M Mars1 משתמש רגיל הצטרף ב 15/2/18 הודעות 415 דירוג 220 28/5/18 #1 קיבלתי מכתב מ-IBI המודיע על מיזוג של IBI והלמן אלדובי, שצפוי לצאת לפועל בתאריך 30/6/18. האם לדעתכם המיזוג בין 2 החברות הוא משהו שעמיתי IBI צריכים לקחת בחשבון, או שלא אמורות להיות למהלך השלכות שליליות? (או אולי דווקא חיוביות?)
קיבלתי מכתב מ-IBI המודיע על מיזוג של IBI והלמן אלדובי, שצפוי לצאת לפועל בתאריך 30/6/18. האם לדעתכם המיזוג בין 2 החברות הוא משהו שעמיתי IBI צריכים לקחת בחשבון, או שלא אמורות להיות למהלך השלכות שליליות? (או אולי דווקא חיוביות?)
yossik מודרטור הצטרף ב 24/1/15 הודעות 14,202 דירוג 16,446 28/5/18 #2 כפול: https://www.hasolidit.com/kehila/threads/הלמן-אלדובי-קונה-את-בית-השקעות-ibi.8112/ ננעל