1. אם אני מוציא חשבונית עסקה ב-2024 עם מעמ 17% מה יהיה המעמ בתשלום אם הוא מתבצע ב 2025 ?
2. אותה שאלה אם אני מוציא חשובנית עסקה ב-2025 על עבודה שנעשתה ב- 2024
אני הבנתי מרו''ח שברגע שיצא חשבונית מס. כלל הלקוחות ביקשו להקדים חשבוניות מס בסוף 2024, והם ישלמו לפי חשבונית מס בפועל, גם אם תשלום מתבצע ב2025. זאת אומרת אם חשבונית מס יצא בסוף דצמבר, תשלום על חודש 11-12 למע''מ הוא בחודש ינואר, לפי 17% עדיין. לקוח יכול לשלם גם בינואר את הכסף, אבל 17%. חשבוניות מס שיצאו ב2025 הם כבר עם 18%