• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

הודעה מאת ארגון "צדק פיננסי"

  • פותח הנושא פותח הנושא adamshalev
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

adamshalev

מודרטור
הצטרף ב
24/1/15
הודעות
12,208
דירוג
23,116
[התבקשתי לפרסם הודעה זו מטעם חבר פורום אחר שרצה לשמור על פרטיות]

בימים אלו מגובשת יוזמה ללמד חינוך פיננסי לכיתות ט'.
לצערנו נכנס לתוכנית איגוד הבנקים, גוף שממומן על ידי הבנקים ואשר נלחם בארגונים החברתיים.
חוויתי באופן אישי שעות רבות של מלחמות בכנסת מול נסיונות הלוביסטים של איגוד הבנקים לסכל את הרפורמה בבנקאות ולשמר את המבנה הריכוזי של המערכת הבנקאית. והנה, איגוד הבנקים הכריז שבכוונתו לגייס בנקאים "מתנדבים" אשר ייכנסו לכיתות הלימוד וילמדו את התלמידים חינוך פיננסי. בעינינו אין הדבר ראוי שמי שמאחרי הקלעים פועל נגד הציבור, כלפי חוץ יתכסה ביוזמות חברתיות.
יתרה מכך, בימים אלו ממש הבנקים הגדולים מסובכים בפרשיות פליליות וחקירות, דבר המעיד על כשלון המשטר התאגידי בבנקים. האם ראוי שבנק שהודה בסיוע להלבנת הון, או שטייח עבירות מין שבוצעו על ידי בכירים, ישלח נציגים לבתי הספר, נציגים אשר יחנכו את הנוער?
הטענה של התומכים ביוזמה היא שלא נצליח לגייס מתנדבים, ולכן האפשרות היחידה היא שהבנקים ישלחו את העובדים שלהם. דרושים 200 מתנדבים.
אנחנו חושבים שהם טועים.
לכן אנו יוצאים ביוזמה- "מתנדבים במקום בנקאים". היקף ההתנדבות הוא יום אחד בלבד בשנת הלימודים. נספק את כל חומרי הלימוד.
שותפים לנו ארגוני הסטודנטים. יחד נוציא את הבנקים מבתי הספר.
להלן טופס מתנדבים למעוניינים. ואם אתם מכירים מישהו מתאים, אפשר להעביר.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScRnu6vnXs0qX7U6bJd4AjXKlHzw38_B2Gh-md5lTAJxes4dg/viewform
 
מיזם "מתייעלים" החל לפני כשנה בפעילות למען הקהילה בדיוק בנושאים האלו.
"מתייעלים" פועל בצפון ונפתח לא מזמן סניף נוסף בירושלים.
ההרצאות חינם במתנסים ובקמפוסים [טכניון ואוניברסיטת חיפה].
מוזמנים להרצאות שלנו או להתנדב:
https://mityaalim.org/
 
זה אותו ארגון שהשיג לנו את קופת הגמל בניהול אישי?
 
לכן אנו יוצאים ביוזמה- "מתנדבים במקום בנקאים". היקף ההתנדבות הוא יום אחד בלבד בשנת הלימודים. נספק את כל חומרי הלימוד.
שותפים לנו ארגוני הסטודנטים. יחד נוציא את הבנקים מבתי הספר.
אני אחדד את מה ש @yossik אמר ואפילו טיפה ארחיב.
מתייעלים הינה זרוע שמטרתה להנגיש ידע פיננסי לציבור הרחב, על מנת שיוכל לקחת אחריות על עצמו ולהוביל אותו לחיים יותר טובים (ובתקווה עם פחות חובות).
לאחרונה חתמנו חוזה עם מספר מוסדות אקדמאים, המאפשר לסטודנטים מחוגים שונים לבצע את הפרקטיקום\התמחות שלהם במסגרת הארגון.
התוכנית עליה אנחנו עובדים בחודשים האחרונים היא שילוב אקדמאים וסטודנטים בקהילה. הם עוברים הכשרה והדרכה על ידינו ואז משובצים למתנ"סים ובתי ספר על מנת להנגיש ידע פיננסי עצמאי ובלתי תלוי (לא קשורים לבנקים\חברות ביטוח\או כדומה....הכל במימון עצמי של הארגון).
התוכנית תחל באוקטובר הקרוב עם פתיחת שנת הלימודים.

