adamshalev
מודרטור
- הצטרף ב
- 24/1/15
- הודעות
- 12,208
- דירוג
- 23,116
[התבקשתי לפרסם הודעה זו מטעם חבר פורום אחר שרצה לשמור על פרטיות]
בימים אלו מגובשת יוזמה ללמד חינוך פיננסי לכיתות ט'.
לצערנו נכנס לתוכנית איגוד הבנקים, גוף שממומן על ידי הבנקים ואשר נלחם בארגונים החברתיים.
חוויתי באופן אישי שעות רבות של מלחמות בכנסת מול נסיונות הלוביסטים של איגוד הבנקים לסכל את הרפורמה בבנקאות ולשמר את המבנה הריכוזי של המערכת הבנקאית. והנה, איגוד הבנקים הכריז שבכוונתו לגייס בנקאים "מתנדבים" אשר ייכנסו לכיתות הלימוד וילמדו את התלמידים חינוך פיננסי. בעינינו אין הדבר ראוי שמי שמאחרי הקלעים פועל נגד הציבור, כלפי חוץ יתכסה ביוזמות חברתיות.
יתרה מכך, בימים אלו ממש הבנקים הגדולים מסובכים בפרשיות פליליות וחקירות, דבר המעיד על כשלון המשטר התאגידי בבנקים. האם ראוי שבנק שהודה בסיוע להלבנת הון, או שטייח עבירות מין שבוצעו על ידי בכירים, ישלח נציגים לבתי הספר, נציגים אשר יחנכו את הנוער?
הטענה של התומכים ביוזמה היא שלא נצליח לגייס מתנדבים, ולכן האפשרות היחידה היא שהבנקים ישלחו את העובדים שלהם. דרושים 200 מתנדבים.
אנחנו חושבים שהם טועים.
לכן אנו יוצאים ביוזמה- "מתנדבים במקום בנקאים". היקף ההתנדבות הוא יום אחד בלבד בשנת הלימודים. נספק את כל חומרי הלימוד.
שותפים לנו ארגוני הסטודנטים. יחד נוציא את הבנקים מבתי הספר.
להלן טופס מתנדבים למעוניינים. ואם אתם מכירים מישהו מתאים, אפשר להעביר.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScRnu6vnXs0qX7U6bJd4AjXKlHzw38_B2Gh-md5lTAJxes4dg/viewform
בימים אלו מגובשת יוזמה ללמד חינוך פיננסי לכיתות ט'.
לצערנו נכנס לתוכנית איגוד הבנקים, גוף שממומן על ידי הבנקים ואשר נלחם בארגונים החברתיים.
חוויתי באופן אישי שעות רבות של מלחמות בכנסת מול נסיונות הלוביסטים של איגוד הבנקים לסכל את הרפורמה בבנקאות ולשמר את המבנה הריכוזי של המערכת הבנקאית. והנה, איגוד הבנקים הכריז שבכוונתו לגייס בנקאים "מתנדבים" אשר ייכנסו לכיתות הלימוד וילמדו את התלמידים חינוך פיננסי. בעינינו אין הדבר ראוי שמי שמאחרי הקלעים פועל נגד הציבור, כלפי חוץ יתכסה ביוזמות חברתיות.
יתרה מכך, בימים אלו ממש הבנקים הגדולים מסובכים בפרשיות פליליות וחקירות, דבר המעיד על כשלון המשטר התאגידי בבנקים. האם ראוי שבנק שהודה בסיוע להלבנת הון, או שטייח עבירות מין שבוצעו על ידי בכירים, ישלח נציגים לבתי הספר, נציגים אשר יחנכו את הנוער?
הטענה של התומכים ביוזמה היא שלא נצליח לגייס מתנדבים, ולכן האפשרות היחידה היא שהבנקים ישלחו את העובדים שלהם. דרושים 200 מתנדבים.
אנחנו חושבים שהם טועים.
לכן אנו יוצאים ביוזמה- "מתנדבים במקום בנקאים". היקף ההתנדבות הוא יום אחד בלבד בשנת הלימודים. נספק את כל חומרי הלימוד.
שותפים לנו ארגוני הסטודנטים. יחד נוציא את הבנקים מבתי הספר.
להלן טופס מתנדבים למעוניינים. ואם אתם מכירים מישהו מתאים, אפשר להעביר.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScRnu6vnXs0qX7U6bJd4AjXKlHzw38_B2Gh-md5lTAJxes4dg/viewform