• התכנים בפורום אינם מהווים ייעוץ מקצועי מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו המיוחדים של כל אדם.
    השימוש בפורום כפוף לתנאי השימוש. עצם השימוש בפורום מהווה הסכמה מלאה לתנאים אלה.

הגשת דו"ח מס על הכנסה מברוקר זר

Itai

משתמש רשום
הצטרף ב
28/3/20
הודעות
4
דירוג
1
שלום,

אני מנסה לברר כיצד להגיש דו"ח מס על הכנסה מברוקר זר.
ראיתי שיש על כך הרבה דיונים, אך לא נתקלתי במספר הטופס שצריך להגיש.
בטפסים של דו"ח שנתי מקוצר שראיתי באינטרנט, ראיתי שרשום שאני יכול להגיש את הדו"ח הזה רק במידה ו"הכנסות משוק ההון מהן נוכה מלוא המס במקור בשיעור הקבוע."

אך על ההכנסות מברוקר זר לא מנוכה מס במקור.
לכן, אני לא מבין איזה טופס אני אמור למלא.

אשמח לעזרתכם,
תודה :)
 
תסתכל בלינקים שבדף פרופיל שלי, יש שם לינק לדוגמא לאיך אני הגשתי.

שים לב שזה דוגמא שלי, לא ייעוץ משום סוג, ואין לי שום הסמכת מס רשמית.
 
תודה על התגובה.
לא מצאתי מה שחיפשתי. תוכל לשלוח לינק או מספר טופס שהגשת?
בנוסף, ראיתי בבלוג שלך שיש צורך לדווח לIRS.
לא ראיתי בפוסט של הסולידית לגבי השקעות דרך ברוקר זר, על הצורך בלדווח לIRS. הבנתי מהפוסט שהברוקרים מדווחים לIRS.
 
נערך לאחרונה ב:
תודה!
אני רואה שיעקב הגיש דוח לא מקוצר. לפי הפוסט של הסולידית (https://www.hasolidit.com/האם-כדאי-להשקיע-דרך-ברוקר-זר), הבנתי שאם אני לא עוסק עצמאי, יכול להגיש דו"ח מקוצר.
אם כן, מה המספר של הטופס המקוצר? המספר היחיד שאני מוצא, הוא תחת ההגבלה של רווחים שנוכה מהם מס במקור.
 
הבנתי שאם אני לא עוסק עצמאי, יכול להגיש דו"ח מקוצר.
אם אתה מדווח על הכנסות מברוקר זר, אתה מחויב בדוח ה"ארוך". בדיוק כפי שאני עשיתי בלינק שרונן נתן לך למעלה. (טופס 1301).
 
תודה רבה.
האם יש צורך גם לדווח לIRS?
 
תסתכל בלינקים שבדף פרופיל שלי, יש שם לינק לדוגמא לאיך אני הגשתי.
אולי פספסתי, אבל איפה דיווחת על הוצאות של ברוקר זר (ניהול חשבון (במידה והיו) ועמלות קנייה/מכירה)?
 
ניהול חשבון (במידה והיו)
לא היה

מה שכן, ממה שאני יודע אתה יכול פשוט להוסיף את זה להפסדים בטופס 1322, ולפרט בנספח מה עשית ומאיפה זה הגיע.

ועמלות קנייה/מכירה
זה כבר מגולם במחיר קנייה ומכירה שהם מציגים לך. כלומר, מחיר הקנייה הוא מחיר הקנייה + עמלה. מחיר המכירה הוא מחיר המכירה מינוס העמלה.
 
