סטרבו
משתמש רגיל
- הצטרף ב
- 11/7/18
- הודעות
- 719
- דירוג
- 556
בוקר טוב חברים
אימא החליטה להגיש בקשות להוצאת דרכון פורטוגלי לבני המשפחה.
אנחנו אלמוזנינו מצד הסבתא, וכנראה שהשם הזה מתאים כדי לבקש.
שאלה אותי אם אני רוצה שתרשום אותי גם, אז שאלתי אותה במה זה כרוך, מה הזכויות, מה החובות מה התהליך?
ידעה להגיד לי רק שיש עורך דין שעבור טיפול בנושא גובה 10,000 ש"ח לאדם (אולי אם באים קבוצה יש הנחה מסוימת).
אומרת שזה תהליך של שנתיים בערך.
הרבה חומר באינטרנט מדבר על הפן של אזרחות, מעבר בכל אירופה, בלי ויזה לארה"ב.
אני מחפש יותר לעומק.
מישהו עבר את התהליך ויכול לשפוך אור על מה קורה שם?
החברים בעלי אזרחות אירופאית וישראלית - האם תוכלו לשתף מה קורה מבחינת מיסוי, חובות אזרחיות וכו?
אימא החליטה להגיש בקשות להוצאת דרכון פורטוגלי לבני המשפחה.
אנחנו אלמוזנינו מצד הסבתא, וכנראה שהשם הזה מתאים כדי לבקש.
שאלה אותי אם אני רוצה שתרשום אותי גם, אז שאלתי אותה במה זה כרוך, מה הזכויות, מה החובות מה התהליך?
ידעה להגיד לי רק שיש עורך דין שעבור טיפול בנושא גובה 10,000 ש"ח לאדם (אולי אם באים קבוצה יש הנחה מסוימת).
אומרת שזה תהליך של שנתיים בערך.
הרבה חומר באינטרנט מדבר על הפן של אזרחות, מעבר בכל אירופה, בלי ויזה לארה"ב.
אני מחפש יותר לעומק.
מישהו עבר את התהליך ויכול לשפוך אור על מה קורה שם?
החברים בעלי אזרחות אירופאית וישראלית - האם תוכלו לשתף מה קורה מבחינת מיסוי, חובות אזרחיות וכו?