אנחנו נשמח לעזור לפרויקט :-)


נ.ב. אומנם יש לנו כח אדם בשטח שמתנדב, אבל נשמח לעזרה בניהול וריכוז הפרויקטים שלנו.
 
ואיך אפשר לתמוך בבנקים?
יש הרבה דרכים.
להעביר אליהם את החסכון לכל ילד ולספר לחבריך שהם המקום הכי בטוח לכסף של הילדים, לקחת אשראי גם כשלא צריך כי אם היום יש כסף זול לך תדע מה יקרה בעתיד, לנהל רק אצלם את תיק ההשקעות כי בתי השקעות זה מקומות מסוכנים וכו' וכו'. אם היו בחירות לגופים פיננסיים, סביר שהבנקים היו לוקחים בהליכה.
 
אגב הויכוח מזכיר לי משהו שראיתי בהרצאה של אייל נווה (1:26) והלאה, על הסירוס הפוסט מודרני שמוציא אותנו קירחים מכאן ומכאן.
לא עדיף שהתכנית תתחיל וזהו, אחר כך אפשר יהיה להתעסק בניואנסים? עדיף מכלום.
 
יעני איזה תכנים הבנקים יכולים לדחוף שבגללם כל הצדיקים והחסידים רוצים למנוע את התכנית הנוכחית.
אותם תכנים בפרסומות בסניף, ואלו שמשווק יועץ ההשקעות והפקיד שמייעץ לך אם כדאי לקחת הלוואה או לסגור כסף בפקדון בנקאי.
אגב אלו אותם תכנים שגרמו למדינה להוציא מהבנקים את קופות הגמל וקרנות הנאמנות ובסאבטקסט אלו אותם תכנים שגרמו לרשויות בחול לקנוס אותם בסכומי עתק. אני מאחל לילדים שלי חינוך יותר איכותי.
 
נערך לאחרונה ב:
העתקתי לפורום של "פעמונים"
 
לכן אנו יוצאים ביוזמה- "מתנדבים במקום בנקאים". היקף ההתנדבות הוא יום אחד בלבד בשנת הלימודים. נספק את כל חומרי הלימוד.
שותפים לנו ארגוני הסטודנטים. יחד נוציא את הבנקים מבתי הספר.
מיזם מבורך, ״צדק פיננסי״ מוזמן ליצור קשר עם ״מתייעלים״ לשיתוף פעולה.
 
יש הרבה דרכים.
להעביר אליהם את החסכון לכל ילד ולספר לחבריך שהם המקום הכי בטוח לכסף של הילדים, לקחת אשראי גם כשלא צריך כי אם היום יש כסף זול לך תדע מה יקרה בעתיד, לנהל רק אצלם את תיק ההשקעות כי בתי השקעות זה מקומות מסוכנים וכו' וכו'.
לא ענית על איך אפשר לתמוך בבנקים במאבק שלהם על החינוך הפיננסי של משרד החינוך.

מצד אחד יש את הבנקים ובצד השני יש ארגונים חברתיים.
את האינטרס של הבנקים אני מכיר. אני גם יודע בערך אילו תכנים הם ירצו להעביר ומה תהיה ההשכלה של המנודבים.
את האינטרסים של הארגונים החברתיים אני לא מכיר. אני חושש ממתנדבים עם אג'נדה קומוניסטית שינסו ללמד את הילדים למה כל כך רע כאן. תאר לעצמך שיוסף לוי יהיה בתוכם. יש רעים ממנו.
על אף הכבוד שלי לקבוצת 'צדק פיננסי' על ההישגים שלהם לטובת הציבור, אני מגנה את הנסיון שלהם לגייס מתנדבים בכל מחיר.
כהרגלי, לא אנקוט בשום צעד כחני, בהתאם למשנתי הפציפיסטית.
 
לא ענית על איך אפשר לתמוך בבנקים במאבק שלהם על החינוך הפיננסי של משרד החינוך.


מצד אחד יש את הבנקים ובצד השני יש ארגונים חברתיים.
את האינטרס של הבנקים אני מכיר. אני גם יודע בערך אילו תכנים הם ירצו להעביר ומה תהיה ההשכלה של המנודבים.
את האינטרסים של הארגונים החברתיים אני לא מכיר. אני חושש ממתנדבים עם אג'נדה קומוניסטית שינסו ללמד את הילדים למה כל כך רע כאן. תאר לעצמך שיוסף לוי יהיה בתוכם. יש רעים ממנו.
על אף הכבוד שלי לקבוצת 'צדק פיננסי' על ההישגים שלהם לטובת הציבור, אני מגנה את הנסיון שלהם לגייס מתנדבים בכל מחיר.
כהרגלי, לא אנקוט בשום צעד כחני, בהתאם למשנתי הפציפיסטית.

פשש... הפכתי לסמל הרוע.
 
פשש... הפכתי לסמל הרוע.
לאחר האוטו־דמוניזציה.
כזכור, אתה הצעת להחרים לנו את כל הרכוש שאגרנו בזיעת אפינו, ובתמורה לתת לנו שוק מרוסן ודיבידנד שאי־אפשר להשתמש בו. יחסית ליתר החברים כאן, אתה אכן סמל הרוע.
 
לא ענית על איך אפשר לתמוך בבנקים במאבק שלהם על החינוך הפיננסי של משרד החינוך
עניתי בדיוק על מה ששאלת . בכל מקרה, הסברה זו הדרך הכי פציפיסטית שאני מכיר. בהצלחה במאבקך לטובת הבנקים.
 
נערך לאחרונה ב:
את האינטרס של הבנקים אני מכיר.
למכור כמה שיותר הלוואות בזמן שמחזיקים את הכסף בפקדון עם ריבית אפסית.
לפמפם ש"הבנק הוא החבר שלך", "סמוך עלינו".


ומה תהיה ההשכלה של המנודבים.
לגבי זה... אני באמת חייב לשאול - איך אתה יודע?
בזמנו - פקיד היה צריך ללמוד קורס של שבועיים כדי להתחיל לעבוד כ-טלר.
היום צריך להוציא תואר ראשון רק כדי לתת שירות.
אז, אם אתה לא יודע בן כמה המתנדב/ת - מאיפה לנו לדעת מה ההשכלה שלהם?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
למכור כמה שיותר הלוואות בזמן שמחזיקים את הכסף בפקדון עם ריבית אפסית.
לפמפם ש"הבנק הוא החבר שלך", "סמוך עלינו".
נכון.