מה שכן, ממה שאני יודע אתה יכול פשוט להוסיף את זה להפסדים בטופס 1322, ולפרט בנספח מה עשית ומאיפה זה הגיע
ב Annual Activity Statement מופיעות אצלי עמלות שונות (ניהול חשבון + כנראה המרות מט"ח)
enGTLuv.jpg

לא מצאתי אותן ב 1042 ולא הייתי בטוח האם הרווח שמופיע ב 1042 הוא אחרי ניכוי העמלות או שהוא בכלל לא מתייחס אליהן. ואז אני צריך לצרף את ה activity statement, ו"להצביע" על העמלות
 
אם אתה מדווח על הכנסות מברוקר זר, אתה מחויב בדוח ה"ארוך". בדיוק כפי שאני עשיתי בלינק שרונן נתן לך למעלה. (טופס 1301).
אתה בטוח?
גם אם אתה ממלא את הדוחות החצי-שנתיים?

אני לא מומחה בתחום, אבל אני זוכר במעורפל שדיברו פה באחד הדיונים על כך שבמקרה שממלאים את הדוחות החצי שנתיים אפשר להגיש דוח מקוצר.
 
אלה שאלות לרואה חשבון, לא לפורום אקראי באינטרנט.
 
אם כבר אתה ממלא דוח, אז זה הארוך ולא הקצר.
תקרא שוב את מה שאמרתי.
ממה שאני יודע (ושוב - לא להקשיב לי כמובן אלא להתיעץ עם איש מקצוע!), אם אתה ממלא דו"ח (ואתה כנראה חייב למלא במצב כזה) ומילאת גם את הדוחות החצי שנתיים, אז אתה יכול למלא גם את הקצר ואתה לא חייב את הארוך.
 
אם אני משקיע דרך ברוקר זר וקונה מדדים כמו VTI ן VXUS
אם אני רק קונה ולא מוכר, אין צורך למלא דו"ח שנתי?
 

