכניות ש-TW עדיין מנסים לעבוד עליהן (שגורמות בעיות אצל IB)
בקיצור, אני מנסה להבין מה תהיה הדרך הכי זולה והגיונית לפגוש (בבנק הפועלים או ב-IB) את הכסף עם כמה שפחות "שוד" שלו בדרך...
אשמח לעצות