אז יש לי חשבון בנק במזרחי טפחות כבר בערך 15 שנה. החשבון התחיל כצעיר, עבר לסטודנט ועכשיו חשבון פרטי סטנדרטי.
יום בהיר אחד נכנסתי לחשבון דרך האפליקציה (הדיי בינונית שלהם, יש לומר) וראיתי כי מספר הסניף ומספר חשבון הבנק שלי שונה משהיה 15 שנה.
חקרתי קצת והבנתי שהסניף שלי פוצל ל-2 וכרגע העבירו אותי לסניף חדש לגמרי. בינתיים ובלי קשר (והודות להורדת ת.ז הבנקאית שלי), ניסיתי להתקשר לבנק ולהוריד את העמלות שאני משלם, אך נאמר לי כי ניתן לעשות כך רק דרך הסניף. התקשרתי לסניף ואין קול ואין עונה. לא רק זה, כל פעם שאני נכנס לאלפיקציה אני רואה שהבנקאי האישי שלי משתנה, וכל 5 ימים יש שם אחר. כל פעם שהתקשרתי לסניף הגעתי בסופו של דבר למוקד שאמרו לי את אותו דבר. ככה כבר יותר מחודש.
ביקשתי שוב ושוב לעבור לסניף מזרחי לייב, מאחר ואין שם עמלות ואין סניף פיזי ומאז שביקשתי הבטיחו שיחזרו אליי, וזה, כמובן, עוד לא קרה. איימתי לעזוב את הבנק יותר מפעם אחת הן בנחמדות והן באסרטיביות. עדיין לא חוזרים אליי למרות שתמיד מבטיחים ש"הפעם יחזרו אלייך- שמתי את ההוראה בדחיפות גבוהה". שלחתי וואצאפ, התקשרתי כמה פעמים, שלחתי בקשה באפליקציה. נאדה.
אז בסדר, הבנו ששירות הלקוחות של מזרחי מזעזע ברמות אחרות ויש לי כל סיבה לעזוב את הבנק. במיוחד כשהם אפילו לא מנסים לשמר אותי כלקוח (!). אבל בתכלס, אני לא באמת מעוניין לעזוב מאחר ואני אזרח אמריקאי ומעבר ידרוש הגעה לסניף X של בנק Y וחתימה על מלא מסמכים. מה גם שישנם בנקים דיגיטליים שלא מאפשרים לי להצטרף אליהם עקב היותי אמריקאי (פפר לדוגמא).
מה אתם ממליצים (לא המלצה וכו') לעשות? האם להמשיך לרדוף אחרי מזרחי טפחות על מנת להירשם לסניף לייב שלהם או שמא להרים ידיים, להגיד שלום ולא להתראות ולסבול את הבירוקרטיה של מעבר בנק לבינלאומי גולד/דיסקונט טאצ'ר או אופציה אחרת?
נ.ב בנושא אחר אך דומה- כחלק מחוזה השכירות שלי נדרשתי להביא צ'ק בנקאי. מה קורה עם בצ'ק הזה במידה ואני עובר בנק? לא ייתכן שהכסף הזה ילך, נכון?
יום בהיר אחד נכנסתי לחשבון דרך האפליקציה (הדיי בינונית שלהם, יש לומר) וראיתי כי מספר הסניף ומספר חשבון הבנק שלי שונה משהיה 15 שנה.
חקרתי קצת והבנתי שהסניף שלי פוצל ל-2 וכרגע העבירו אותי לסניף חדש לגמרי. בינתיים ובלי קשר (והודות להורדת ת.ז הבנקאית שלי), ניסיתי להתקשר לבנק ולהוריד את העמלות שאני משלם, אך נאמר לי כי ניתן לעשות כך רק דרך הסניף. התקשרתי לסניף ואין קול ואין עונה. לא רק זה, כל פעם שאני נכנס לאלפיקציה אני רואה שהבנקאי האישי שלי משתנה, וכל 5 ימים יש שם אחר. כל פעם שהתקשרתי לסניף הגעתי בסופו של דבר למוקד שאמרו לי את אותו דבר. ככה כבר יותר מחודש.
ביקשתי שוב ושוב לעבור לסניף מזרחי לייב, מאחר ואין שם עמלות ואין סניף פיזי ומאז שביקשתי הבטיחו שיחזרו אליי, וזה, כמובן, עוד לא קרה. איימתי לעזוב את הבנק יותר מפעם אחת הן בנחמדות והן באסרטיביות. עדיין לא חוזרים אליי למרות שתמיד מבטיחים ש"הפעם יחזרו אלייך- שמתי את ההוראה בדחיפות גבוהה". שלחתי וואצאפ, התקשרתי כמה פעמים, שלחתי בקשה באפליקציה. נאדה.
אז בסדר, הבנו ששירות הלקוחות של מזרחי מזעזע ברמות אחרות ויש לי כל סיבה לעזוב את הבנק. במיוחד כשהם אפילו לא מנסים לשמר אותי כלקוח (!). אבל בתכלס, אני לא באמת מעוניין לעזוב מאחר ואני אזרח אמריקאי ומעבר ידרוש הגעה לסניף X של בנק Y וחתימה על מלא מסמכים. מה גם שישנם בנקים דיגיטליים שלא מאפשרים לי להצטרף אליהם עקב היותי אמריקאי (פפר לדוגמא).
מה אתם ממליצים (לא המלצה וכו') לעשות? האם להמשיך לרדוף אחרי מזרחי טפחות על מנת להירשם לסניף לייב שלהם או שמא להרים ידיים, להגיד שלום ולא להתראות ולסבול את הבירוקרטיה של מעבר בנק לבינלאומי גולד/דיסקונט טאצ'ר או אופציה אחרת?
נ.ב בנושא אחר אך דומה- כחלק מחוזה השכירות שלי נדרשתי להביא צ'ק בנקאי. מה קורה עם בצ'ק הזה במידה ואני עובר בנק? לא ייתכן שהכסף הזה ילך, נכון?