ברצוני לשתף חוויה מתסכלת שחוויתי בניסיון להעביר תיק ניירות ערך, לשמוע על פתרונות אפשריים ולעזור למי שנתקל בבעיה דומה.
- מדובר בניוד תיק ניירות ערך בשווי של כ-1,000,000 ש"ח, הכולל נייר ערך מסוג VOO.
- ניסיון להעביר את התיק לבית השקעות בחו"ל לא צלח.
- ניסיון להעביר את התיק לבית השקעות בארץ גם הוא נכשל.
- אין מענה מצד הבנק לפני שעוברים 14 ימי עסקים.
- לאחר 14 ימי עסקים, הבירורים נתקלים בתשובות כמו "הבנק עשה כל שביכולתו" או "יש לפנות לבית ההשקעות המקבל".
- במקרה של ההעברה לחו״ל על הבנק לתאם את ההעברה דרך מיילים, בעוד שבית ההשקעות המקבל טוען שלא קיבל דבר.
- הבנק מסרב להציג הוכחה לכך שנשלח מייל כלשהו.
- הבנק מספק אסמכתא המעידה רק על העברת הבקשה למחלקת ניירות הערך הפנימית שלו, שאינה מהווה הוכחה להעברה בפועל.
- התוצאה: התיק "תקוע" בבנק, שגובה דמי ניהול גבוהים, ואין עם מי לדבר.
האם מישהו נתקל לאחרונה במצב דומה?
מטריד שפעולה כה פשוטה דורשת הגשת תלונה לבנק ישראל.
עצות לגבי הגשת תלונה לבנק ישראל יתקבלו בברכה (כגון ניסוח ואופציות לפיצוי)
תודה.
- מדובר בניוד תיק ניירות ערך בשווי של כ-1,000,000 ש"ח, הכולל נייר ערך מסוג VOO.
- ניסיון להעביר את התיק לבית השקעות בחו"ל לא צלח.
- ניסיון להעביר את התיק לבית השקעות בארץ גם הוא נכשל.
- אין מענה מצד הבנק לפני שעוברים 14 ימי עסקים.
- לאחר 14 ימי עסקים, הבירורים נתקלים בתשובות כמו "הבנק עשה כל שביכולתו" או "יש לפנות לבית ההשקעות המקבל".
- במקרה של ההעברה לחו״ל על הבנק לתאם את ההעברה דרך מיילים, בעוד שבית ההשקעות המקבל טוען שלא קיבל דבר.
- הבנק מסרב להציג הוכחה לכך שנשלח מייל כלשהו.
- הבנק מספק אסמכתא המעידה רק על העברת הבקשה למחלקת ניירות הערך הפנימית שלו, שאינה מהווה הוכחה להעברה בפועל.
- התוצאה: התיק "תקוע" בבנק, שגובה דמי ניהול גבוהים, ואין עם מי לדבר.
האם מישהו נתקל לאחרונה במצב דומה?
מטריד שפעולה כה פשוטה דורשת הגשת תלונה לבנק ישראל.
עצות לגבי הגשת תלונה לבנק ישראל יתקבלו בברכה (כגון ניסוח ואופציות לפיצוי)
תודה.
נערך לאחרונה ב: