בתיק שלנו יש שלושה סוגי נכסים אשר נקנו על ידי קרנות מחקות:
מזומן - קרן כספית
אג"ח מדינה
מדדי מניות
אנחנו שוקלים להוריד את המזומן מהמשוואה משתי סיבות:
1. כמות המזומן היא של שתי המשכורות שלנו על פני חצי שנה. אין לה ערך באחוזים ביחס לשאר התיק.
2. אם יקרה משבר כלשהו (משהו אמיתי לא קשקוש וכותרות פיננסיות). אנחנו וכל אחד אחר למעשה עלולים לאבד את העבודה.
ולכן לא רצוי לאזן את התיק מהמזומן.
אני שואל מכיוון שמשבר כלכלי הוא קודם כל משבר לפני שהוא הזדמנות לאיזון התיק.
מה דעתכם?
מזומן - קרן כספית
אג"ח מדינה
מדדי מניות
אנחנו שוקלים להוריד את המזומן מהמשוואה משתי סיבות:
1. כמות המזומן היא של שתי המשכורות שלנו על פני חצי שנה. אין לה ערך באחוזים ביחס לשאר התיק.
2. אם יקרה משבר כלשהו (משהו אמיתי לא קשקוש וכותרות פיננסיות). אנחנו וכל אחד אחר למעשה עלולים לאבד את העבודה.
ולכן לא רצוי לאזן את התיק מהמזומן.
אני שואל מכיוון שמשבר כלכלי הוא קודם כל משבר לפני שהוא הזדמנות לאיזון התיק.
מה דעתכם?