פתחו חשבון למסחר עצמאי

פסגות טרייד

ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון

מיטב טרייד

ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪5,000
פתיחת חשבון

אקסלנס טרייד

ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
מינימום: ₪10,000
פתיחת חשבון
פסגות טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה)
דמי ניהול: ללא דמי ניהול
פתיחת חשבון
מיטב טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000
ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
אקסלנס טרייד
מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000
ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה)
ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR)
דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15
פתיחת חשבון
גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
אם אני משקיע דרך ברוקר זר וקונה מדדים כמו VTI ן VXUS
אם אני רק קונה ולא מוכר, אין צורך למלא דו"ח שנתי?
הדעות בנושא חלוקות.
הקרנות שציינת מחלקות דיבידנד עליו IB ינכו מס שאתה חייב לממשלת ארה״ב (הדיפולט הוא 30% ואם ציינת שאתה ישראלי אז 25%) ועקרונית זה אומר שאתה לא חייב במס למדינת ישראל.
מצד שני קיבלת דיבידנדים שמדינת ישראל לא קיבלה עליהם מס ולא יודעת עליהם ולכן אתה אמור לדווח על כך (על פי חלק מהתשובות שסיפקו חלק מפקידי השומות)
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
Y הגשת דו״ח מס עבור הפקדות של יותר מ500 אלף מיסים 0
I הגשת דו"ח מס על החשבון באינטראקטיב ברוקרים ופלטפורמות מסחר 1
J הגשת דו"ח שנתי ובקשה להחזר מס מיסים 31
יבגני_ל הגשת דו"חות מס לסוחרים דרך IB מיסים 268
B כמה אמור לעלות הגשת דו"ח שנתי עבור הכנסות בחו"ל? מיסים 3
N הגשת דו''ח ראשון על דיווידנדים אצל ברוקר זר לאזרח ארה''ב תושב ישראל מיסים 6
F תשלום חוב למס הכנסה לאחר הגשת דו''ח מיסים 3
ז קבלה סעיף 46 אחרי הגשת דו"ח מיסים 0
S הגשת דו״ח שנתי למס הכנסה על מסחר באופציות ב IB מיסים 1
כ הגשת דו"ח שנתי למס לחשבון IB מיסים 5
O הגשת דו״ח שנתי - חלוקת דיבידנד אצל ברוקר זר מיסים 14
S טיפים ותובנות - הגשת דו"ח שנתי 1301 למס הכנסה (כולל רווח הון בחו"ל) מיסים 19
Z הגשת דו"ח על רווחים מנירות ערך באיחור מיסים 0
ג הגשת דו״ח מקוצר - אזרח אמריקאי עם דיבידנדים ב IB מיסים 10
tomchoook הגשת דו״ח למס יסף בתור שכיר מיסים 18
T הגשת דו"ח שנתי למס הכנסה לאחר מספר שנים שוק ההון 1
K הודעה על הטלת קנס על אי הגשת דו''ח על הון ונכסים במועד ... אוף טופיק 9
S הגשת דוח מס עם ברוקר Alpaca מיסים 3
M הגשת דוח לניקוי מיסים מרווח בשוק ההון דרך ברוקר שלא מנקה מס מיסים 4
B הגשת דוח שנתי בארה"ב מיסים 3
א הגשת דוחות עצמאית מיסים 8
M הבהרה לגבי חובת הגשת דוח שנתי לשכיר מיסים 2
ס אלפי לעומת הגשת דוח עצמאית מיסים 51
H מה קורה אחרי הגשת דוחות המס? מיסים 9
A הגשת דוח שנתי 1301 - כזה פשוט עבורי? שוק ההון 6
S הגשת תביעה לביטוח תאונות אישיות לתלמיד אוף טופיק 0
א הגשת דוחות מסחר דרך אלפי שוק ההון 11
מ הגשת טופס 1322 - רווחי הון ללא ניכוי מס במקור מיסים 22
I הגשת דוח שנתי מיסים 5
א הגשת דוח שנתי עוסק זעיר מיסים 10
A חייב לציין לטובה את המהירות בקבלת שומה שנתית מרשות המיסים לאחר הגשת הדו"ח מיסים 11
E הגשת דוח שנתי מיסים 41
S חובת הגשת דווח שנתי למס הכנסה 2023 מיסים 18
Namy גלגול סעיף 46 לשנים עוקבות ללא הגשת טופס מיסים 9
ח הגשת תביעה נגד מעסיק בבית הדין לעבודה אוף טופיק 2
Y הגשת דוח שנתי באיחור שוק ההון 39
S הגשת בקשה להחזר מס הכנסה דרך finupp - בדיקה בסימולטור לאחר הגשה הראה חוב ולא זיכוי - הצילו! מיסים 21
י הגשת קורות חיים -בעל מגבלות רפואית התפתחות אישית 0
Z ממתי סופרים שנות התישנות מתאריך הגשת הדו״ח או מתאריך עידכון שומה? מיסים 3
I כפל ביטוחים ,החזרי ביטוח ותקוף הגשת תביעה. צרכנות פיננסית 0
avi.perez הגשת דוח שנתי + נספח הון (מכירת דירה) מיסים 3
ח הגשת דוחות מס רטרואקטיבית לתושב חוץ מיסים 9
T הגשת בקשה להחזר מס (טופס 135) באופן עצמאי בפעם הראשונה מיסים 22
A מישהו מכיר רו״ח שיתאים לאזרח אמריקאי, תושב חוזר, עם הגשת מסים של סוחר תחת MTM election? מיסים 10
Cleo החזרת משלוח יקר לחו"ל על חשבוני + הגשת בקשה להחזר מכס - טיפים? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 7
H הגשת טופס 1301 לשנת 22 מיסים 17
S הגשת דוח שנתי 1301 כשישנו הסכם ממון ברקע מיסים 1
A שאלה לגבי הגשת דוחות ובקשה להמלצה מיסים 23
מ הגשת דוח שנתי - עוסק פטור ובעלי תיק השקעות מיסים 6
I הגשת דוח שנתי לקיזוז הפסד רווחי הון מיסים 1

נושאים דומים

Back
למעלה