D
Deleted member 887
ועד העובדים שלי חתם על הסכם עם חברת פנסיה חדשה. חתמתי, ועכשיו כמובן שימור לקוחות של החברה הישנה רודף אחרי. אז הנה נקודה שאני לא יודע עד כמה היא נכונה/משמעותית:
בחברה הישנה יש מסלול כללי בלבד, לחברה החדשה יש מסלולים מגוונים. כשציינתי את זה כסיבה בפני שימור הלקוחות אמרו לי: אין בעיה, בדיוק בחודש הבא פותחים מסלולים חדשים, כולל מנייתי. ועל זה עונים בחברה החדשה: כן, אבל בשביל לפתוח מסלול חדש הם עושים השקעות חדשות, וזה יעלה כסף, ואת זה יגלגלו עליך דרך הוצאות ניהול... נשמע נכון?
ועוד שאלה: עד כמה הבדל של 2 עשיריות אחוז בגירעון האקטוארי הוא משמעותי? האם זה הבדל שגורם להוצאה חד פעמית, או שיש קשר גם לאיזון האקטוארי בשנים הבאות?
בחברה הישנה יש מסלול כללי בלבד, לחברה החדשה יש מסלולים מגוונים. כשציינתי את זה כסיבה בפני שימור הלקוחות אמרו לי: אין בעיה, בדיוק בחודש הבא פותחים מסלולים חדשים, כולל מנייתי. ועל זה עונים בחברה החדשה: כן, אבל בשביל לפתוח מסלול חדש הם עושים השקעות חדשות, וזה יעלה כסף, ואת זה יגלגלו עליך דרך הוצאות ניהול... נשמע נכון?
ועוד שאלה: עד כמה הבדל של 2 עשיריות אחוז בגירעון האקטוארי הוא משמעותי? האם זה הבדל שגורם להוצאה חד פעמית, או שיש קשר גם לאיזון האקטוארי בשנים הבאות?