לגבי זה... אני באמת חייב לשאול - איך אתה יודע?
בזמנו - פקיד היה צריך ללמוד קורס של שבועיים כדי להתחיל לעבוד כ-טלר.
ההשכלה שלו תהיה מצגת של הבנק + יום אוריינטציה. בנוסף תהיה לו השכלה פורמלית או לא פורמלית בתחום הפיננסים.
לא מדהים, אבל בהחלט עדיף על האלטרנטיבה.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
S הודעה שיווקית מחברת השקעות אוף טופיק 10
T הודעה על פתיחת תיק ליחיד במס הכנסה - סוג תיק 92 מיסים 5
ToshavHozerVatik גלויית הודעה לבחירות לכנסת: האם ניתן לקבל עותק? אוף טופיק 4
F הודעה עצובה על לכתו בטרם עת של yossik מעמודי התווך הכי משמעותיים של קהילת "פורום הסולידית" שער הקהילה 113
גימפל "הודעה בגין סיום תקופת ההטבה באקסלנס טרייד", יש מה לעשות? ברוקרים ופלטפורמות מסחר 2
B הודעה פרטית יש דבר כזה פה? אוף טופיק 2
A אני שכיר- וקיבלתי הודעה מרשות המיסים על פתיחת תיק במס הכנסה על שמי מיסים 8
1337justme תיקון טופס 161 - חלף הודעה מוקדמת מיסים 0
E שאלה בעקבות קבלת הודעה ממס הכנסה לגבי שנת המס 2018 מיסים 11
M שליחת הודעה פרטית בפורום פוסטים מאיכות נמוכה 2
M שליחת הודעה פרטית בפורום פוסטים מאיכות נמוכה 7
M הודעה על שינוי דמי ניהול - יש מה לעשות? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 13
W הודעה מראש על העלאת דמי ניהול בפנסיה פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 15
Z השלמת מסמכים בדו"ח שנתי. יועץ מס המייצג שלי הגיש את הדו"ח אך לא הגיש נכון חלק המסמכים (1322), קיבלנו הודעה על כך ממס הכנסה. מיסים 5
Z האם מישהו קיבל אי פעם הודעה כזאת באיזור אישי במס הכנסה מיסים 7
C הודעה מראש על סיום העסקה ועזיבה התפתחות אישית 14
נ הודעה מהבורסה הישראלית על שינוי במדיניות הקרן שוק ההון 4
T המרת שקל דולר בIB - הודעה שוק ההון 0
A האם יש דרך לכתוב למשתמש ספציפי הודעה פרטית? אוף טופיק 2
Y איך שולחים הודעה פרטית? פוסטים מאיכות נמוכה 6
1337justme הודעה על תום תוקף פטור ממס בקה"ש וגמל IRA בלאומי פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 11
P הודעה על העברת פרטים מחברת אשראי לגוף הבינלאומי? צרכנות פיננסית 1
ה הודעה על התפטרות פוסטים מאיכות נמוכה 3
ברק א. "הודעה על שומת מס הכנסה" : הפסד הון מ מיסים 1
4 איך שולחים הודעה פרטית בפורום? אוף טופיק 2
flower הודעה חריגה מהבנק - מיסוי דיבידנד של ניירות ערך NTR מיסים 20
unrealx הודעה מוזרה מהבנק בגלל מנייה שאני מחזיק שוק ההון 8
א הודעה בעת מכירת אג"ח צרכנות פיננסית 2
M בנק ישראל - הודעה על רכישת אג"ח שוק ההון 26
S אשמח להסבר עבור הודעה מ-IB שוק ההון 1
totoguy הודעה מוזרה על ביטול פטור מס בחשבון IRA צרכנות פיננסית 11
JBUZZ איך יוצרים הודעה פרטית חדשה? אוף טופיק 4
J הודעה ב-IB על split spread orders. מה המשמעות? שוק ההון 7
Mamaof הרחבת תקנות על ניכוי מס במקור - הודעה מהבנק שוק ההון 17
A הודעה ברכישת קרן מחקה - תקופת ה EX שוק ההון 0
ט קיבלתי הודעה על החזר מס - 16 שח וזה לא הגיוני צרכנות פיננסית 6
M הודעה בדבר מיזוג חברות צרכנות פיננסית 1
א רכישה ראשונה של ETF - VXUS ב IB וקבלת הודעה שוק ההון 14
M מיסוי של פיצוים בגין הודעה מוקדמת לאחר פיטורים מיסים 4
Y הוראות דין זר- היבטי מיסוי - הודעה שהתקבלה מהבנק מיסים 10
מ הודעה מקרן הפנסיה של מגדל לגבי ניכוי צרכנות פיננסית 8
K הודעה על הטלת קנס על אי הגשת דו''ח על הון ונכסים במועד ... אוף טופיק 9
D.Aristocrats הודעה משמחת על הגדלת תקרה של סכום חד פעמי עבור העברות לחשבון אקראי שוק ההון 9
מ הודעה על העלאת דמי ניהול שוק ההון 3
הסולידית הודעה חשובה: הודעות מהפורום מסווגות כספאם אוף טופיק 3
yossidiv הודעה לפני התפטרות אוף טופיק 9
H הודעה מראש על עזיבת מקום עבודה צרכנות פיננסית 46
Jane Doe העלאת עמלות ללא הודעה מראש צרכנות פיננסית 39
de dud שאלת אסטרופיסיקה מאת ליאור, בני בן ה7 אוף טופיק 3
H תיק לסטודנט התפרן - מאת hunter יומני מסע אישיים 66

נושאים דומים

Back
למעלה