S soldi משתמש רשום הצטרף ב 21/9/19 הודעות 17 דירוג 1 28/3/22 #1 היי ברשותי rsu שהוענקו לפני שנה של חברה א ובנוסף מניות חסומות מאקזיט של חברה ב (שתיהן סחירות בחול) מה הדרך הטובה ביותר, מלבד שורט על שתיהן (לא יכול טכנית) להגן? נניח לשנה . קניה של sqqq? רעיונות? לא צריך להגן על כל הסכום גם
היי ברשותי rsu שהוענקו לפני שנה של חברה א ובנוסף מניות חסומות מאקזיט של חברה ב (שתיהן סחירות בחול) מה הדרך הטובה ביותר, מלבד שורט על שתיהן (לא יכול טכנית) להגן? נניח לשנה . קניה של sqqq? רעיונות? לא צריך להגן על כל הסכום גם
אורי ג. משתמש בכיר הצטרף ב 10/8/15 הודעות 24,995 דירוג 35,438 28/3/22 #2 נכתב ע"י soldi: רעיונות? לא צריך להגן על כל הסכום גם לחץ כדי להרחיב... קניית אופציות מכר (PUT) על המניות הנ"ל.
נכתב ע"י soldi: רעיונות? לא צריך להגן על כל הסכום גם לחץ כדי להרחיב... קניית אופציות מכר (PUT) על המניות הנ"ל.
ת תומר אאא משתמש רגיל הצטרף ב 25/7/16 הודעות 242 דירוג 349 28/3/22 #3 נכתב ע"י אורי ג.: קניית אופציות מכר (PUT) על המניות הנ"ל. לחץ כדי להרחיב... אם הם חסומות אז רוב הסיכויים שאסור לו
נכתב ע"י אורי ג.: קניית אופציות מכר (PUT) על המניות הנ"ל. לחץ כדי להרחיב... אם הם חסומות אז רוב הסיכויים שאסור לו
אורי ג. משתמש בכיר הצטרף ב 10/8/15 הודעות 24,995 דירוג 35,438 28/3/22 #4 נכתב ע"י תומר אאא: אם הם חסומות אז רוב הסיכויים שאסור לו לחץ כדי להרחיב... חוזית או חוקית?
S soldi משתמש רשום הצטרף ב 21/9/19 הודעות 17 דירוג 1 28/3/22 #5 חוקית מותר. לעשות פוט לא מגן מ״נזילה״ איטית
ת תומר אאא משתמש רגיל הצטרף ב 25/7/16 הודעות 242 דירוג 349 28/3/22 #6 נכתב ע"י soldi: חוקית מותר. לעשות פוט לא מגן מ״נזילה״ איטית לחץ כדי להרחיב... אז תקנה put ותמכור call - זה בדיוק כמו לעשות שורט
נכתב ע"י soldi: חוקית מותר. לעשות פוט לא מגן מ״נזילה״ איטית לחץ כדי להרחיב... אז תקנה put ותמכור call - זה בדיוק כמו לעשות שורט
S soldi משתמש רשום הצטרף ב 21/9/19 הודעות 17 דירוג 1 28/3/22 #7 להשכיב בטחונות על מכירת קול וגם הגנה ישירה. אני רוצה משהו כללי יותר
פתחו חשבון למסחר עצמאי פסגות טרייד ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון מיטב טרייד ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪5,000 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 מינימום: ₪10,000 פתיחת חשבון פסגות טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.06% מעסקה (מינימום ₪2 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה) דמי ניהול: ללא דמי ניהול פתיחת חשבון מיטב טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪5,000 ⌄ ישראל: 0.08% מעסקה (מינימום ₪4.65 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשנתיים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון אקסלנס טרייד מינימום לפתיחת חשבון: ₪10,000 ⌄ ישראל: 0.07% מעסקה (מינימום ₪3 לפעולה) ארה"ב: 1¢ למניה (מינימום $6 לפעולה או $5 ב-IBKR) דמי ניהול: פטור לשלוש שנים, אח״כ ₪15 פתיחת חשבון גילוי נאות: האתר מקבל תגמול בגין פתיחת חשבון דרך הקישורים. אין באמור משום ייעוץ השקעות או שיווק השקעות.
mudale222 משתמש בכיר הצטרף ב 25/1/15 הודעות 1,913 דירוג 2,403 28/3/22 #8 למה אי אפשר לעשות עליהם שורט?