- הצטרף ב
- 23/1/15
- הודעות
- 1,521
- דירוג
- 6,639
למרבה הצער, ומסיבה שאינה ברורה לי, GMAIL החל לסווג את ההודעות מהפורום כספאם, כולל התראות על הודעות פרטיות והודעות לצורך הפעלת משתמשים חדשים. 
אני מנסה למצוא פתרון לבעיה (לא בטוחה שאצליח).
עד אז, כדי לקרוא הודעות, יש להיכנס לתיקיית הספאם ולסמן את המיילים מהפורום כ-NOT SPAM.
תודה למשתמשים שהסבו את תשומת לבי לעניין.
אם הבעיה חוזרת גם ב-yahoo או hotmail או clients אחרים אשמח לשמוע.
אני מנסה למצוא פתרון לבעיה (לא בטוחה שאצליח).
עד אז, כדי לקרוא הודעות, יש להיכנס לתיקיית הספאם ולסמן את המיילים מהפורום כ-NOT SPAM.
תודה למשתמשים שהסבו את תשומת לבי לעניין.
אם הבעיה חוזרת גם ב-yahoo או hotmail או clients אחרים אשמח לשמוע.